De afterparty van internet plus de hoogtepunten van zaterdag komen op maandagavond inderdaad.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:06 schreef mitt het volgende:
Mooi weer de Leeuw eerst ook op maandagavond hoor.
weet niet of dat nu nog zo is.
De HH van MWDL komt maandag om 23.05.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De afterparty van internet plus de hoogtepunten van zaterdag komen op maandagavond inderdaad.
Afterparty kan je morgen ook terug kijken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:28 schreef snellejelle het volgende:
jammer dat koefnoen komt terwijl de afterparty bezig is.
Morgen ga ik Maren kijkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Afterparty kan je morgen ook terug kijken.![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:57 schreef Omaha het volgende:
Nog niet echt super
wat dat meen je niet men! elke maandag en donderdag weerquote:
maandagavond hoogtepunten van internet en tvquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat dat meen je niet men! elke maandag en donderdag weer?
goeie shit man, het is weer terugquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maandagavond hoogtepunten van internet en tv
donderdag ook ja![]()
Ah bedanktquote:Op zondag 5 maart 2006 14:14 schreef 1603 het volgende:
http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/ staat het wel goed op
Nee die was er niet, nou dat jij het vraagt.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:30 schreef NoBody122 het volgende:
Is Bram van der Vught (al dan niet als sinterklaas) nou ook nog langs geweest?
Die afspraak had hij gemaakt met Paul afgelopen December
jammerquote:Op zondag 5 maart 2006 17:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee die was er niet, nou dat jij het vraagt.
Bram zou 4 mrt komen bij Paul !
Maar wie weet volgende week wel![]()
Aflevering vond ik gisteren ook niet de sterkste van Paulquote:Op zondag 5 maart 2006 22:15 schreef Hammet het volgende:
Ik vond het trouwens bepaald geen sterke aflevering. Hier en daar vond ik Paul zelfs ronduit irritant. Iemand nog meer?
Paul moet ook even weer inkomenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:15 schreef Hammet het volgende:
Ik vond het trouwens bepaald geen sterke aflevering. Hier en daar vond ik Paul zelfs ronduit irritant. Iemand nog meer?
Na Kassa gaan mensen koffiezetten denk ikquote:Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef snellejelle het volgende:
hoe kunnen er nou meer mensen naar kinderen geen bezwaar (1.286.000) kijken dan naar paul de leeuw(1.261.000)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |