van spanje is meeste not done van de vier..quote:Op zondag 1 januari 2006 18:52 schreef ErikT het volgende:
Die van Spanje is lelijk hee. En wat is dat zwarte op de mouw van Argentinië?
als je ze hebt..quote:Op zondag 1 januari 2006 18:55 schreef King_of_Kool het volgende:
Shirt van Duitsland zoals altijd weer mooi, Argentinie ook trouwens.
Worden die Nike shirts hier ook gepost dan?
Als ze bekend zijn, kunnen die hier wel bij ja.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:55 schreef King_of_Kool het volgende:
Worden die Nike shirts hier ook gepost dan?
Dat gaat over voetbalshirts in het bijzonder, hier gaat het alleen over de shirts die straks gedragen zullen worden in Duitslandquote:
Postte het alleen omdat het met elkaar te maken heeft en shirtjesliefhebbers daar ook in kunnen kijken.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:04 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dat gaat over voetbalshirts in het bijzonder, hier gaat het alleen over de shirts die straks gedragen zullen worden in Duitsland
Ik denk dat Puma, Umbro en Kappa ook wel landen sponsoren, maar ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:01 schreef King_of_Kool het volgende:
Wie zijn nog meer de shirtsponsors naast nike en adidas?
Dank je wel,quote:Op zondag 1 januari 2006 19:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Postte het alleen omdat het met elkaar te maken heeft en shirtjesliefhebbers daar ook in kunnen kijken.
Daar heb je wel gelijk in, als dat bij teveel shirts gebeurt dan is dat idd niet echt leuk. Laten we hopen dat dat dit jaar anders is.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet voor ieder land een uniek model bedenken, ik vond dat vooral bij de Nike shirts een beetje jammer. Allemaal van die shirts met zo'n rugnummer aan de voorkant met een cirkel er omheen
I second that.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:42 schreef GiSH het volgende:
28-februari lanceerd Umbro het shirt van engeland
ik denk dat brazilië en nederland weer het zelfde soort shirt krijgen zodat Nike niet mis gokt op een evt. kampioenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:19 schreef Coelho het volgende:
Komt Nederland nog met iets bijzonders? Misschien een vlekkend oranje shirt, dat van pure lelijkheid weer mooi lijkt. Dat heeft in het verleden al eerder tot succes geleid in Duitsland.
[afbeelding]
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:43 schreef GiSH het volgende:
ik denk dat brazilië en nederland weer het zelfde soort shirt krijgen zodat Nike niet mis gokt op een evt. kampioen
tis gewoon makkelijk voor de merchindising hoor.. als alles op elkaar lijkt.. makkelijker te produceren.. (minder kosten voor zowel ontwikkelen als produceren)quote:Op zondag 1 januari 2006 20:43 schreef GiSH het volgende:
[..]
ik denk dat brazilië en nederland weer het zelfde soort shirt krijgen zodat Nike niet mis gokt op een evt. kampioen
zou wel erg vet zijnquote:Op zondag 1 januari 2006 21:57 schreef Skwish het volgende:
Nederland WK 2006 shirts?
[afbeelding]
[afbeelding]
die van duitsland is wel mooi, alleen dan weer heel jammer dat die andere shirts van adidas er ook op lijken.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:14 schreef heinl het volgende:
Idd hopen dat het uitshirt er ongeveer zou uit gaat zien
edit:
En dit is het shirt waarmee Servië & Montenegro waarschijnlijk op het WK te zien zal zijn:
[afbeelding]
En dit die van Oekraïne:
[afbeelding]
Ivoorkust als laatste dan:
[afbeelding]
Uit Voetbalshirts - Deel 12 gehaald![]()
antwoord: Geldquote:Op zondag 1 januari 2006 23:36 schreef Daniel.San het volgende:
Ik snap echt niet dat de nationale voetbalbonden daarmee akkoord gaan. Zoets doe je als laag spelende amateurclub, niet voor een nationaal elftal.
ik denk niet dat dit de shirts worden voor NLquote:Op zondag 1 januari 2006 21:57 schreef Skwish het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Was het mooiste shirt ever wat mij betreft!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:19 schreef Coelho het volgende:
Komt Nederland nog met iets bijzonders? Misschien een vlekkend oranje shirt, dat van pure lelijkheid weer mooi lijkt. Dat heeft in het verleden al eerder tot succes geleid in Duitsland.
[afbeelding]
Yep de meeste landen worden door Puma gesponsord.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik denk dat Puma, Umbro en Kappa ook wel landen sponsoren, maar ik weet het niet zeker.![]()
mij lijkt toch echt wel dat KNVB beetje inspraak heeft hoe het shirt er uit gaat zien.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:14 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
antwoord: Geld
De KNVB krijgt een mooi zakje geld voor de rechten om de shirts te produceren
Inderdaad, vind ik ook een beetje jammer. Andere kleuren (en logo's) maar meer van hetzelfde.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet voor ieder land een uniek model bedenken, ik vond dat vooral bij de Nike shirts een beetje jammer. Allemaal van die shirts met zo'n rugnummer aan de voorkant met een cirkel er omheen
het uitshirt van spanje wat op de site getoond wordt is het oude uitshirt.. ik denk niet dat adidas met oud shirt op de proppen komt..quote:Op maandag 2 januari 2006 12:32 schreef Bjoro het volgende:
staan er wel een hoop op !
wat ik trouwens echt lelijk vind, is dat het uitshirt veel afwijkt van het thuisshirt, zoals oa bij zweden, spanje, servie
Naast de grote 2 Nike en Adidas zijn dat voor zover ik weet; Umbro, Puma, Lotto, Uhlsport, Marathon en Joma.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:01 schreef King_of_Kool het volgende:
Alleen klopt die van Ivoorkust niet. Zij spelen in nieuwe shirts van Puma.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:14 schreef heinl het volgende:
Idd hopen dat het uitshirt er ongeveer zou uit gaat zien
edit:
En dit is het shirt waarmee Servië & Montenegro waarschijnlijk op het WK te zien zal zijn:
[afbeelding]
En dit die van Oekraïne:
[afbeelding]
Ivoorkust als laatste dan:
[afbeelding]
Uit Voetbalshirts - Deel 12 gehaald![]()
Te zien in dit topic bij de landenbanners: [centraal] WK 2006 Duitsland #3quote:Op zondag 1 januari 2006 19:01 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik meen dat ik hier ook dingen over gelezen had in de krant...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:57 schreef Skwish het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
inderdaad geintje van oranjefront zutphen ofzoquote:Op maandag 2 januari 2006 20:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik meen dat ik hier ook dingen over gelezen had in de krant...
Grote 3quote:Op maandag 2 januari 2006 17:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Naast de grote 2 Nike en Adidas zijn dat voor zover ik weet; Umbro, Puma, Lotto, Uhlsport, Marathon en Joma.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:38 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Grote 3![]()
Sterker nog: PUMA heeft de meeste landen en is dus op dit WK het grootst vertegenwoordigd (en met de mooiste shirts uiteraard)
En alsnog enorm duurquote:Op zondag 1 januari 2006 21:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
tis gewoon makkelijk voor de merchindising hoor.. als alles op elkaar lijkt.. makkelijker te produceren.. (minder kosten voor zowel ontwikkelen als produceren)
Die staan toch in de OPquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:12 schreef Bjoro het volgende:
zag op adidas de wk tenues, maar kan ze nu niet meer vinden
met de broekjes erbijquote:
de shirts die ik in de OP had gezet kwamen ook van deze site (mooie site trouwensquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:04 schreef jna het volgende:
[..]
zeg dat dan![]()
http://www.adidas.com/cam(...)Country_adidascom=nl
Enter Site --> federation kit![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:52 schreef DeTolk het volgende:
BELANGRIJK !!
Het uitshirt van het NL- elftal wat eerder in dit topic is gepost gaat het worden. Er staat een foto van Hedwiges Maduro in dit shirt in de VoetbalMagazine nr1 van dit jaar
!!!!!!!!
doe ik vanmiddag welquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
iemand inscanne?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:11 schreef Heerlijkheid het volgende:
Staat het nergens op internet?
SCHIET EENS OP LAMBAL!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:50 schreef DeTolk het volgende:
doe ik vanmiddag wel
*Hoopt , Hooptquote:Op zondag 1 januari 2006 21:57 schreef Skwish het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ben nu bezig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:35 schreef Nashje het volgende:
Nog 25 minuten en het is avond. DeTolk heeft nog een kans om z'n belofte na te komen.
Ik ben benieuwd.
Is juist mooi (zeker als je net als mij een stoere bos borsthaar hebt!)quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
lelijk ding.
Moet dat zo ver open op de borst
Ik acht de kans klein dat Nederland overstapt op een andere kleur thuisshirt dan oranje. Hoe moeten we Oranje dan gaan noemenquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind wel dat ze van oranje als thuisshirt moeten afstappen.
Vind ik zoiets veel mooier, maar dan moeten ze het niet retro doen
Rood-Wit-Blauw!?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik acht de kans klein dat Nederland overstapt op een andere kleur thuisshirt dan oranje. Hoe moeten we Oranje dan gaan noemen![]()
Nederlandquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein dat Nederland overstapt op een andere kleur thuisshirt dan oranje. Hoe moeten we Oranje dan gaan noemen![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Oranje doet me teveel denken aan koningshuis
en het vieze volklied ook
Ik zeg nieuw volkslied erbij !
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:23 schreef Ludacriss het volgende:
Volgens mij is dit niet de officiele wedstrijd kleding maar meer een teneu die je ook als "normale" kleding kan dragen.
Vergelijk het maar met deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet duidelijk de verschillen.
iddquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:28 schreef jna het volgende:
Volgens mij moest Maduro daar gewoon een ouderwetse voetballer voorstellen, als dit het echte shirt was dan zou je het nike teken een stuk duidelijker zien (en het zou natuurlijk overeen komen met die andere foto)
quote:
ow sorry, Wis ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:25 schreef sjimz het volgende:
Ik denk niet dat dat het nieuwe shirt wordt. Die foto is al heel wat maanden oud. Die foto hoorde bij een interview van Maduro in de VI of Voetbal Magazine
officieel is er alleen een release datum voor de shirt van brazilië.. maar die zal wel qua shirt het zelfde zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:37 schreef Ludacriss het volgende:
Wanneer is de officiële release van deze shirts?
Marokko Portugal? ik zat verkeerd te kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:18 schreef Ludacriss het volgende:
De shirt van USAiet er ook erg mooi uitVan wie is die donkergroene shirt die naast de USA kit staat?
WAT, dan ben je vast geen Nederlanderquote:
Die van Nederland.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik ben deze foto net tegen gekomen
[afbeelding]
zouden dit de nieuwe uniformen kunnen zijn?
Nee dat is die lichtgroene. Misschien Mexico?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:22 schreef jna het volgende:
[..]
Marokko Portugal? ik zat verkeerd te kijken
ja, ik had me post al veranderd maar mexico zou inderdaad kunnen, die hebben ook nike volgens mijquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:25 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee dat is die lichtgroene. Misschien Mexico?
Ik denk Mexico gezien het logo en de rode sokken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:25 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee dat is die lichtgroene. Misschien Mexico?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hebben wij nou blauwe sokkenDoe dan Oranje
Erg mooi... kan niet wachten op de release om er Davids achter te laten zetten en er mee af te reizen naar Engeland en Duitslandquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:34 schreef jna het volgende:
Dan kunnen we nu dus wel zeker zijn dat het witte shirt het uitshirt zal worden
De rechter is Rusland denk ik en de linker misschien Belgie?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:37 schreef SkaterSam het volgende:
welke landen zijn het van links naar rechts?
? - Kroatië - Marokko - Mexico - USA - Portugal - Brazilië - Nederland - ?
Die doen niet mee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:40 schreef jna het volgende:
[..]
De rechter is Rusland denk ik en de linker misschien Belgie?![]()
de rechter is zuid koreaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:40 schreef jna het volgende:
[..]
De rechter is Rusland denk ik en de linker misschien Belgie?![]()
Turkije- Kroatië - Marokko - Mexico - USA - Portugal - Brazilië - Nederland - Zuid-Koreaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:37 schreef SkaterSam het volgende:
? - Kroatië - Marokko - Mexico - USA - Portugal - Brazilië - Nederland - ?
wat zeg ik je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:42 schreef jna het volgende:
[..]
Marokko ook niet, misschien is het Zuid Korea
Maar de Turken en Marokkanen doen niet meequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:42 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Turkije- Kroatië - Marokko - Mexico - USA - Portugal - Brazilië - Nederland - Zuid-Korea
Ja.. Ik kan ook niets anders verzinnen..quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar de Turken en Marokkanen doen niet mee
Zijn dat de shirts die de landen gaan dragen bij het WK?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:48 schreef pinkplatinum het volgende:
Upclose..
[afbeelding]
Nederland
[afbeelding]
Brazilië
[afbeelding]
Portugal
[afbeelding]
Amerika
De rest staat er niet
Bron
Wel jammer dan ja.. Al moet ik je zeggen.. dat uitshirt van mexico isquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En dan zien wij rechts de uitshirts van Mexico, dus dat Nederlandse witte shirt met de rood wit blauwe bies zou goed kunnen. Dat zou echt een fucking mooi shirt wezen
Alleen jammer dat het op wat kleuren na eigenlijk gewoon een standaardshirt is
[afbeelding]
Als het goed is wel jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:49 schreef Backhander het volgende:
[..]
Zijn dat de shirts die de landen gaan dragen bij het WK?
die van nederland is namelijk wel vet
Als je goed kijkt heeft het ook wel wat weg van een hockeyshirt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:49 schreef sjimz het volgende:
Ik vind die van nederland mooi... Zelfs een beetje on-nike-achtig
Vind die stijl lelijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Ik zal eens met Opera inzoomenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:37 schreef SkaterSam het volgende:
? - Kroatië - ? - Mexico - USA - Portugal - Brazilië - Nederland - Zuid-Korea
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef Backhander het volgende:
[..]
Als je goed kijkt heeft het ook wel wat weg van een hockeyshirt.
We zijn zelfs het enige land met een kraagje, wat een verwennerij van nikequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef popolon het volgende:
Eindelijk weer eens een echt mooi shirt voor Nederland.
Werd tijd.
En dat van Nike zeg, wat een wonder.
als we nu niet kampioen worden weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:53 schreef jna het volgende:
[..]
We zijn zelfs het enige land met een kraagje, wat een verwennerij van nike
Nou ze moeten gewoon van dat oranje afstappen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef popolon het volgende:
Eindelijk weer eens een echt mooi shirt voor Nederland.
Werd tijd.
En dat van Nike zeg, wat een wonder.
Jij snapt het ook niet he, als we dalijk een penalty tegen krijgen begint van der sar te jongleren in dat shirt, die tegenstander mist gegarandeerdquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:54 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop trouwens neit dat Nederland hetzelfde keepershirt krijgt als op de foto bij mexico.. Zie je het voor je.. vd Sar in zo'n harlekijn pakje!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:56 schreef jna het volgende:
[..]
Jij snapt het ook niet he, als we dalijk een penalty tegen krijgen begint van der sar te jongleren in dat shirt, die tegenstander mist gegarandeerd
Maar als NL een penal heeft is het net zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:56 schreef jna het volgende:
[..]
Jij snapt het ook niet he, als we dalijk een penalty tegen krijgen begint van der sar te jongleren in dat shirt, die tegenstander mist gegarandeerd
hoe ziet het uitshirt eruit dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:58 schreef popolon het volgende:
Dat zgn. uitshirt is nog veel mooier.
Da's het shirt van Nederland in de jaren '30 dacht ik.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:01 schreef Backhander het volgende:
[..]
hoe ziet het uitshirt eruit dan?
Paar pagina's terug, met die schuine Nederlandse kleuren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:01 schreef Backhander het volgende:
[..]
Wit met schuin rood/wit/blauwquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:01 schreef Backhander het volgende:
[..]
Denk het niet. Bekijk de uitshirt van Mexico maar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Paar pagina's terug, met die schuine Nederlandse kleuren.
Maar dat zal wel een hoax zijn, te mooi om waar te zijn.
nee is geen hoax want mexico heeft het ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Paar pagina's terug, met die schuine Nederlandse kleuren.
Maar dat zal wel een hoax zijn, te mooi om waar te zijn.
Daarom hebben hun voetbalbonden nog wel tenues nodigquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar de Turken en Marokkanen doen niet mee
Eens isquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:10 schreef popolon het volgende:
Dan worden we dus wereldkampioen.
Ja dat zat ik ook net te denken, ik denk ook dat die helemaal links van China is, tenminste als Nike in China wordt toegelatenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:14 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Daarom hebben hun voetbalbonden nog wel tenues nodig
De linkse is turkije..en het logo van Zuid Korea is al aantal jaren een blauw schild met een tijger erin...en wat zie je (vaag) op het meest rechtse tenue? Juist dat logoquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:16 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
Ja dat zat ik ook net te denken, ik denk ook dat die helemaal links van China is, tenminste als Nike in China wordt toegelatenEn ik kan nou ook niet duidelijk zien dat die rechter Korea is... Het logo lijkt helemaal niet op het Koreaans logo, toch
![]()
Ja hier staat hij helemaalquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:50 schreef DeeBee het volgende:
op die site waar de foto's gepost werden staat trouwens dit stukje over de Nederlandse shirts:
Holanda
La camiseta de la Naranja Mecánica, presentada en exclusiva por MILENIO-La Afición, también destaca por su simpleza. El diseño es todo en naranja. Ahora, el negro habitual sólo aparecerá en el escudo de la Federación y el número (que no está incluido en la foto). Lo diferente del uniforme es el short, blanco y las calcetas, que serán azul muy intenso.
Met mijn beperkte Spaans staat daar dus ongeveer in dat het een relatief simpel shirt is. Helemaal in het oranje, met alleen zwarte accenten in het KNVB logo en het cijfer. Verder een witte broek erbij en wat ik wel opmerkelijk vind: 'las calcetas, que serán azul muy intenso.' Dus met heldere blauwe sokken erbij...dat lijkt mij dan wel weer even wennen...
Oranje, wit, blauw?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja hier staat hij helemaal
[afbeelding]
Staat wel geinig dat blauw.. alleen begrijp ik de blauwe sokken nog niet helemaal..
anders was het niet retro genoegquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef tha_dark het volgende:
Waarom een schild om het knvb logo?!
uhm het staat nu wel vast dat ze kloppen dus niemand hoeft meer te twijfelen lijkt mequote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef ernie09 het volgende:
Die 2 eerste foto's zijn intern gemaakt bij Nike, dus dat zou zo maar kunnen.
'We'? Waar hoor jij bij dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:10 schreef popolon het volgende:
Dan worden we dus wereldkampioen.
en het schijnt dat Lodewijks er dan in gaat keepenquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Bij nader inzien vind ik zelf het thuisshirt van NL zeer mooi!
Ik heb trouwens gehoord dat NL hetzelfde keepersshirt krijgt als Mexico, maar dan met de vlakken Rood en Wit!![]()
Dan hoeft van der Sar helemaal niet meer te jongleren om lachwekkend te zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Bij nader inzien vind ik zelf het thuisshirt van NL zeer mooi!
Ik heb trouwens gehoord dat NL hetzelfde keepersshirt krijgt als Mexico, maar dan met de vlakken Rood en Wit!![]()
Kraagjes zijn ok olé oléquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus het zijn niet allemaal standaardshirts, maar we hebben een kraagje gekregen van meneer Nike, wat lievvies![]()
Maar goed, geil zijn die shirts wel
Bijna alle neutrale onderkleuren combineren met oranje. Oranje is namelijk een contrastkleur. Blauw combineert uitstekend met oranje.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:39 schreef JorgeCampos het volgende:
die blauwe broek is wel een drama.
(Met oranje combineert eigenlijk weinig..)
Eensch, vind t wel mooiquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:04 schreef jna het volgende:
We hebben toch vaker een een oranje-blauwe combinatie gehad, zo raar staat het niet.
ook op de site van deze bron staat nog het oude shirt van england dus helemaal betrouwbaar..quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:48 schreef pinkplatinum het volgende:
Upclose..
[afbeelding]
Nederland
[afbeelding]
Brazilië
[afbeelding]
Portugal
[afbeelding]
Amerika
De rest staat er niet
Bron
Dat oranje ken ik wel, mooi hoor, maar dat geloof ik wel. Dat witte met de NLse vlag kleuren er zo doorheen....dat mooi retro a la jaren 20 enzo in een modern jasje ....OMG ik MOET die hebbenquote:
Je hebt het hier tegen een Ajax supporter, dus daar kan ik me sowieso niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef renz0r het volgende:
btw met het huidige feyenoord uitshirt is dit het 2de shirt in 1 jaar tijd waarbij ik sinds jaaaaren smelt
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:24 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Je hebt het hier tegen een Ajax supporter, dus daar kan ik me sowieso niets bij voorstellen.Dat uitshirt van Oranje is inderdaad echt heel mooi. Ik denk dat het ook echt wel indruk maakt als ze daarin op het veld staan.
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:32 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
op de site van puma alleen het shirt van italië
is de meest rechtse Ivoorkust? Weet iemand dat al?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Neem nou eens de moeite om het topic door te nemen..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:19 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
is de meest rechtse Ivoorkust? Weet iemand dat al?
Hier speelden ze tegen Nederland ook al in. Met goudkleurige rugnummers toch?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:32 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
op de site van puma alleen het shirt van italië
K weet niet of ze daarin speelden maar wel met goedkleurige rugnummers, lekker stijlvolquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:47 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Hier speelden ze tegen Nederland ook al in. Met goudkleurige rugnummers toch?
Daar mag je niet mee spotten, die jongen heeft het er al moeilijk genoeg mee. Tis dat Feyenoord nog wat in em ziet, maar anders had ik hem weinig hoop gegeven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:58 schreef jna het volgende:
Ja daar speelde ze tegen Nederland ook al in, vooral Vlaar heeft dat rugnummer vaak gezien dus die weet precies hoe ze eruit zagen
Tegen wie is de eerste oefeninterland eigenlijk? De VS?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:58 schreef GiSH het volgende:
waarschijnlijk 1maart de introductie. oefen interland
Als dit waar is, is erg mooiquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef Heerlijkheid het volgende:
[afbeelding]
Dit zou echt te mooi zijn.... Ik geloof het niet...
Idd, Nike zou voor Nederland iets speciaals bedenken had ik ergens gelezen... en dat werd een kraagje dus.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:53 schreef jna het volgende:
[..]
We zijn zelfs het enige land met een kraagje, wat een verwennerij van nike
Die logo's erin gedrukt zijn teveel van het goede. Kent geen enkele sentimentele waarde noch optisch/contrasterend nut. Is puur marketing.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Puma is ook erg creatief bezig met de symbolen in de shirts verwerkt..
Ivoorkust
[afbeelding]
Togo
[afbeelding]
Ghana
[afbeelding]
Kameroen thuis/uit/derde.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Senegal thuis/uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook al kan het jou niet bekoren. Het is wel een verademing vergeleken met de saaie, op elkaar lijkende, totaal ongeïnspireerde bagger Nike-designs.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die logo's erin gedrukt zijn teveel van het goede. Kent geen enkele sentimentele waarde noch optisch/contrasterend nut. Is puur marketing.
Ik ben van mening dat een voetbalshirt effen moet zijn en dat het enige kleurverschil duidelijk contrasterend moet zijn zodat de boodschap die het shirt uitdraagt voor iedereen duidelijk herkenbaar is.
Nike is erg goed bezig juist vind ik. Die laten zien over voldoende creativiteit en inspiratie te beschikken, maar weten het tevens gepast eenvoudig te houden. Precies het idee wat ik er zelf ook bij heb.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ook al kan het jou niet bekoren. Het is wel een verademing vergeleken met de saaie, op elkaar lijkende, totaal ongeïnspireerde bagger Nike-designs.![]()
Die Oranje thuisshirt lijkt op een casual oranje hockey-shirt die ik in de Zeeman zie hangen maar dan met een KNVB plakkaat erop geplakt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nike is erg goed bezig juist vind ik. Die laten zien over voldoende creativiteit en inspiratie te beschikken, maar weten het tevens gepast eenvoudig te houden. Precies het idee wat ik er zelf ook bij heb.
Die nieuwe puma shirts zijn als schort gebruikt door iemand die op z'n allerhardst bevroren kroketten in de kokend hete frituurpan liep te gooien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die Oranje thuisshirt lijkt op een casual oranje hockey-shirt die ik in de Zeeman zie hangen maar dan met een KNVB plakkaat erop geplakt.![]()
Kloptquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die Oranje thuisshirt lijkt op een casual oranje hockey-shirt die ik in de Zeeman zie hangen maar dan met een KNVB plakkaat erop geplakt.![]()
heb ik mazzel dat ik niet zo slim benquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klopt
Gelukkig zijn wij slim genoeg om niet met zo'n ding te lopen.
nou inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef DeTolk het volgende:
Lelijk lettertype bij Adidas.
Kan ook door de naam komen: "Schweinbesteiger"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef DeTolk het volgende:
Vind ik ook. Daarom vind ik die Adidas shirts maar niks, met die rare kronkelige streepjes. Hoort niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die logo's erin gedrukt zijn teveel van het goede. Kent geen enkele sentimentele waarde noch optisch/contrasterend nut. Is puur marketing.
Ik ben van mening dat een voetbalshirt effen moet zijn en dat het enige kleurverschil duidelijk contrasterend moet zijn zodat de boodschap die het shirt uitdraagt voor iedereen duidelijk herkenbaar is.
Je kunt ze ook zonder bedrukking kopenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Daarom vind ik die Adidas shirts maar niks, met die rare kronkelige streepjes. Hoort niet.
De achterkanten van de Adidas shirts zijn echt lachwekkend lelijk. Die lettertypes.
Lettertype is wel mooi, getallen niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef DeTolk het volgende:
Nee, is niet mooi.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lettertype is wel mooi, getallen niet.
quote:
quote:Mannschaft ruilt wit mogelijk in voor rood
2/2/2006 11:24
Het zou zomaar kunnen dat het Duitse nationale elftal zijn thuiswedstrijden in de toekomst niet meer in het traditionele witte shirt afwerkt. Bondscoach Jürgen Klinsmann vindt het het overwegen waard om in het rood te gaan spelen.
Rood is op dit moment de kleur van de uit-shirts. 'De spelers spelen liever in de rode tricots', bekende Klinsmann bij de presentatie van de nieuwe kleding. 'De rode shirts zouden wel eens heel snel het thuistenue kunnen worden.'
De Duitse bondscoach is erg bezig met de uitstraling van zijn team. Na zijn aanstelling in augustus 2004 zorgde hij er al voor dat de zwarte uit-shirtjes werden vervangen door rode. Rood staat volgens een ingeschakelde psycholoog voor 'positief denken en een agressieve speelwijze'.
De FIFA-reglementen staan het toe om de kleuren van het thuis-shirt te wijzigen en dus zegt Klinsmann: 'We zullen tijdens het WK zo veel mogelijk in het rode shirt spelen en hopen dat ons dat geluk brengt.' De Duitsers zijn bij het toernooi in eigen land ingedeeld in Groep A met Costa Rica, Ecuador en Polen.
Bij de Belgen is het rood in ieder geval al een tijdje uitgewerkt.quote:
De ontwerpafdeling van Puma heeft allesbehalve overuren gedraaid zo te zien. Ik had het niet veel slechter gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ze lijken wel op elkaar hè?
Tunesië
[afbeelding]
Tsjechië
[afbeelding]
Polen
[afbeelding]
Zwitserland
[afbeelding]
(Senegal)
[afbeelding]
(Bulgarije)
[afbeelding]
Zo wil ik ook wel m'n geld verdienen als ontwerperquote:Op zondag 5 februari 2006 02:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Tunesië
[afbeelding]
Tsjechië
[afbeelding]
Polen
[afbeelding]
Zwitserland
[afbeelding]
(Senegal)
[afbeelding]
(Bulgarije)
[afbeelding]
Dit is het oude shirt met het oude logo erop + wat doet dit shirt in een topic over wk-shirts? Ierland gaat niet eens naar het WKquote:Op zondag 5 februari 2006 10:13 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
ook nog in de aanbieding ook. Ierland thuis
Toen ik die van Tsjechië zag vond ik hem nog wel mooi, maar ze zijn allemaal hetzelfdequote:Op zondag 5 februari 2006 02:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Tunesië
[afbeelding]
Tsjechië
[afbeelding]
Polen
[afbeelding]
Zwitserland
[afbeelding]
(Senegal)
[afbeelding]
(Bulgarije)
[afbeelding]
Ah, toch een Clarence op het WK.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:12 schreef Trancemaster het volgende:
[afbeelding]
Iemand die mij kan vertellen waar ik deze nog meer kan bestellen dan op de site in de URL?
Wil m erg graag kopen, liefst bij NL zaak
Nee maar totaal ongepast.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ah, toch een Clarence op het WK.![]()
(Of is deze te moeilijk)
Fout!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee maar totaal ongepast.
Je doelt op de hoog overgeschoten strafschop van Eto`o neem ik aan..
Jammer alleen dat Kameroen niet naar het WL toe gaat!![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Fout!
Bedoel iets anders.![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ah, toch een Clarence op het WK.![]()
(Of is deze te moeilijk)
Ik zie het verband nog steeds niet tussen Clarence (seedorf al dan niet die schele leeuw) , Kameroen en het komende WK.. meer omdat Kameroen niet naar het WK gaatquote:
Eerst maar afwachten hoe de shirts er van Nike van dichtbij uitzien.. Tot nu toe alleen nog maar onduidelijke plaatjes ervan gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:31 schreef sanger het volgende:
Denk dat Adidas de mooiste shirts heeft gemaakt voor dit WK.
knvb.nl ..... na het weekend dusquote:In een gloednieuw Nike-tenue begint het Nederlands elftal aan de voorbereiding op het WK. Maandag 13 februari wordt de complete outfit aan de buitenwereld gepresenteerd.
Ben benieuwd of het die retro shirt zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |