Samen met vriendin oud&nieuw bij vrienden gevierd. Was wel leuk en zonder kater wakker geworden omdat ik de Bob was. Is ook wel eens anders geweest op nieuwjaarsdagquote:Op zondag 1 januari 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Dank je Eilanden!
Nog iets leuks gedaan?
Inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Aha, precies. Al komt dat hier altijd voor hoor.
Wij zijn bij wat mensen langsgeweest enzo, ook leuk.
Te moe? Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiietje!quote:Op zondag 1 januari 2006 16:15 schreef cultheld het volgende:
Pff, ik ben nog steeds aan het ontnuchteren. Toch wel de mooiste oud en nieuw tot nu toe gehad. Jammer dat ik te moe ben om vanavond aanwezig te zijn bij de nieuwjaarsborrel. Tijd om te gaan ontbijten.
Hij heeft dan ook al een voetbal van z'n oom gekregen waarmee hij kan oefenenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
Maar je kan al voorzichtig met keeperstraining beginnen dan, Againzender. Hij kan immers een beetje staan.
Van 9 tot half 1 geslapen en nog onder invloed wakker geworden. Ben gelukkig niet de enige thuisblijver, daar iedereen vanmorgen om een uur of 6 lam uit de CLV kwam rollen. De barman vraagt er overigens ook wel om als je dropshot (1 muntje) met een muntje in je shotglaasje krijgt.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Te moe? Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiietje!
quote:Op zondag 1 januari 2006 16:34 schreef cultheld het volgende:
Van 9 tot half 1 geslapen en nog onder invloed wakker geworden. Ben gelukkig niet de enige thuisblijver, daar iedereen vanmorgen om een uur of 6 lam uit de CLV kwam rollen. De barman vraagt er overigens ook wel om als je dropshot (1 muntje) met een muntje in je shotglaasje krijgt.![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:38 schreef cultheld het volgende:
Wat een super jaarwisseling heb ik gehad eg. ,inder verstandig was 't om direct in bed te gaan liggen toen we thuis kwa,ne. M'n glazuur genitet er niet echt van. Tot 6 uur in de c'est la vie gevlene en daarna nog wezen eten bij de turk . de ons er it werkte omdat de wouten al hadden gewaarscuwd fdat de tent dht moest omdat 't inmiddels al half 7 was _o-
Toen nog ff ween afteren bji huize Lin e toen van 9 tot 1 gesalepn. De kater s groot, maar hjet plezier is, zelfs nu, groter . Jammr dat m'n balazer maar de stomerij moet en dat k te gesloopt ben om vanavond op een neiwusjaars bolrrel te verscinen. Froza PSV
Ah, geforceerd dronken typen...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar intussen kan je deze tekst wel vertalen naar het Nederlands?
[..]
![]()
Een douche doet wonderenquote:
Ja idd. Er viel er gister een op m'n auto. Auto stuk.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:48 schreef dndiek het volgende:
Ooow wat kunnen oliebollen verkeerd vallen
Het bad was lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |