Daar mag je niet mee spotten, die jongen heeft het er al moeilijk genoeg mee. Tis dat Feyenoord nog wat in em ziet, maar anders had ik hem weinig hoop gegeven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:58 schreef jna het volgende:
Ja daar speelde ze tegen Nederland ook al in, vooral Vlaar heeft dat rugnummer vaak gezien dus die weet precies hoe ze eruit zagen
Tegen wie is de eerste oefeninterland eigenlijk? De VS?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:58 schreef GiSH het volgende:
waarschijnlijk 1maart de introductie. oefen interland
Als dit waar is, is erg mooiquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef Heerlijkheid het volgende:
[afbeelding]
Dit zou echt te mooi zijn.... Ik geloof het niet...
Idd, Nike zou voor Nederland iets speciaals bedenken had ik ergens gelezen... en dat werd een kraagje dus.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:53 schreef jna het volgende:
[..]
We zijn zelfs het enige land met een kraagje, wat een verwennerij van nike
Die logo's erin gedrukt zijn teveel van het goede. Kent geen enkele sentimentele waarde noch optisch/contrasterend nut. Is puur marketing.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Puma is ook erg creatief bezig met de symbolen in de shirts verwerkt..
Ivoorkust
[afbeelding]
Togo
[afbeelding]
Ghana
[afbeelding]
Kameroen thuis/uit/derde.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Senegal thuis/uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook al kan het jou niet bekoren. Het is wel een verademing vergeleken met de saaie, op elkaar lijkende, totaal ongeïnspireerde bagger Nike-designs.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die logo's erin gedrukt zijn teveel van het goede. Kent geen enkele sentimentele waarde noch optisch/contrasterend nut. Is puur marketing.
Ik ben van mening dat een voetbalshirt effen moet zijn en dat het enige kleurverschil duidelijk contrasterend moet zijn zodat de boodschap die het shirt uitdraagt voor iedereen duidelijk herkenbaar is.
Nike is erg goed bezig juist vind ik. Die laten zien over voldoende creativiteit en inspiratie te beschikken, maar weten het tevens gepast eenvoudig te houden. Precies het idee wat ik er zelf ook bij heb.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ook al kan het jou niet bekoren. Het is wel een verademing vergeleken met de saaie, op elkaar lijkende, totaal ongeïnspireerde bagger Nike-designs.![]()
Die Oranje thuisshirt lijkt op een casual oranje hockey-shirt die ik in de Zeeman zie hangen maar dan met een KNVB plakkaat erop geplakt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nike is erg goed bezig juist vind ik. Die laten zien over voldoende creativiteit en inspiratie te beschikken, maar weten het tevens gepast eenvoudig te houden. Precies het idee wat ik er zelf ook bij heb.
Die nieuwe puma shirts zijn als schort gebruikt door iemand die op z'n allerhardst bevroren kroketten in de kokend hete frituurpan liep te gooien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die Oranje thuisshirt lijkt op een casual oranje hockey-shirt die ik in de Zeeman zie hangen maar dan met een KNVB plakkaat erop geplakt.![]()
Kloptquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die Oranje thuisshirt lijkt op een casual oranje hockey-shirt die ik in de Zeeman zie hangen maar dan met een KNVB plakkaat erop geplakt.![]()
heb ik mazzel dat ik niet zo slim benquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klopt
Gelukkig zijn wij slim genoeg om niet met zo'n ding te lopen.
nou inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef DeTolk het volgende:
Lelijk lettertype bij Adidas.
Kan ook door de naam komen: "Schweinbesteiger"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef DeTolk het volgende:
Lelijk lettertype bij Adidas.
Vind ik ook. Daarom vind ik die Adidas shirts maar niks, met die rare kronkelige streepjes. Hoort niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die logo's erin gedrukt zijn teveel van het goede. Kent geen enkele sentimentele waarde noch optisch/contrasterend nut. Is puur marketing.
Ik ben van mening dat een voetbalshirt effen moet zijn en dat het enige kleurverschil duidelijk contrasterend moet zijn zodat de boodschap die het shirt uitdraagt voor iedereen duidelijk herkenbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |