Je kunt ze ook zonder bedrukking kopenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Daarom vind ik die Adidas shirts maar niks, met die rare kronkelige streepjes. Hoort niet.
De achterkanten van de Adidas shirts zijn echt lachwekkend lelijk. Die lettertypes.
Lettertype is wel mooi, getallen niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef DeTolk het volgende:
Lelijk lettertype bij Adidas.
Nee, is niet mooi.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lettertype is wel mooi, getallen niet.
quote:
quote:Mannschaft ruilt wit mogelijk in voor rood
2/2/2006 11:24
Het zou zomaar kunnen dat het Duitse nationale elftal zijn thuiswedstrijden in de toekomst niet meer in het traditionele witte shirt afwerkt. Bondscoach Jürgen Klinsmann vindt het het overwegen waard om in het rood te gaan spelen.
Rood is op dit moment de kleur van de uit-shirts. 'De spelers spelen liever in de rode tricots', bekende Klinsmann bij de presentatie van de nieuwe kleding. 'De rode shirts zouden wel eens heel snel het thuistenue kunnen worden.'
De Duitse bondscoach is erg bezig met de uitstraling van zijn team. Na zijn aanstelling in augustus 2004 zorgde hij er al voor dat de zwarte uit-shirtjes werden vervangen door rode. Rood staat volgens een ingeschakelde psycholoog voor 'positief denken en een agressieve speelwijze'.
De FIFA-reglementen staan het toe om de kleuren van het thuis-shirt te wijzigen en dus zegt Klinsmann: 'We zullen tijdens het WK zo veel mogelijk in het rode shirt spelen en hopen dat ons dat geluk brengt.' De Duitsers zijn bij het toernooi in eigen land ingedeeld in Groep A met Costa Rica, Ecuador en Polen.
Bij de Belgen is het rood in ieder geval al een tijdje uitgewerkt.quote:
De ontwerpafdeling van Puma heeft allesbehalve overuren gedraaid zo te zien. Ik had het niet veel slechter gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ze lijken wel op elkaar hè?
Tunesië
[afbeelding]
Tsjechië
[afbeelding]
Polen
[afbeelding]
Zwitserland
[afbeelding]
(Senegal)
[afbeelding]
(Bulgarije)
[afbeelding]
Zo wil ik ook wel m'n geld verdienen als ontwerperquote:Op zondag 5 februari 2006 02:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Tunesië
[afbeelding]
Tsjechië
[afbeelding]
Polen
[afbeelding]
Zwitserland
[afbeelding]
(Senegal)
[afbeelding]
(Bulgarije)
[afbeelding]
Dit is het oude shirt met het oude logo erop + wat doet dit shirt in een topic over wk-shirts? Ierland gaat niet eens naar het WKquote:Op zondag 5 februari 2006 10:13 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
ook nog in de aanbieding ook. Ierland thuis
Toen ik die van Tsjechië zag vond ik hem nog wel mooi, maar ze zijn allemaal hetzelfdequote:Op zondag 5 februari 2006 02:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Tunesië
[afbeelding]
Tsjechië
[afbeelding]
Polen
[afbeelding]
Zwitserland
[afbeelding]
(Senegal)
[afbeelding]
(Bulgarije)
[afbeelding]
Ah, toch een Clarence op het WK.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:12 schreef Trancemaster het volgende:
[afbeelding]
Iemand die mij kan vertellen waar ik deze nog meer kan bestellen dan op de site in de URL?
Wil m erg graag kopen, liefst bij NL zaak
Nee maar totaal ongepast.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ah, toch een Clarence op het WK.![]()
(Of is deze te moeilijk)
Fout!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee maar totaal ongepast.
Je doelt op de hoog overgeschoten strafschop van Eto`o neem ik aan..
Jammer alleen dat Kameroen niet naar het WL toe gaat!![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Fout!
Bedoel iets anders.![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ah, toch een Clarence op het WK.![]()
(Of is deze te moeilijk)
Ik zie het verband nog steeds niet tussen Clarence (seedorf al dan niet die schele leeuw) , Kameroen en het komende WK.. meer omdat Kameroen niet naar het WK gaatquote:
Eerst maar afwachten hoe de shirts er van Nike van dichtbij uitzien.. Tot nu toe alleen nog maar onduidelijke plaatjes ervan gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:31 schreef sanger het volgende:
Denk dat Adidas de mooiste shirts heeft gemaakt voor dit WK.
knvb.nl ..... na het weekend dusquote:In een gloednieuw Nike-tenue begint het Nederlands elftal aan de voorbereiding op het WK. Maandag 13 februari wordt de complete outfit aan de buitenwereld gepresenteerd.
Ben benieuwd of het die retro shirt zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |