Ik acht de kans klein dat Nederland overstapt op een andere kleur thuisshirt dan oranje. Hoe moeten we Oranje dan gaan noemenquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind wel dat ze van oranje als thuisshirt moeten afstappen.
Vind ik zoiets veel mooier, maar dan moeten ze het niet retro doen
Rood-Wit-Blauw!?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik acht de kans klein dat Nederland overstapt op een andere kleur thuisshirt dan oranje. Hoe moeten we Oranje dan gaan noemen![]()
Nederlandquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein dat Nederland overstapt op een andere kleur thuisshirt dan oranje. Hoe moeten we Oranje dan gaan noemen![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Oranje doet me teveel denken aan koningshuis
en het vieze volklied ook
Ik zeg nieuw volkslied erbij !
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:23 schreef Ludacriss het volgende:
Volgens mij is dit niet de officiele wedstrijd kleding maar meer een teneu die je ook als "normale" kleding kan dragen.
Vergelijk het maar met deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet duidelijk de verschillen.
iddquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:28 schreef jna het volgende:
Volgens mij moest Maduro daar gewoon een ouderwetse voetballer voorstellen, als dit het echte shirt was dan zou je het nike teken een stuk duidelijker zien (en het zou natuurlijk overeen komen met die andere foto)
quote:
ow sorry, Wis ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:25 schreef sjimz het volgende:
Ik denk niet dat dat het nieuwe shirt wordt. Die foto is al heel wat maanden oud. Die foto hoorde bij een interview van Maduro in de VI of Voetbal Magazine
officieel is er alleen een release datum voor de shirt van brazilië.. maar die zal wel qua shirt het zelfde zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:37 schreef Ludacriss het volgende:
Wanneer is de officiële release van deze shirts?
Marokko Portugal? ik zat verkeerd te kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:18 schreef Ludacriss het volgende:
De shirt van USAiet er ook erg mooi uitVan wie is die donkergroene shirt die naast de USA kit staat?
WAT, dan ben je vast geen Nederlanderquote:
Die van Nederland.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik ben deze foto net tegen gekomen
[afbeelding]
zouden dit de nieuwe uniformen kunnen zijn?
Nee dat is die lichtgroene. Misschien Mexico?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:22 schreef jna het volgende:
[..]
Marokko Portugal? ik zat verkeerd te kijken
ja, ik had me post al veranderd maar mexico zou inderdaad kunnen, die hebben ook nike volgens mijquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:25 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee dat is die lichtgroene. Misschien Mexico?
Ik denk Mexico gezien het logo en de rode sokken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:25 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee dat is die lichtgroene. Misschien Mexico?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hebben wij nou blauwe sokkenDoe dan Oranje
Erg mooi... kan niet wachten op de release om er Davids achter te laten zetten en er mee af te reizen naar Engeland en Duitslandquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:34 schreef jna het volgende:
Dan kunnen we nu dus wel zeker zijn dat het witte shirt het uitshirt zal worden
De rechter is Rusland denk ik en de linker misschien Belgie?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:37 schreef SkaterSam het volgende:
welke landen zijn het van links naar rechts?
? - Kroatië - Marokko - Mexico - USA - Portugal - Brazilië - Nederland - ?
Die doen niet mee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:40 schreef jna het volgende:
[..]
De rechter is Rusland denk ik en de linker misschien Belgie?![]()
de rechter is zuid koreaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:40 schreef jna het volgende:
[..]
De rechter is Rusland denk ik en de linker misschien Belgie?![]()
Turkije- Kroatië - Marokko - Mexico - USA - Portugal - Brazilië - Nederland - Zuid-Koreaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:37 schreef SkaterSam het volgende:
? - Kroatië - Marokko - Mexico - USA - Portugal - Brazilië - Nederland - ?
wat zeg ik je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:42 schreef jna het volgende:
[..]
Marokko ook niet, misschien is het Zuid Korea
Maar de Turken en Marokkanen doen niet meequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:42 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Turkije- Kroatië - Marokko - Mexico - USA - Portugal - Brazilië - Nederland - Zuid-Korea
Ja.. Ik kan ook niets anders verzinnen..quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar de Turken en Marokkanen doen niet mee
Zijn dat de shirts die de landen gaan dragen bij het WK?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:48 schreef pinkplatinum het volgende:
Upclose..
[afbeelding]
Nederland
[afbeelding]
Brazilië
[afbeelding]
Portugal
[afbeelding]
Amerika
De rest staat er niet
Bron
Wel jammer dan ja.. Al moet ik je zeggen.. dat uitshirt van mexico isquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En dan zien wij rechts de uitshirts van Mexico, dus dat Nederlandse witte shirt met de rood wit blauwe bies zou goed kunnen. Dat zou echt een fucking mooi shirt wezen
Alleen jammer dat het op wat kleuren na eigenlijk gewoon een standaardshirt is
[afbeelding]
Als het goed is wel jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:49 schreef Backhander het volgende:
[..]
Zijn dat de shirts die de landen gaan dragen bij het WK?
die van nederland is namelijk wel vet
Als je goed kijkt heeft het ook wel wat weg van een hockeyshirt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:49 schreef sjimz het volgende:
Ik vind die van nederland mooi... Zelfs een beetje on-nike-achtig
Vind die stijl lelijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik ben deze foto net tegen gekomen
[afbeelding]
zouden dit de nieuwe uniformen kunnen zijn?
Ik zal eens met Opera inzoomenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:37 schreef SkaterSam het volgende:
? - Kroatië - ? - Mexico - USA - Portugal - Brazilië - Nederland - Zuid-Korea
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef Backhander het volgende:
[..]
Als je goed kijkt heeft het ook wel wat weg van een hockeyshirt.
We zijn zelfs het enige land met een kraagje, wat een verwennerij van nikequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef popolon het volgende:
Eindelijk weer eens een echt mooi shirt voor Nederland.
Werd tijd.
En dat van Nike zeg, wat een wonder.
als we nu niet kampioen worden weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:53 schreef jna het volgende:
[..]
We zijn zelfs het enige land met een kraagje, wat een verwennerij van nike
Nou ze moeten gewoon van dat oranje afstappen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef popolon het volgende:
Eindelijk weer eens een echt mooi shirt voor Nederland.
Werd tijd.
En dat van Nike zeg, wat een wonder.
Jij snapt het ook niet he, als we dalijk een penalty tegen krijgen begint van der sar te jongleren in dat shirt, die tegenstander mist gegarandeerdquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:54 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop trouwens neit dat Nederland hetzelfde keepershirt krijgt als op de foto bij mexico.. Zie je het voor je.. vd Sar in zo'n harlekijn pakje!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:56 schreef jna het volgende:
[..]
Jij snapt het ook niet he, als we dalijk een penalty tegen krijgen begint van der sar te jongleren in dat shirt, die tegenstander mist gegarandeerd
Maar als NL een penal heeft is het net zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:56 schreef jna het volgende:
[..]
Jij snapt het ook niet he, als we dalijk een penalty tegen krijgen begint van der sar te jongleren in dat shirt, die tegenstander mist gegarandeerd
hoe ziet het uitshirt eruit dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:58 schreef popolon het volgende:
Dat zgn. uitshirt is nog veel mooier.
Da's het shirt van Nederland in de jaren '30 dacht ik.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:01 schreef Backhander het volgende:
[..]
hoe ziet het uitshirt eruit dan?
Paar pagina's terug, met die schuine Nederlandse kleuren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:01 schreef Backhander het volgende:
[..]
Wit met schuin rood/wit/blauwquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:01 schreef Backhander het volgende:
[..]
Denk het niet. Bekijk de uitshirt van Mexico maar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Paar pagina's terug, met die schuine Nederlandse kleuren.
Maar dat zal wel een hoax zijn, te mooi om waar te zijn.
nee is geen hoax want mexico heeft het ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Paar pagina's terug, met die schuine Nederlandse kleuren.
Maar dat zal wel een hoax zijn, te mooi om waar te zijn.
Daarom hebben hun voetbalbonden nog wel tenues nodigquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar de Turken en Marokkanen doen niet mee
Eens isquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:10 schreef popolon het volgende:
Dan worden we dus wereldkampioen.
Ja dat zat ik ook net te denken, ik denk ook dat die helemaal links van China is, tenminste als Nike in China wordt toegelatenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:14 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Daarom hebben hun voetbalbonden nog wel tenues nodig
De linkse is turkije..en het logo van Zuid Korea is al aantal jaren een blauw schild met een tijger erin...en wat zie je (vaag) op het meest rechtse tenue? Juist dat logoquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:16 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
Ja dat zat ik ook net te denken, ik denk ook dat die helemaal links van China is, tenminste als Nike in China wordt toegelatenEn ik kan nou ook niet duidelijk zien dat die rechter Korea is... Het logo lijkt helemaal niet op het Koreaans logo, toch
![]()
Ja hier staat hij helemaalquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:50 schreef DeeBee het volgende:
op die site waar de foto's gepost werden staat trouwens dit stukje over de Nederlandse shirts:
Holanda
La camiseta de la Naranja Mecánica, presentada en exclusiva por MILENIO-La Afición, también destaca por su simpleza. El diseño es todo en naranja. Ahora, el negro habitual sólo aparecerá en el escudo de la Federación y el número (que no está incluido en la foto). Lo diferente del uniforme es el short, blanco y las calcetas, que serán azul muy intenso.
Met mijn beperkte Spaans staat daar dus ongeveer in dat het een relatief simpel shirt is. Helemaal in het oranje, met alleen zwarte accenten in het KNVB logo en het cijfer. Verder een witte broek erbij en wat ik wel opmerkelijk vind: 'las calcetas, que serán azul muy intenso.' Dus met heldere blauwe sokken erbij...dat lijkt mij dan wel weer even wennen...
Oranje, wit, blauw?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja hier staat hij helemaal
[afbeelding]
Staat wel geinig dat blauw.. alleen begrijp ik de blauwe sokken nog niet helemaal..
anders was het niet retro genoegquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef tha_dark het volgende:
Waarom een schild om het knvb logo?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |