De afterparty van internet plus de hoogtepunten van zaterdag komen op maandagavond inderdaad.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:06 schreef mitt het volgende:
Mooi weer de Leeuw eerst ook op maandagavond hoor.
weet niet of dat nu nog zo is.
De HH van MWDL komt maandag om 23.05.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De afterparty van internet plus de hoogtepunten van zaterdag komen op maandagavond inderdaad.
Afterparty kan je morgen ook terug kijken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:28 schreef snellejelle het volgende:
jammer dat koefnoen komt terwijl de afterparty bezig is.
Morgen ga ik Maren kijkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Afterparty kan je morgen ook terug kijken.![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:57 schreef Omaha het volgende:
Nog niet echt super
wat dat meen je niet men! elke maandag en donderdag weerquote:
maandagavond hoogtepunten van internet en tvquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat dat meen je niet men! elke maandag en donderdag weer?
goeie shit man, het is weer terugquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maandagavond hoogtepunten van internet en tv
donderdag ook ja![]()
Ah bedanktquote:Op zondag 5 maart 2006 14:14 schreef 1603 het volgende:
http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/ staat het wel goed op
Nee die was er niet, nou dat jij het vraagt.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:30 schreef NoBody122 het volgende:
Is Bram van der Vught (al dan niet als sinterklaas) nou ook nog langs geweest?
Die afspraak had hij gemaakt met Paul afgelopen December
jammerquote:Op zondag 5 maart 2006 17:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee die was er niet, nou dat jij het vraagt.
Bram zou 4 mrt komen bij Paul !
Maar wie weet volgende week wel![]()
Aflevering vond ik gisteren ook niet de sterkste van Paulquote:Op zondag 5 maart 2006 22:15 schreef Hammet het volgende:
Ik vond het trouwens bepaald geen sterke aflevering. Hier en daar vond ik Paul zelfs ronduit irritant. Iemand nog meer?
Paul moet ook even weer inkomenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:15 schreef Hammet het volgende:
Ik vond het trouwens bepaald geen sterke aflevering. Hier en daar vond ik Paul zelfs ronduit irritant. Iemand nog meer?
Na Kassa gaan mensen koffiezetten denk ikquote:Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef snellejelle het volgende:
hoe kunnen er nou meer mensen naar kinderen geen bezwaar (1.286.000) kijken dan naar paul de leeuw(1.261.000)?
Die kun je wel degelijk online terugkijken, je moet het alleen maar net wetenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Afterparty kan je niet op internet terug kijken.
Wel de uitzending van afgelopen zaterdag.
Maar Paul zei zaterdag dat je meteen naar de tv uitzending via internet de afterparty kon kijken.
scroll voor de grap eens naar de 55 minuten oid en verwondert uquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Die link die je me gaf !
Dat is van de hele uitzending die je idd terug kan zien.
'k heb vanochtend de '' afterparty'' gezien .quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
scroll voor de grap eens naar de 55 minuten oid en verwondert u
het wordt volgens mij tijd daarvoor jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:49 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, ze is ook met dr afscheidstournee bezig.
Het was nu een hele leuke uitzendingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:13 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Schitterende uitzending! Hij was weer heerlijk scherp en snel. Precies de Paul zoals ik hem graag heb
Morgenavond komt nationale Songfestival !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:46 schreef Tafkahs het volgende:
Is het weer songfestivaltijd ofzo
Was een leuke uitzendingquote:Op maandag 13 maart 2006 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zaterdag niets gezien, dus zo maar even de afterparty kijken.
klik hierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:21 schreef boneyard het volgende:
hmmm, misschien de afterparty nog maar even via uitzending gemist kijken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |