Zeker was geweldigquote:Op zondag 1 januari 2006 22:14 schreef JaWi het volgende:
Is het de moeite wakker te blijven voor Koefnoen?
Ja zeker.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:14 schreef JaWi het volgende:
Oh dus je keek het begin wel ? Hoe kan dat Bluez MSNde me net dat jullie nog naar Talpa keken om 15 over tien.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar deze docu gaat niet over Cruijff, tong.![]()
Het begin wat ik net even bekeek is in ieder geval hetzelfde als die docu over hem vlak na Best zijn dood.
Dan ga ik proberen mijn ogen nog even open te houdenquote:
Wel eens van zappen gehoord?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Oh dus je keek het begin wel ? Hoe kan dat Bluez MSNde me net dat jullie nog naar Talpa keken om 15 over tien.
Succes ermeequote:Op zondag 1 januari 2006 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel eens van zappen gehoord?
Intussen trouwen overgeschakeld naar RTL5 in afwachting van Travel-programma.
dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 1 januari 2006 22:14 schreef JaWi het volgende:
Ik vind van wel, was zeer goedquote:
Zou ik dan speciaal voor jou gaan kijken??quote:Op zondag 1 januari 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat dit een voetbal café was. Drie uur lang één van de beste tien voetballers op de BBC en ze gaan Travelprogamma's en Judoka's bekijken. De wereld is soms niet te begrijpen.
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Gullit en van der Geest op Talpa
Jaquote:Op zondag 1 januari 2006 22:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zou ik dan speciaal voor jou gaan kijken??
* MrDoegewoon kijken gaat, kan toch verder niks leuk vindenquote:
Die heb ik morgen op mijn harde schijf staanquote:Op zondag 1 januari 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat dit een voetbal café was. Drie uur lang één van de beste tien voetballers op de BBC en ze gaan Travelprogamma's en Judoka's bekijken. De wereld is soms niet te begrijpen.
Ok, enjoyquote:Op zondag 1 januari 2006 22:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon kijken gaat, kan toch verder niks leuk vinden
Coolquote:Op zondag 1 januari 2006 22:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die heb ik morgen op mijn harde schijf staan
Ik ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Sorry Tong, ik ga Dakar kijken.
Precies terwijl de voetbalbeelden ook geweldig ijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Best leuke docu zo te zien, gaat niet alleen over de voetballers Best die de meeste hier wel kennen natuurlijk maar vooral om de persoon Best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |