Blijf jij maar ff in bed nogquote:Op zondag 1 januari 2006 14:38 schreef cultheld het volgende:
Wat een super jaarwisseling heb ik gehad eg. ,inder verstandig was 't om direct in bed te gaan liggen toen we thuis kwa,ne. M'n glazuur genitet er niet echt van. Tot 6 uur in de c'est la vie gevlene en daarna nog wezen eten bij de turk . de ons er it werkte omdat de wouten al hadden gewaarscuwd fdat de tent dht moest omdat 't inmiddels al half 7 was _o-
Toen nog ff ween afteren bji huize Lin e toen van 9 tot 1 gesalepn. De kater s groot, maar hjet plezier is, zelfs nu, groter . Jammr dat m'n balazer maar de stomerij moet en dat k te gesloopt ben om vanavond op een neiwusjaars bolrrel te verscinen. Froza PSV
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:38 schreef cultheld het volgende:
Wat een super jaarwisseling heb ik gehad eg. ,inder verstandig was 't om direct in bed te gaan liggen toen we thuis kwa,ne. M'n glazuur genitet er niet echt van. Tot 6 uur in de c'est la vie gevlene en daarna nog wezen eten bij de turk . de ons er it werkte omdat de wouten al hadden gewaarscuwd fdat de tent dht moest omdat 't inmiddels al half 7 was _o-
Toen nog ff ween afteren bji huize Lin e toen van 9 tot 1 gesalepn. De kater s groot, maar hjet plezier is, zelfs nu, groter . Jammr dat m'n balazer maar de stomerij moet en dat k te gesloopt ben om vanavond op een neiwusjaars bolrrel te verscinen. Froza PSV
Ik ook. maar zoveel heb ik nu ook weer niet gedronken vannachtquote:
Jij ook.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:51 schreef Eilanden het volgende:
Klinkt als een ouderwetSCH goede nieuwjaarsnacht Boez!
Nee! Ik heb wel een nieuwe gekocht gisterenquote:
Iddquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:55 schreef Eilanden het volgende:
Vriendinnetje moet je maar meenemen naar de meet Boez!
Voor de Hools-goedkeuringMet name de goedkeuring van Mama Bloesie en Opa Golfer is belangrijk
Ik kan er niets aan doenquote:
Hetzelfde....quote:Op zondag 1 januari 2006 14:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Iedereen de allerbeste wensen voor 2006!
Precies!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:Ik ken je een dag, maar ga je mee voetbal kijken in Utrecht met allemaal internetvriendjes van me
Heeeeeeeeeeeeeeee sletquote:Op zondag 1 januari 2006 14:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen!
Gaat nog wat worden als ik weer aan de studie ga, daar liet ik ook standaard mijn tas ergens in de tram, kroeg of metro staan.
Een merkje in de jas met zn adresgegevens, net als bij kleine kinderenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Er moet een oplossing zijn voor het jasgedrag van Jawi.
Touwtjes om zijn nek? Net als wantjes
Alsof mensen in Amsterdam zo'n jas terug gaan gevenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een merkje in de jas met zn adresgegevens, net als bij kleine kinderen
Goed punt, goed puntquote:Op zondag 1 januari 2006 15:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Alsof mensen in Amsterdam zo'n jas terug gaan geven![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 15:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Alsof mensen in Amsterdam zo'n jas terug gaan geven![]()
Sateliet-ontvanger inbouwen? Kan die het met behulp van een navigatiesysteem wel terugvindenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Er moet een oplossing zijn voor het jasgedrag van Jawi.
Touwtjes om zijn nek? Net als wantjes
Klopt, ik had vorig jaar voor heleboel geld kleding gekocht, ging daarna wat eten en wou toen naar huis, vergat alleen mijn kleren kwam 2 minuten later terug en weg was het en natuurlijk niemand die het had gezien.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:19 schreef JaWi het volgende:
[..].
Tassen ook niet.
Maar deze jas was niet eens in Amsterdam. Maar de hoop dat mensen tegenwoordig spullen laten liggen of terugbrengen is niet er relastisch.
Samen met vriendin oud&nieuw bij vrienden gevierd. Was wel leuk en zonder kater wakker geworden omdat ik de Bob was. Is ook wel eens anders geweest op nieuwjaarsdagquote:Op zondag 1 januari 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Dank je Eilanden!
Nog iets leuks gedaan?
Inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Aha, precies. Al komt dat hier altijd voor hoor.
Wij zijn bij wat mensen langsgeweest enzo, ook leuk.
Te moe? Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiietje!quote:Op zondag 1 januari 2006 16:15 schreef cultheld het volgende:
Pff, ik ben nog steeds aan het ontnuchteren. Toch wel de mooiste oud en nieuw tot nu toe gehad. Jammer dat ik te moe ben om vanavond aanwezig te zijn bij de nieuwjaarsborrel. Tijd om te gaan ontbijten.
Hij heeft dan ook al een voetbal van z'n oom gekregen waarmee hij kan oefenenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
Maar je kan al voorzichtig met keeperstraining beginnen dan, Againzender. Hij kan immers een beetje staan.
Van 9 tot half 1 geslapen en nog onder invloed wakker geworden. Ben gelukkig niet de enige thuisblijver, daar iedereen vanmorgen om een uur of 6 lam uit de CLV kwam rollen. De barman vraagt er overigens ook wel om als je dropshot (1 muntje) met een muntje in je shotglaasje krijgt.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Te moe? Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiietje!
quote:Op zondag 1 januari 2006 16:34 schreef cultheld het volgende:
Van 9 tot half 1 geslapen en nog onder invloed wakker geworden. Ben gelukkig niet de enige thuisblijver, daar iedereen vanmorgen om een uur of 6 lam uit de CLV kwam rollen. De barman vraagt er overigens ook wel om als je dropshot (1 muntje) met een muntje in je shotglaasje krijgt.![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:38 schreef cultheld het volgende:
Ah, geforceerd dronken typen...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar intussen kan je deze tekst wel vertalen naar het Nederlands?
[..]
![]()
Een douche doet wonderenquote:
Ja idd. Er viel er gister een op m'n auto. Auto stuk.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:48 schreef dndiek het volgende:
Ooow wat kunnen oliebollen verkeerd vallen
Het bad was lekker
Nog een klant voor de typcursusquote:Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef Vom het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAH
Godver zeg , awt een kater, jas kweijt, een vest ktrijgen van de eigenaar van de discotheek (ttooch handig als je z;n neefje kent) Toen maar een fles van eht eenof anddre opgezopen en nu tollen opo me stoel![]()
Je bent een heldquote:Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef Vom het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAH
Godver zeg , awt een kater, jas kweijt, een vest ktrijgen van de eigenaar van de discotheek (ttooch handig als je z;n neefje kent) Toen maar een fles van eht eenof anddre opgezopen en nu tollen opo me stoel![]()
JaWi weet nog wel een goede jassenwinkelquote:Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef Vom het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAH
Klopt.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
Naar Salzburg?
Staat in BUG een topic overquote:Op zondag 1 januari 2006 17:11 schreef Againzender het volgende:
tyf eens op met die hoerige certificaten!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Oplossing:
Open C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts in kladblok!
Voeg deze regel toe:
127.0.0.1 noaha.reddion.com
Dan ben je ervan af!
edit:
Wel alle browser windows sluiten, en je browser opnieuw openen!
Bij bepaalde hoeveelheden maakt helemaal niet uit of je er tegen kan of nietquote:Op zondag 1 januari 2006 17:43 schreef Suijk het volgende:
Niet iedereen kan even goed tegen drank hier geloof ik.
Pics! Pics!quote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bij bepaalde hoeveelheden maakt helemaal niet uit of je er tegen kan of niet
Ze hebt MSN trouwens![]()
3 kratten + 3 fustjes + 2 flessen champagne met z'n 5enquote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bij bepaalde hoeveelheden maakt helemaal niet uit of je er tegen kan of niet
quote:Je zal trainer zijn bij Ajax
kampioen die zelden wint
Je praat maar niemand luistert
zijn zij doof of ben jij Blind
aha, dank uquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |