adje was geweldig en wat een vies wijf op die autoquote:
Ik raad je aan om he alvast aan te zetten straks is ie overbelastquote:
Staat al aan thnx voor de tipquote:Op zondag 1 januari 2006 19:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik raad je aan om he alvast aan te zetten straks is ie overbelast
goeie tipquote:Op zondag 1 januari 2006 19:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik raad je aan om he alvast aan te zetten straks is ie overbelast
Ja dat hoedje iddquote:Op zondag 1 januari 2006 20:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd zo zulen die van mij later nooit doen![]()
zag je ook hoe ze boos d'r hoedje weggooide
gooi maar wegquote:Op zondag 1 januari 2006 20:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
weg met dat lelijke oude wijf in de mustang. Ik zit net mijn pizza te eten.
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Deja-vuMet olliebollen i.p.v. tomaten.
dat zingen doet hij dan maar lekker thuisquote:Op zondag 1 januari 2006 20:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Prachtig hoe die man op leeft als die weer mag zingen.![]()
Hij zit ook in een verpleegtehuis de laatste jaren.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:07 schreef Modus het volgende:
Ramses is volgens mij aardig aan het aftakelen, krijg altijd medelijden als ik hem nog zie optreden.
Het is een wonder dat die man het het zolang heeft uitgehouden met alle drank en drugs die die man gebruikt heeft vroeger.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:07 schreef Modus het volgende:
Ramses is volgens mij aardig aan het aftakelen, krijg altijd medelijden als ik hem nog zie optreden.
De laatste 10 ofzo ja en drank dat mag ie ook eigenlijk niet meerquote:Op zondag 1 januari 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zit ook in een verpleegtehuis de laatste jaren.
Hier perfect, morgen moet je anders maar op NED3 kijkenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:15 schreef snellejelle het volgende:
de stream is kut. veel te druk denk ik. hij hapert om de seconde
Nooit last van gelukkig met @home.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef snellejelle het volgende:
het beeld staat regelmatig stil en het geluid valt ook vaak weg
vorige keren had ik nergens last vanquote:Op zondag 1 januari 2006 21:26 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nooit last van gelukkig met @home.Maar je hebt idd vrij stevige internet verbinding nodig.
Weet je het zeker? Meestal komt er van het eerste uur een samenvatting en daarna de afterparty. Bovendien duurt Mooi Nieuw Jaar Weer de Schreeuw van De Leeuw Paul Vuurwerk anderhalf uurquote:
Naja, als Bonnie wegloopt heb je gelijk een gat in je programmaquote:Op maandag 2 januari 2006 23:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat vind ik ook. als je geen twee uur kan vullen, probeer het dan ook niet.
Echt aso dat wijfquote:adje was geweldig en wat een vies wijf op die auto![]()
Was dat niet de afterparty? Toen was ze allang vertrokkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:58 schreef SunChaser het volgende:
Bonnie zat niet in de HH. Daar begon het met Bob de Rooy. Daarna wat saaie duetten met Kleinsma en Jacot. En een oninterresant verhaal over de Tsunami.
Waarom saaie duetten met Simone en Ruthquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:58 schreef SunChaser het volgende:
Bonnie zat niet in de HH. Daar begon het met Bob de Rooy. Daarna wat saaie duetten met Kleinsma en Jacot. En een oninterresant verhaal over de Tsunami.
Simone is een leuke artiestequote:Op woensdag 4 januari 2006 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vooral Simone heeft een werkelijk sublieme stem
Ik vond de liedjes erg mooi!
4 maart komt MWDL, donderdag 2 maart komt Paul's punt.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bijna 3 Maart en dan begint ie weer. Ben benieuwd hoe De Leeuw de concurrentie te lijf gaat.
Kijk maar in je gids.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:55 schreef RaymanNL het volgende:
Zaterdag![]()
![]()
![]()
Pauls punt
Zou dat nog wat zijn![]()
* ik ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:07 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dat programma in elkaar gaat steken.
Weet ik ,ben alleen bang dat ik het niet red ben bekaf, maar goed dan kijk ik hem wel online terug zaterdag red ik welquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yeps, Paul heeft een mooie site.
http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:01 schreef rzanden het volgende:
Vanavond inderdaad weer 'Mooi Weer de Leeuw'. Ik ben alleen erg benieuwd wat jullie denken? Hij staat namelijk geprogrammeerd tegenover 'Koppensnellers' op Talpa en ik ben benieuwd wat jullie denken wie er gaat winnen qua kijkcijfers? Ik ben er zelf heilig van overtuigd dat 'MWDL' 10x beter gaat scoren dan dat 'Koppensnellers'. Hoor het graag!
De afterpartyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:06 schreef mitt het volgende:
Mooi weer de Leeuw eerst ook op maandagavond hoor.
weet niet of dat nu nog zo is.
Adje ook dit seizoen vaste gast bij Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:19 schreef Xrenity het volgende:
Ben benieuwd of Adje weer een mooie rol krijgt
koppensnellers is toch geen concurrentie Jack heeft zichzelf afgedreven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:01 schreef rzanden het volgende:
Vanavond inderdaad weer 'Mooi Weer de Leeuw'. Ik ben alleen erg benieuwd wat jullie denken? Hij staat namelijk geprogrammeerd tegenover 'Koppensnellers' op Talpa en ik ben benieuwd wat jullie denken wie er gaat winnen qua kijkcijfers? Ik ben er zelf heilig van overtuigd dat 'MWDL' 10x beter gaat scoren dan dat 'Koppensnellers'. Hoor het graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |