Blijf jij maar ff in bed nogquote:Op zondag 1 januari 2006 14:38 schreef cultheld het volgende:
Wat een super jaarwisseling heb ik gehad eg. ,inder verstandig was 't om direct in bed te gaan liggen toen we thuis kwa,ne. M'n glazuur genitet er niet echt van. Tot 6 uur in de c'est la vie gevlene en daarna nog wezen eten bij de turk . de ons er it werkte omdat de wouten al hadden gewaarscuwd fdat de tent dht moest omdat 't inmiddels al half 7 was _o-
Toen nog ff ween afteren bji huize Lin e toen van 9 tot 1 gesalepn. De kater s groot, maar hjet plezier is, zelfs nu, groter . Jammr dat m'n balazer maar de stomerij moet en dat k te gesloopt ben om vanavond op een neiwusjaars bolrrel te verscinen. Froza PSV
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:38 schreef cultheld het volgende:
Wat een super jaarwisseling heb ik gehad eg. ,inder verstandig was 't om direct in bed te gaan liggen toen we thuis kwa,ne. M'n glazuur genitet er niet echt van. Tot 6 uur in de c'est la vie gevlene en daarna nog wezen eten bij de turk . de ons er it werkte omdat de wouten al hadden gewaarscuwd fdat de tent dht moest omdat 't inmiddels al half 7 was _o-
Toen nog ff ween afteren bji huize Lin e toen van 9 tot 1 gesalepn. De kater s groot, maar hjet plezier is, zelfs nu, groter . Jammr dat m'n balazer maar de stomerij moet en dat k te gesloopt ben om vanavond op een neiwusjaars bolrrel te verscinen. Froza PSV
Ik ook. maar zoveel heb ik nu ook weer niet gedronken vannachtquote:
Jij ook.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:51 schreef Eilanden het volgende:
Klinkt als een ouderwetSCH goede nieuwjaarsnacht Boez!
Nee! Ik heb wel een nieuwe gekocht gisterenquote:
Iddquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:55 schreef Eilanden het volgende:
Vriendinnetje moet je maar meenemen naar de meet Boez!
Voor de Hools-goedkeuringMet name de goedkeuring van Mama Bloesie en Opa Golfer is belangrijk
Ik kan er niets aan doenquote:
Hetzelfde....quote:Op zondag 1 januari 2006 14:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Iedereen de allerbeste wensen voor 2006!
Precies!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:Ik ken je een dag, maar ga je mee voetbal kijken in Utrecht met allemaal internetvriendjes van me
Heeeeeeeeeeeeeeee sletquote:Op zondag 1 januari 2006 14:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen!
Gaat nog wat worden als ik weer aan de studie ga, daar liet ik ook standaard mijn tas ergens in de tram, kroeg of metro staan.
Een merkje in de jas met zn adresgegevens, net als bij kleine kinderenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Er moet een oplossing zijn voor het jasgedrag van Jawi.
Touwtjes om zijn nek? Net als wantjes
Alsof mensen in Amsterdam zo'n jas terug gaan gevenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een merkje in de jas met zn adresgegevens, net als bij kleine kinderen
Goed punt, goed puntquote:Op zondag 1 januari 2006 15:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Alsof mensen in Amsterdam zo'n jas terug gaan geven![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 15:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Alsof mensen in Amsterdam zo'n jas terug gaan geven![]()
Sateliet-ontvanger inbouwen? Kan die het met behulp van een navigatiesysteem wel terugvindenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Er moet een oplossing zijn voor het jasgedrag van Jawi.
Touwtjes om zijn nek? Net als wantjes
Klopt, ik had vorig jaar voor heleboel geld kleding gekocht, ging daarna wat eten en wou toen naar huis, vergat alleen mijn kleren kwam 2 minuten later terug en weg was het en natuurlijk niemand die het had gezien.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:19 schreef JaWi het volgende:
[..].
Tassen ook niet.
Maar deze jas was niet eens in Amsterdam. Maar de hoop dat mensen tegenwoordig spullen laten liggen of terugbrengen is niet er relastisch.
Samen met vriendin oud&nieuw bij vrienden gevierd. Was wel leuk en zonder kater wakker geworden omdat ik de Bob was. Is ook wel eens anders geweest op nieuwjaarsdagquote:Op zondag 1 januari 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Dank je Eilanden!
Nog iets leuks gedaan?
Inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Aha, precies. Al komt dat hier altijd voor hoor.
Wij zijn bij wat mensen langsgeweest enzo, ook leuk.
Te moe? Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiietje!quote:Op zondag 1 januari 2006 16:15 schreef cultheld het volgende:
Pff, ik ben nog steeds aan het ontnuchteren. Toch wel de mooiste oud en nieuw tot nu toe gehad. Jammer dat ik te moe ben om vanavond aanwezig te zijn bij de nieuwjaarsborrel. Tijd om te gaan ontbijten.
Hij heeft dan ook al een voetbal van z'n oom gekregen waarmee hij kan oefenenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
Maar je kan al voorzichtig met keeperstraining beginnen dan, Againzender. Hij kan immers een beetje staan.
Van 9 tot half 1 geslapen en nog onder invloed wakker geworden. Ben gelukkig niet de enige thuisblijver, daar iedereen vanmorgen om een uur of 6 lam uit de CLV kwam rollen. De barman vraagt er overigens ook wel om als je dropshot (1 muntje) met een muntje in je shotglaasje krijgt.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Te moe? Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiietje!
quote:Op zondag 1 januari 2006 16:34 schreef cultheld het volgende:
Van 9 tot half 1 geslapen en nog onder invloed wakker geworden. Ben gelukkig niet de enige thuisblijver, daar iedereen vanmorgen om een uur of 6 lam uit de CLV kwam rollen. De barman vraagt er overigens ook wel om als je dropshot (1 muntje) met een muntje in je shotglaasje krijgt.![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:38 schreef cultheld het volgende:
Ah, geforceerd dronken typen...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar intussen kan je deze tekst wel vertalen naar het Nederlands?
[..]
![]()
Een douche doet wonderenquote:
Ja idd. Er viel er gister een op m'n auto. Auto stuk.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:48 schreef dndiek het volgende:
Ooow wat kunnen oliebollen verkeerd vallen
Het bad was lekker
Nog een klant voor de typcursusquote:Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef Vom het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAH
Godver zeg , awt een kater, jas kweijt, een vest ktrijgen van de eigenaar van de discotheek (ttooch handig als je z;n neefje kent) Toen maar een fles van eht eenof anddre opgezopen en nu tollen opo me stoel![]()
Je bent een heldquote:Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef Vom het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAH
Godver zeg , awt een kater, jas kweijt, een vest ktrijgen van de eigenaar van de discotheek (ttooch handig als je z;n neefje kent) Toen maar een fles van eht eenof anddre opgezopen en nu tollen opo me stoel![]()
JaWi weet nog wel een goede jassenwinkelquote:Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef Vom het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAH
Klopt.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
Naar Salzburg?
Staat in BUG een topic overquote:Op zondag 1 januari 2006 17:11 schreef Againzender het volgende:
tyf eens op met die hoerige certificaten!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Oplossing:
Open C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts in kladblok!
Voeg deze regel toe:
127.0.0.1 noaha.reddion.com
Dan ben je ervan af!
edit:
Wel alle browser windows sluiten, en je browser opnieuw openen!
Bij bepaalde hoeveelheden maakt helemaal niet uit of je er tegen kan of nietquote:Op zondag 1 januari 2006 17:43 schreef Suijk het volgende:
Niet iedereen kan even goed tegen drank hier geloof ik.
Pics! Pics!quote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bij bepaalde hoeveelheden maakt helemaal niet uit of je er tegen kan of niet
Ze hebt MSN trouwens![]()
3 kratten + 3 fustjes + 2 flessen champagne met z'n 5enquote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bij bepaalde hoeveelheden maakt helemaal niet uit of je er tegen kan of niet
quote:Je zal trainer zijn bij Ajax
kampioen die zelden wint
Je praat maar niemand luistert
zijn zij doof of ben jij Blind
aha, dank uquote:
Ja ben redelijk vroeg naar bed gegaan,lekker in bed gekeken en gezapt met het U2 concertquote:Op zondag 1 januari 2006 19:25 schreef golfer het volgende:
Mogguh Tong.
Ik was je vanacht opeens kwijt bij Jools.
Ik zie liever die twee blondinesquote:Op zondag 1 januari 2006 19:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Konden die kleren niet gewoon aan blijven idd
eindelijk kan ik je eens betrappen op een foutjequote:Op zondag 1 januari 2006 19:25 schreef golfer het volgende:
Mogguh Tong.
Ik was je vannacht opeens kwijt bij Jools.
quote:hoe denk jij over gisteravond.. en dan bedoel ik jou en mij..
En dan ken je dr nog geen 24 uurquote:nou ik vond het ook zeker erg gezellig en zou je ook nog wel een keer willen zien en elkaar beter willen leren kennen.. maar weet niet of jij miss meer verwachtingen hebt dan ik..
of ze heeft nog een katerquote:Op zondag 1 januari 2006 20:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
[..]
En dan ken je dr nog geen 24 uur![]()
Ze heeft er in elk geval over nagedacht
Van hetzelfde...quote:Op zondag 1 januari 2006 20:43 schreef FrankyMcG het volgende:
BESTE WENSEN ALLEMAAL!
Heerlijke avond gehad gisteren, om 07:00 uur thuis zo zat als een aap!
Ik welquote:Op zondag 1 januari 2006 20:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Liesbeth en Ramses, ik heb de adoratie echt nooit begrepen
Beetje pijnlijk ditquote:Op zondag 1 januari 2006 20:59 schreef golfer het volgende:
Ramses.
Elke keer als ik hem tegenwoordig zie, moet ik even slikken.
Was inderdaad op het randje.quote:
Wij kijken nog even naar de Internet-uitzending.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
BOB!
Polonaisequote:Op zondag 1 januari 2006 21:06 schreef Noca het volgende:
"Jullie daarachter gaan de polonaise lopen"![]()
Hier ookquote:Op zondag 1 januari 2006 21:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij kijken nog even naar de Internet-uitzending.
Haha!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
Je vriendin ten huwelijk vragen terwijl Bob naast je zit
de Rooijquote:Op zondag 1 januari 2006 21:15 schreef pascalheister het volgende:
bob?
Idd maar de stream werkt hier goedquote:
* clauwheee wijst met vingertje naar Nocaquote:Op zondag 1 januari 2006 21:23 schreef Bluezz het volgende:
He nee joh
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 1 januari 2006 21:28 schreef pascalheister het volgende:
Lama's zo op ned. 2
gister niet gezien dus nu ff kijken
Stond die vent d'r nou net achter van "Mwah mocht wel meer zijn"quote:
Ja verkeerd terechtgekomenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Was zeker al een miljonairs wijk ofzo...
Ja en die man op het eind net.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Alleen dat paar met dat kind van 3 maanden leken echt oprecht blij.....
Nou euh...ik zou wel een gat in de lucht springen hoor. Die sjappies van net blijven gewoon op hun vierkante meter staanquote:Op zondag 1 januari 2006 21:38 schreef Noca het volgende:
Die ene man die is echt blij. En 1 van die vrouwen was ook wel blij, de rest wat rustig.
Maar ja, zou ook niet weten hoe ik zou reageren.
Z'n papa en mama zaten "even" in Miami, zegt wel genoeg overigensquote:Op zondag 1 januari 2006 21:39 schreef tong80 het volgende:
Maar die jongelui kregen meer dan 2 miljoen en er kon geen lachje of bedankje vanaf.
Doe mij die 3 miljoen maar, dan verhuis ik welquote:Op zondag 1 januari 2006 21:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Z'n papa en mama zaten "even" in Miami, zegt wel genoeg overigens
Trouwens ik zou liever 10.000 ofzo winnen ipv zo'n groot bedrag zeker als je naam en postcode zo groot op de cheque staan.
Ik zat al te denken.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:39 schreef Noca het volgende:
Waarom brengen ze mij nooit eens zo'n cheque?
Edit: foutje
Kan ookquote:Op zondag 1 januari 2006 21:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Doe mij die 3 miljoen maar, dan verhuis ik wel
Ok Deal als jij ooit een miljoen wint hou jezelf 10.000 en geef je mij de rest. Dan laat ik mijn postcode adres telefoonnummer schoenmaat pinpasnummer en oogsterkte wel zien op tv.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Z'n papa en mama zaten "even" in Miami, zegt wel genoeg overigens
Trouwens ik zou liever 10.000 ofzo winnen ipv zo'n groot bedrag zeker als je naam en postcode zo groot op de cheque staan.
Hahaha nope mocht ik ooit zoiets winnen begin ik meteen een eigen bedrijfquote:Op zondag 1 januari 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok Deal als jij ooit een miljoen wint hou jezelf 10.000 en geef je mij de rest. Dan laat ik mijn postcode adres telefoonnummer schoenmaat pinpasnummer en oogsterkte wel zien op tv.
Deal ?
Fooitje natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:51 schreef tong80 het volgende:
Ja moet ze het straks met een schamele 2500000 doen
Dat moet nog maar blijken tong.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:51 schreef tong80 het volgende:
Ja moet ze het straks met een schamele 2500000 doen
Preciesquote:
Dat snap ik idd ook niet... Nou toch nog 1 ton. Mooi bedrag in principe.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:01 schreef tong80 het volgende:
Hoe hebberig mensen kunnen zijn.Met 1 miljoen gulden niet tevreden zijn
Jammer genoeg niet. Dan had ik echt in een deuk gelegen.quote:
Ik ben gek.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:05 schreef tong80 het volgende:
Wie niet kijkt is gek
George Best tribute night. 22.00 BBC-2
Dat jij ooit VBL-mod bent geweest verbaast me nog steeds.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:05 schreef tong80 het volgende:
Wie niet kijkt is gek
George Best tribute night. 22.00 BBC-2
Jammer ik geniet nu alquote:Op zondag 1 januari 2006 22:07 schreef DeTolk het volgende:
Ze had moeten stoppen bij die 4 ton
Tong, ik heb geen BBC2 op me TV staan
Mij ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:06 schreef tong80 het volgende:
Dat jij ooit VBL-mod bent geweest verbaast me nog steeds.
Gelul ik heb in 10 minuten al meer verschillende beelden gezien en commentaren gehoord bij welke docu over Cruijff dan ookquote:Op zondag 1 januari 2006 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Mij ook.
Maar ik kijk niet omdat ik die beelden van Best allemaal of live destijds zelf heb meebeleefd of omdat ik ze al vlak na zijn dood allemaal weer gezien heb.
Klopt.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:10 schreef pascalheister het volgende:
geweldige aflevering van de lama's
Maar deze docu gaat niet over Cruijff, tong.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
Gelul ik heb in 10 minuten al meer verschillende beelden gezien en commentaren gehoord bij welke docu over Cruijff dan ook
Zeker was geweldigquote:Op zondag 1 januari 2006 22:14 schreef JaWi het volgende:
Is het de moeite wakker te blijven voor Koefnoen?
Ja zeker.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:14 schreef JaWi het volgende:
Oh dus je keek het begin wel ? Hoe kan dat Bluez MSNde me net dat jullie nog naar Talpa keken om 15 over tien.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar deze docu gaat niet over Cruijff, tong.![]()
Het begin wat ik net even bekeek is in ieder geval hetzelfde als die docu over hem vlak na Best zijn dood.
Dan ga ik proberen mijn ogen nog even open te houdenquote:
Wel eens van zappen gehoord?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Oh dus je keek het begin wel ? Hoe kan dat Bluez MSNde me net dat jullie nog naar Talpa keken om 15 over tien.
Succes ermeequote:Op zondag 1 januari 2006 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel eens van zappen gehoord?
Intussen trouwen overgeschakeld naar RTL5 in afwachting van Travel-programma.
dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 1 januari 2006 22:14 schreef JaWi het volgende:
Ik vind van wel, was zeer goedquote:
Zou ik dan speciaal voor jou gaan kijken??quote:Op zondag 1 januari 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat dit een voetbal café was. Drie uur lang één van de beste tien voetballers op de BBC en ze gaan Travelprogamma's en Judoka's bekijken. De wereld is soms niet te begrijpen.
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Gullit en van der Geest op Talpa
Jaquote:Op zondag 1 januari 2006 22:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zou ik dan speciaal voor jou gaan kijken??
* MrDoegewoon kijken gaat, kan toch verder niks leuk vindenquote:
Die heb ik morgen op mijn harde schijf staanquote:Op zondag 1 januari 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat dit een voetbal café was. Drie uur lang één van de beste tien voetballers op de BBC en ze gaan Travelprogamma's en Judoka's bekijken. De wereld is soms niet te begrijpen.
Ok, enjoyquote:Op zondag 1 januari 2006 22:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon kijken gaat, kan toch verder niks leuk vinden
Coolquote:Op zondag 1 januari 2006 22:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die heb ik morgen op mijn harde schijf staan
Ik ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Sorry Tong, ik ga Dakar kijken.
Precies terwijl de voetbalbeelden ook geweldig ijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Best leuke docu zo te zien, gaat niet alleen over de voetballers Best die de meeste hier wel kennen natuurlijk maar vooral om de persoon Best
Is zeker waar, maar vreemd genoeg wist ik van Best alleen dat ie "heel goed was". Echt beelden heb ik tot aan vorig jaar met z'n overlijden niet gezien. Van spelers zoals Cruijf, Maradonna en Pele zag je veel meer.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies terwijl de voetbalbeelden ook geweldig ijn.
Die speelden op grote toernooien. Van Maradona en Pele zie je ook alleen beelden van hun interlands.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is zeker waar, maar vreemd genoeg wist ik van Best alleen dat ie "heel goed was". Echt beelden heb ik tot aan vorig jaar met z'n overlijden niet gezien. Van spelers zoals Cruijf, Maradonna en Pele zag je veel meer.
Die dierenwinkel heeft mij ooit heel snel gehoplpen aan een aquarium pomp toen onze het begaf, hadden mooie aquariums daar staan toen en veel beesten. Als er niet eentje iets dichterbij zat (lees 5 meter dichterbijquote:Op zondag 1 januari 2006 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een kankerland leven we toch in. Schietpartijen, moord, steekpartijen, dierenwinkel in de fik gezet.
En van Maradona natuurlijk de beelden van voor die EC II finalequote:Op zondag 1 januari 2006 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die speelden op grote toernooien. Van Maradona en Pele zie je ook alleen beelden van hun interlands.
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Jep, een verdwaalde pijl kan. Maar in dit geval is de pijl in de winkel gevonden en is de brievenbus zwart geblakerd.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:39 schreef golfer het volgende:
Gorinchem he?
Las het op het nieuws van die dierenwinkel.
mooi even kijken tot koefnoen begintquote:Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Sorry Tong, ik ga Dakar kijken.
als je nou een foto laat zien kan ik het je zeggenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zou ik dan toch weer vliefd wezen man
Foto of haar maten even posten, zodat ik haar even kan (goed)keuren.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef pascalheister het volgende:
als je nou een foto laat zien kan ik het je zeggen
quote:
Krijg nou wat ?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:10 schreef shmoopy het volgende:
Goedenavond Hoolers, iedereen een goed nieuwjaar gewenst.
Special to you toquote:Op zondag 1 januari 2006 23:11 schreef shmoopy het volgende:
Lekker, tong.
en een speciaal shmoopy newyear voor jou![]()
Ze hadden het over een dierenwinkel, dus ik dacht laat ik een sketch uit de dierenwinkel van Jiskefet posten.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zelf gemaakt?
Kan zo als sketch in Jiskefet. Heerlijk.
Jij ook een fantastisch 2006 gewenstquote:Op zondag 1 januari 2006 23:10 schreef shmoopy het volgende:
Zo hoort het iddquote:Op zondag 1 januari 2006 23:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij ook een fantastisch 2006 gewenst![]()
Zo goed tong![]()
Hoi lieve Shmoops, ik had je vannacht natuurlijk al een goed 2006 gewenst, maar doe het in Hools nog even een keer dunnetjes over.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:10 schreef shmoopy het volgende:
Slaap ze, Knijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat holwaarts, morgen weer aan de bak. Welterusten!
Nee, toen hij stopte was ik pas 4 jaar oud en volgde ik het nog niet zo.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
Deze heb je niet zien spelen Golfert :
Een "kleine" anekdote uit de voetbalgeschiedenis.
Maar een "mooi" verhaal in de voetbal;geschiedenis toch ?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, toen hij stopte was ik pas 4 jaar oud en volgde ik het nog niet zo.![]()
Garpig inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:01 schreef tong80 het volgende:
Maar een "mooi" verhaal in de voetbal;geschiedenis toch ?
Hij zou de beste worden.
Alweer?quote:
Ja en zit nu in totaal op 7 uur slaap vandaagquote:
Nog een keer! Nog een keer! Nog een keer!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb hier laatst al een keer een foto neergezet van iemand anders weliswaar, maar ik ga niet nog es zoiets doen
We zijn komende week erg druk, maar van het weekend lekker naar de bios of zo
Kun je me weer lastig vallen op MSN zekerquote:Op maandag 2 januari 2006 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nog een keer! Nog een keer! Nog een keer!
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kun je me weer lastig vallen op MSN zeker
Gaan we zo beginnenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je bood zelf haar nummer aan mij aan
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
Je bood zelf haar nummer aan mij aan
Daar zit je toch al op?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:06 schreef tong80 het volgende:
Is er geen apart goedkope sletjes forum ?
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet het wel een vrij kansloos meisje zijn geweest als Boez haar zelfs aan jou aanbood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |