uhm het staat nu wel vast dat ze kloppen dus niemand hoeft meer te twijfelen lijkt mequote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef ernie09 het volgende:
Die 2 eerste foto's zijn intern gemaakt bij Nike, dus dat zou zo maar kunnen.
'We'? Waar hoor jij bij dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:10 schreef popolon het volgende:
Dan worden we dus wereldkampioen.
en het schijnt dat Lodewijks er dan in gaat keepenquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Bij nader inzien vind ik zelf het thuisshirt van NL zeer mooi!
Ik heb trouwens gehoord dat NL hetzelfde keepersshirt krijgt als Mexico, maar dan met de vlakken Rood en Wit!![]()
Dan hoeft van der Sar helemaal niet meer te jongleren om lachwekkend te zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Bij nader inzien vind ik zelf het thuisshirt van NL zeer mooi!
Ik heb trouwens gehoord dat NL hetzelfde keepersshirt krijgt als Mexico, maar dan met de vlakken Rood en Wit!![]()
Kraagjes zijn ok olé oléquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus het zijn niet allemaal standaardshirts, maar we hebben een kraagje gekregen van meneer Nike, wat lievvies![]()
Maar goed, geil zijn die shirts wel
Bijna alle neutrale onderkleuren combineren met oranje. Oranje is namelijk een contrastkleur. Blauw combineert uitstekend met oranje.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:39 schreef JorgeCampos het volgende:
die blauwe broek is wel een drama.
(Met oranje combineert eigenlijk weinig..)
Eensch, vind t wel mooiquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:04 schreef jna het volgende:
We hebben toch vaker een een oranje-blauwe combinatie gehad, zo raar staat het niet.
ook op de site van deze bron staat nog het oude shirt van england dus helemaal betrouwbaar..quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:48 schreef pinkplatinum het volgende:
Upclose..
[afbeelding]
Nederland
[afbeelding]
Brazilië
[afbeelding]
Portugal
[afbeelding]
Amerika
De rest staat er niet
Bron
Dat oranje ken ik wel, mooi hoor, maar dat geloof ik wel. Dat witte met de NLse vlag kleuren er zo doorheen....dat mooi retro a la jaren 20 enzo in een modern jasje ....OMG ik MOET die hebbenquote:
Je hebt het hier tegen een Ajax supporter, dus daar kan ik me sowieso niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef renz0r het volgende:
btw met het huidige feyenoord uitshirt is dit het 2de shirt in 1 jaar tijd waarbij ik sinds jaaaaren smelt
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:24 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Je hebt het hier tegen een Ajax supporter, dus daar kan ik me sowieso niets bij voorstellen.Dat uitshirt van Oranje is inderdaad echt heel mooi. Ik denk dat het ook echt wel indruk maakt als ze daarin op het veld staan.
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:32 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
op de site van puma alleen het shirt van italië
is de meest rechtse Ivoorkust? Weet iemand dat al?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik ben deze foto net tegen gekomen
[afbeelding]
zouden dit de nieuwe uniformen kunnen zijn?
Neem nou eens de moeite om het topic door te nemen..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:19 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
is de meest rechtse Ivoorkust? Weet iemand dat al?
Hier speelden ze tegen Nederland ook al in. Met goudkleurige rugnummers toch?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:32 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
op de site van puma alleen het shirt van italië
K weet niet of ze daarin speelden maar wel met goedkleurige rugnummers, lekker stijlvolquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:47 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Hier speelden ze tegen Nederland ook al in. Met goudkleurige rugnummers toch?
Daar mag je niet mee spotten, die jongen heeft het er al moeilijk genoeg mee. Tis dat Feyenoord nog wat in em ziet, maar anders had ik hem weinig hoop gegeven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:58 schreef jna het volgende:
Ja daar speelde ze tegen Nederland ook al in, vooral Vlaar heeft dat rugnummer vaak gezien dus die weet precies hoe ze eruit zagen
Tegen wie is de eerste oefeninterland eigenlijk? De VS?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:58 schreef GiSH het volgende:
waarschijnlijk 1maart de introductie. oefen interland
Als dit waar is, is erg mooiquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef Heerlijkheid het volgende:
[afbeelding]
Dit zou echt te mooi zijn.... Ik geloof het niet...
Idd, Nike zou voor Nederland iets speciaals bedenken had ik ergens gelezen... en dat werd een kraagje dus.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:53 schreef jna het volgende:
[..]
We zijn zelfs het enige land met een kraagje, wat een verwennerij van nike
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |