Nog een klant voor de typcursusquote:Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef Vom het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAH
Godver zeg , awt een kater, jas kweijt, een vest ktrijgen van de eigenaar van de discotheek (ttooch handig als je z;n neefje kent) Toen maar een fles van eht eenof anddre opgezopen en nu tollen opo me stoel![]()
Je bent een heldquote:Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef Vom het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAH
Godver zeg , awt een kater, jas kweijt, een vest ktrijgen van de eigenaar van de discotheek (ttooch handig als je z;n neefje kent) Toen maar een fles van eht eenof anddre opgezopen en nu tollen opo me stoel![]()
JaWi weet nog wel een goede jassenwinkelquote:Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef Vom het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAH
Klopt.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
Naar Salzburg?
Staat in BUG een topic overquote:Op zondag 1 januari 2006 17:11 schreef Againzender het volgende:
tyf eens op met die hoerige certificaten!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Oplossing:
Open C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts in kladblok!
Voeg deze regel toe:
127.0.0.1 noaha.reddion.com
Dan ben je ervan af!
edit:
Wel alle browser windows sluiten, en je browser opnieuw openen!
Bij bepaalde hoeveelheden maakt helemaal niet uit of je er tegen kan of nietquote:Op zondag 1 januari 2006 17:43 schreef Suijk het volgende:
Niet iedereen kan even goed tegen drank hier geloof ik.
Pics! Pics!quote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bij bepaalde hoeveelheden maakt helemaal niet uit of je er tegen kan of niet
Ze hebt MSN trouwens![]()
3 kratten + 3 fustjes + 2 flessen champagne met z'n 5enquote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bij bepaalde hoeveelheden maakt helemaal niet uit of je er tegen kan of niet
quote:Je zal trainer zijn bij Ajax
kampioen die zelden wint
Je praat maar niemand luistert
zijn zij doof of ben jij Blind
aha, dank uquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |