quote:Paul de Leeuw is vanaf donderdag 2 maart te zien in het programma Pauls Punt. Deze show geldt als de opvolger van Pauls Parenavond. "Geen duopresentatie deze keer: Paul doet het solo", vertelt een woordvoerder van de VARA. Wel ontvangt hij ook in dit programma een aantal gasten.
"Paul maakt op donderdag overal een punt van", luidt de omschrijving van het VARA-programma, dat na elf uur 's avonds uitgezonden zal worden op Nederland 3. De herhaling is op zaterdagavond laat.
De Leeuw komt vanaf zaterdag 4 maart ook weer terug met de show Mooi! Weer De Leeuw. "Een live programma met stralende gasten, afwisselende stemmingen en Paul de Leeuw als het zonnetje op uw balkonnetje." Net als in het afgelopen seizoen wordt dit programma uitgezonden rond acht uur 's avonds. De één uur durende show gaat door op internet. Deze 'afterparty' is vanaf maandag 6 maart ook op Nederland 3 te zien, rond 23.00 uur onder de titel Mooi! Weer De Leeuw internet.
hopelijk doen ze dat nu dan ook echt, want toen ik daar tijdens het vorige seizoen na keek lieten ze een beetje van het internet gedeelte zien en verder gewoon een herhaling van de hoogtepunten van de zaterdag aflevering.quote:De één uur durende show gaat door op internet. Deze 'afterparty' is vanaf maandag 6 maart ook op Nederland 3 te zien, rond 23.00 uur onder de titel Mooi! Weer De Leeuw internet.
Vanavond een nieuw programma van Paul Paul's Puntquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:22 schreef boneyard het volgende:
[..]
vanavond maar kijken, vond de parenavond altijd wel leuk.
Mooi! Weer De Leeuw, elke zaterdag op NED3.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:31 schreef 7eVeNL het volgende:
Hoe zit 't met mooi weer de leeuw? komt dat ook weer terug?![]()
Dat had ik ook al door gegevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Incestueus met Carien waar ie mee op de planken staat. Makkelijk reclame maken voor de theatershow.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:40 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
bagger? vind 't aardig interessant en leuk!
Eerste uitzendingquote:
Is aardig, ik geef toe dat ik zaterdag liever naar MWDL kijktquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:40 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
bagger? vind 't aardig interessant en leuk!
dat was ook al zo bij Pauls parenavond, maar vind 't wel leuke TVquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Is aardig, ik geef toe dat ik zaterdag liever naar MWDL kijkt![]()
Politiek vind ik niksquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:50 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
dat was ook al zo bij Pauls parenavond, maar vind 't wel leuke TV![]()
Mee eens ! Haar ben ik allang moequote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
Dit is toch tergend slecht met die CDA - Doos ?
En Tijgertje zoals Paul zijn zoontjes noemde in Papaul met SMSmee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:39 schreef Evilia het volgende:
SMSmee is terug !!!!!!!!!!!![]()
Adje is terug !!!!!!![]()
Mooi weer de leeuw komt terug!!!!![]()
Leuke show, maar Mooi weer de Leeuw! is leuker.
heb je het nu over mooi weer de leeuw of pauls punt?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef greatgonzo het volgende:
was wel tof, brokeback mountain naspelen was lachen, vogel-songs lekker flauw, maandag nog ff internetshow kijken
en? Hoe was hetquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Blöf bij 'Paul's Punt'![]()
Ik hoop dat vanavond leuker is als de vorige week.![]()
Ja, klopt !!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:23 schreef maril het volgende:
aha hier moet ik zijn.
Ik hoop dat nu leuker is dan vorige week.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:01 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Begint zo weer !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |