Slaap ze, Knijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat holwaarts, morgen weer aan de bak. Welterusten!
Nee, toen hij stopte was ik pas 4 jaar oud en volgde ik het nog niet zo.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
Deze heb je niet zien spelen Golfert :
Een "kleine" anekdote uit de voetbalgeschiedenis.
Maar een "mooi" verhaal in de voetbal;geschiedenis toch ?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, toen hij stopte was ik pas 4 jaar oud en volgde ik het nog niet zo.![]()
Garpig inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:01 schreef tong80 het volgende:
Maar een "mooi" verhaal in de voetbal;geschiedenis toch ?
Hij zou de beste worden.
Alweer?quote:
Ja en zit nu in totaal op 7 uur slaap vandaagquote:
Nog een keer! Nog een keer! Nog een keer!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb hier laatst al een keer een foto neergezet van iemand anders weliswaar, maar ik ga niet nog es zoiets doen
We zijn komende week erg druk, maar van het weekend lekker naar de bios of zo
Kun je me weer lastig vallen op MSN zekerquote:Op maandag 2 januari 2006 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nog een keer! Nog een keer! Nog een keer!
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kun je me weer lastig vallen op MSN zeker
Gaan we zo beginnenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je bood zelf haar nummer aan mij aan
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
Je bood zelf haar nummer aan mij aan
Daar zit je toch al op?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:06 schreef tong80 het volgende:
Is er geen apart goedkope sletjes forum ?
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet het wel een vrij kansloos meisje zijn geweest als Boez haar zelfs aan jou aanbood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |