adje was geweldig en wat een vies wijf op die autoquote:
Ik raad je aan om he alvast aan te zetten straks is ie overbelastquote:
Staat al aan thnx voor de tipquote:Op zondag 1 januari 2006 19:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik raad je aan om he alvast aan te zetten straks is ie overbelast
goeie tipquote:Op zondag 1 januari 2006 19:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik raad je aan om he alvast aan te zetten straks is ie overbelast
Ja dat hoedje iddquote:Op zondag 1 januari 2006 20:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd zo zulen die van mij later nooit doen![]()
zag je ook hoe ze boos d'r hoedje weggooide
gooi maar wegquote:Op zondag 1 januari 2006 20:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
weg met dat lelijke oude wijf in de mustang. Ik zit net mijn pizza te eten.
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Deja-vuMet olliebollen i.p.v. tomaten.
dat zingen doet hij dan maar lekker thuisquote:Op zondag 1 januari 2006 20:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Prachtig hoe die man op leeft als die weer mag zingen.![]()
Hij zit ook in een verpleegtehuis de laatste jaren.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:07 schreef Modus het volgende:
Ramses is volgens mij aardig aan het aftakelen, krijg altijd medelijden als ik hem nog zie optreden.
Het is een wonder dat die man het het zolang heeft uitgehouden met alle drank en drugs die die man gebruikt heeft vroeger.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:07 schreef Modus het volgende:
Ramses is volgens mij aardig aan het aftakelen, krijg altijd medelijden als ik hem nog zie optreden.
De laatste 10 ofzo ja en drank dat mag ie ook eigenlijk niet meerquote:Op zondag 1 januari 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zit ook in een verpleegtehuis de laatste jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |