het lijkt hier wel een oorlogsgebiedquote:Op zondag 1 januari 2006 00:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wens iedereen een liefdevol 2006, een jaar waarin al je verlangens uit mogen komen voor jou en je dierbaren![]()
Nuenen schud op zijn grondvesten, Nederland stuurt weer 35 miljoen euro de lucht in...![]()
Vraag me af hoeoorlogsvluchtelingen dit ervaren...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het lijkt hier wel een oorlogsgebied
mijn poezen zijn er niet zo blij mee
Spreekwoord is toch van ongelukkig in het spel, maar gelukkig in de liefdequote:Op zondag 1 januari 2006 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn motto, je moet gokken in het leven anders blijf je altijd een loser, ging dit jaar weer heerlijk op.
WEER niets gewonnen bij de staatsloterij, en dat met 3 loten, terwijl 1 op de 3 iets zou winnen
Ja dat ook allemaal voor dreamsearcherquote:Op zondag 1 januari 2006 00:42 schreef dreamsearcher het volgende:
heej mensen allemaal een kei gaaf 2006 met heel veel FOK FORUM posts, liefde, geluk en gezondheid
Ik zal me best doen Stroekiequote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat ook allemaal voor dreamsearcher![]()
Flikker alsjeblieft op met je onzin.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
En ook in 2006 geldt:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
dit is dus jouw goed voornemen voor 2006quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
En ook in 2006 geldt:
en nachtenquote:Op zondag 1 januari 2006 02:59 schreef wonderer het volgende:
Jij ook peetje. Dat je nog maar veel gelukkige dagen met wizje kan doorbrengen
Vooral nachtenquote:
En voor Wizzarddragon een heel stout 2006quote:Op zondag 1 januari 2006 03:05 schreef wizarddragon het volgende:
Iedereen een stoute 2006 toegewenst met veel snoepjes enzovoorts![]()
Ja Xman jij ook alle goed voor 2006quote:
Hicham, jij ook!quote:
Ja is inderdaad wel een bijzondere en exclusieve naamquote:Op zondag 1 januari 2006 03:47 schreef wonderer het volgende:
Ik schreef eerst "x" maar dat stond zo domKweenie. Ik vind het wel een mooie naam verder, maar als hij er bezwaar tegen heeft, edit ik het wel
Insgelijks... Ander dorpje, zelfde wensen!quote:Op zondag 1 januari 2006 12:43 schreef Cybart het volgende:
vanaf een zon-overgoten ibiza.... zullen er best mensen anderen een gelukkig nieuwjaar hebben gewenst
ik doe het uit een bewolkt dorpje in brabant
Een post uit 2004? Koms eens met iets recenters?quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
En ook in 2006 geldt:
[CENTRAAL] Katten mét foto's deel 24quote:Op zondag 1 januari 2006 16:32 schreef Vlarp het volgende:Beste wensen allemaal
En ik heb een kater
ik ben gewoon brakquote:Op zondag 1 januari 2006 16:32 schreef Vlarp het volgende:Beste wensen allemaal
En ik heb een kater
Er stond ook Gaaaarpje onder!quote:Op zondag 1 januari 2006 18:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zegt hij met een patty avatar!!![]()
gelukkig dat een gek met hitler ideeen niet vaak zijn zin krijgt!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
En ook in 2006 geldt:
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:10 schreef Doffy het volgende:
Gelukkig nieuwjaar gij homo's
Nog even het volgende: ik kom níet naar de meet, en ik eis dat mijn avatar in de H aangepast wordt
eis in het nieuwejaar meer LIEF DOEN!!!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 19:10 schreef Doffy het volgende:
Nog even het volgende: ik kom níet naar de meet, en ik eis dat mijn avatar in de H aangepast wordt
Watje..quote:Op zondag 1 januari 2006 19:10 schreef Doffy het volgende:
Maar ik bén ook errug lievquote:Op zondag 1 januari 2006 19:14 schreef keizerpinguin het volgende:
eis in het nieuwejaar meer LIEF DOEN!!!!!![]()
je zou graag willen........![]()
quote:
Ik durf niet met zoveel homo's gezien te wordenquote:Maar waarom niet naar de meet?
Ja maar.. ja maar.. je bent al bijna nooit meer hier.. en en en.. nou zien we je nog niet..quote:Op zondag 1 januari 2006 19:18 schreef Doffy het volgende:
Ik durf niet met zoveel homo's gezien te worden
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:18 schreef Doffy het volgende:
Maar ik ben schuwquote:Op zondag 1 januari 2006 19:20 schreef Vlarp het volgende:
Ja maar.. ja maar.. je bent al bijna nooit meer hier.. en en en.. nou zien we je nog niet..
Ik ben hier ook incognitoquote:Op zondag 1 januari 2006 19:23 schreef keizerpinguin het volgende:
wat doe je hier dan?! hier zitten ook ...... veel homo's!
![]()
Ach kom, je hebt Walter ook overleefd, hoe erg kan het zijn?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
[..]
Je bent niet begripvol en lief voor mij.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, en? Wij zijn heel begripvol en lief enzo.. wij begeleiden je dan enzo
Jij bent een verwende, vervelende puberquote:Op zondag 1 januari 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent niet begripvol en lief voor mij.
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent een verwende, vervelende puber
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent niet begripvol en lief voor mij.
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent een verwende, vervelende puber
Toch niet sig-waardig?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:04 schreef petre86 het volgende:
ene persoon @ msn:
als ik een echte vent was rook ik wel naar old spice en had ik nu een bouwvakkersoverhemd aan
Dan zet je mijn lievige naam erbij.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
neuh.. straks denken mensen dat IK het geschreven heb
heb je die nu niet aan dan?!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:04 schreef petre86 het volgende:
ene persoon @ msn:
als ik een echte vent was rook ik wel naar old spice en had ik nu een bouwvakkersoverhemd aan
blijven we toch lekker tegen elkaar in bed liggen!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:16 schreef Sunjammer het volgende:
*totally brak is*
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
blijven we toch lekker tegen elkaar in bed liggen!![]()
en mannen met jurkenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Vrouwen met rare tieten bij Rome.
Dildo's met belletjesquote:
Waarom zie jij daar gelijk een dildo in?quote:
In latere afleveringen komen ook nog blote meneren hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Vrouwen met rare tieten bij Rome.
Omdat het een fallusvorm had en zich ter hoogte van zijn kruis bevond?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom zie jij daar gelijk een dildo in?
Oke.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat het een fallusvorm had en zich ter hoogte van zijn kruis bevond?
Mja, vibrator was het nietquote:
Nah, ben je alweer klaar met mij te vermaken?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:02 schreef keizerpinguin het volgende:
ik verveel me weet niet of ik op stap moet gaan of gewoon lekker thuis blijven....
kan kiezen la rocca, highstreet waar Eddy wally komt optreden of studio54......![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
TRS een kut kind![]()
sorry kon het niet laten
jij viel in slaap!!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nah, ben je alweer klaar met mij te vermaken?
tja sommige hebben het!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Waarom heb je toch zo'n geweldig gevoel voor humor?
Ja, ik lach me hier he-le-maal dood.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja sommige hebben het!andere net als jij weer helemaal niet
![]()
ik was je zo lekker aan het masseren en strelen..... dat je er van in slaap doezelde!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja zeg, nou heb ik het weer gedaan![]()
letterlijk of figuurlijk!?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, ik lach me hier he-le-maal dood.
Oh, dus het was jouw schuldquote:Op zondag 1 januari 2006 21:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik was je zo lekker aan het maseren en strelen..... dat je er van in slaap doezelde!![]()
I KNOW!!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh, dus het was jouw schuld
You're sweet
Was het maar letterlijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
letterlijk of figuurlijk!?
wil geen dooie op mijn geweten hebben hoor! kijk wel uit!![]()
werd het hier wel een stuk gezelliger... maar ik zou wel een rouw topic voor je openen hoor!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
werd het hier wel een stuk gezelliger... maar ik zou wel een rouw topic voor je openen hoor!
[HOMO] THE ONE WHERE TRS IS DEAD!
en dan virtuele kaarsjes branden![]()
graagquote:Op zondag 1 januari 2006 21:16 schreef petre86 het volgende:
OMG.. KP en SJ.. get a room .. ieuw!
oh echt.... dan wijs ze maar eens aan schat!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:16 schreef TehRockstar het volgende:
De spelfouten zijn niet meer te tellen met al dat gepost van KP.
quote:
Alsjeblieft KP.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik was je zo lekker aan het maseren en strelen..... dat je er van in slaap doezelde!![]()
jaloers?! je vriendje is zeker niet in de buurt!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
m.a.w. hou hier op met geslijm
( of ga op msn verder)
Dag meidquote:
Ik heb hem op BRT2 (canvas) gevolgd maar ben na 3 of 4 afleveringen afgehaakt.quote:
Brand bij de kubuswoningen?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dag meid
Hoe is't nou?
Iets gehoord over die brand bij de kubuswoningen in R'dam gister?
Weet je nog waar wij zaten?We hadden leuk uitzicht om 0:00u
Kzit ook zo beetje te kijken, en ik vind het ook maar zo zo, totnutoe niet echt boeiend idd.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem op BRT2 (canvas) gevolgd maar ben na 3 of 4 afleveringen afgehaakt.
Vond hem niet zo boeiend.
Omdat especially met dubbel L is en masseren met dubbel Squote:
Stil, stil,quote:Op zondag 1 januari 2006 21:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jaloers?! je vriendje is zeker niet in de buurt!![]()
anders ga TRS pijpen! is die ook stil!
Zeikwijfquote:Op zondag 1 januari 2006 21:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
het is 'masseren' en 'especially'
Tegenover de kubuswoningenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Brand bij de kubuswoningen?Nee, niet meegekregen. Waar zat jij dan?
oh dank je wel hoor mannetje! ik ga je opgeven voor het nationale dictee jij moet een prijs krijgen!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
het is 'masseren' en 'especially'
Ik vond het inderdaad wel een leuke seriequote:Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef TehRockstar het volgende:
Rome is best leuk.
Ik had op de Dam willen zijn.. zag dat daar een leuk feestje was om 12 uur..quote:Op zondag 1 januari 2006 21:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegenover de kubuswoningenof naast eigenlijk. In De Marin.
We stonden op het dakterras (verdieping 8)was wel een heel mooi uitzicht over R'dam, met al dat vuurwerk en zo.
Stomme taalfouten voor een 25-jarige.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh dank je wel hoor mannetje! ik ga je opgeven voor het nationale dictee jij moet een prijs krijgen!![]()
Als ik die fouten had gemaakt liep jij ook te bitchen.quote:
Welnee! ... Iemand van 14 weet gewoon nog niet beterquote:Op zondag 1 januari 2006 21:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als ik die fouten had gemaakt liep jij ook te bitchen.
Ik zeik niet over taalfouten op een plek waar het niet boeit..quote:Op zondag 1 januari 2006 21:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als ik die fouten had gemaakt liep jij ook te bitchen.
Waar was je dan? (en waarom was ik daar niet?)quote:Op zondag 1 januari 2006 21:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had op de Dam willen zijn.. zag dat daar een leuk feestje was om 12 uur..
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/45quote:Op zondag 1 januari 2006 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stomme taalfouten voor een 25-jarige.
dus bij mei ok neit?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zeik niet over taalfouten op een plek waar het niet boeit..
nou heb wel zin.... ga je mee op stap... gaan we daarna lekker knus met zijn twee......quote:
heel typisch dat jij het voor hem opneemt!?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:31 schreef petre86 het volgende:
typisch.. wel kankeren op TRS, maar Ang3l die hetzelfde zegt laten jullie met rust?
héél typisch
Ik was in de Kameleon.. dat wist je!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar was je dan? (en waarom was ik daar niet?)
waarom probeer je weg te draaien van het onderwerp?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heel typisch dat jij het voor hem opneemt!?![]()
weet je vriendje wel van jullie relatie?!![]()
Ik moet om 6 uur op.. nee, nu even nietquote:Op zondag 1 januari 2006 21:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou heb wel zin.... ga je mee op stap... gaan we daarna lekker knus met zijn twee......![]()
Wow, wat een onsamenhangend weerwoord.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heel typisch dat jij het voor hem opneemt!?![]()
weet je vriendje wel van jullie relatie?!![]()
oh nee hij noemde jou nog een stom waterhoofd! weet je nog of ben je dat al vergeten!?
nemen jullie maar een kamer
ang3l loopt niet te zeiken....quote:Op zondag 1 januari 2006 21:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarom probeer je weg te draaien van het onderwerp?
heb je geen goed antwoord?
nou weer een dooie mus bij mijn verzameling!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet om 6 uur op.. nee, nu even niet
Ik tel twee taalfouten.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ang3l loopt niet te zeiken....
die zegt hetzelfde als ons dat dat 14 jarig mannetje niet beter weet!
maar hij en TRS reageren beide op jouw spelfoutenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ang3l loopt niet te zeiken....
die zegt hetzelfde als ons dat dat 14 jarig mannetje niet beter weet!
Niet reeeeeeeeeeeelevant.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:37 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en je kan al tellen!! nou echt![]()
Ik ben gewoon lieverquote:Op zondag 1 januari 2006 21:31 schreef petre86 het volgende:
typisch.. wel kankeren op TRS, maar Ang3l die hetzelfde zegt laten jullie met rust?
héél typisch
Ang3l wees me er liefdevol op, en loopt er niet over te zeiken!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar hij en TRS reageren beide op jouw spelfouten
je pakt alleen TRS aan.. en vervolgens geef je dat niet toe..
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:39 schreef Cybart het volgende:
[homo] proudly presents:
de eerste rel van 2006
en ja de dames hebben het wel ruim een-en-twintig-en-een-half-uur uitgehouden!!!!
ja daar mag u best wel even voor klappen hoor!
Ben jij nu wakker geworden van die rellende dames ?quote:
Ja hallo, het woord "relnichten" bestaat niet voor niets hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 21:39 schreef Cybart het volgende:
[homo] proudly presents:
de eerste rel van 2006
en ja de dames hebben het wel ruim een-en-twintig-en-een-half-uur uitgehouden!!!!
misschien..quote:
"ach schat.. je hebt een aantal spelfouten staan.. ik vind je heel lief, maar haal GVD die kutfouten eens uit die zin, jij ongeletterde lollypopgangerquote:Op zondag 1 januari 2006 21:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ang3l wees me er liefdevol op, en loopt er niet over te zeiken!!!
ik kon het niet latenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:39 schreef Cybart het volgende:
[homo] proudly presents:
de eerste rel van 2006
Ow, dat was ik ff vergeten. Ik kon er niet meer opkomen waar jij nou om middernacht je holletje zou laten volpompen. Maar goed, ik wist ook wel dat we niet op stap zouden gaanquote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was in de Kameleon.. dat wist je!!!
Ja ik wist ook niet dat ik zo liefdevol kon zijn!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
misschien..
[..]
"ach schat.. je hebt een aantal spelfouten staan.. ik vind je heel lief, maar haal GVD die kutfouten eens uit die zin, jij ongeletterde lollypopganger![]()
" ?
als je het niet snapt of er aan stoort niet lezen!!! pfff waar je je druk om kan maken....quote:Op zondag 1 januari 2006 21:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
misschien..
[..]
"ach schat.. je hebt een aantal spelfouten staan.. ik vind je heel lief, maar haal GVD die kutfouten eens uit die zin, jij ongeletterde lollypopganger![]()
" ?
Hij is de laatste persoon die het niet snapt hier.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als je het niet snapt of er aan stoort niet lezen!!! pfff waar je je druk om kan maken....
straks krijg je het nog aan je hart!!
Nee joh, ben je gek! Dan moet je eerst een hart hebbenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als je het niet snapt of er aan stoort niet lezen!!! pfff waar je je druk om kan maken....
OMSTANDIGHEDEN!quote:
Dat is ehm... hard... of hart...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek! Dan moet je eerst een hart hebben
Uh.. je moet toch eerst wat gelezen hebben om je er aan te kunnen storenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Zwakke smoes hoorquote:
Ik bedoelde eigenlijk heel lief dat jij z'n hart hebt gestolenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat is ehm... hard... of hart...
Whatever.
ik las het ook niet als zodanigquote:Op zondag 1 januari 2006 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik wist ook niet dat ik zo liefdevol kon zijn!(en zo was het niet eens bedoeld
)
zeg je dat ik die niet heb?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek! Dan moet je eerst een hart hebben
Heeft ie al aangifte gedaan?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk heel lief dat jij z'n hart hebt gestolen*kwijl slijm*
*zwijmel* Jij begrijpt me....quote:
Zie je! Jij begrijpt me echt!quote:[..]
zeg je dat ik die niet heb?
onee
die heeft iemand gestolen
gelukkig heb ik de zijne ook gejat![]()
Kuffelen.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:50 schreef keizerpinguin het volgende:
Sunjammer wanneer gaan we weer eens kuffelen?
quote:
Anders is't toch geen feest?quote:
Ja, tis een beetje kip en ei he. Wat was er eerst: de lekkere mannen en de drank, of het feestjequote:Op zondag 1 januari 2006 21:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
en als je lekkere kerels en drank hebt is het automatisch feest?
Herken je een meneer?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, tis een beetje kip en ei he. Wat was er eerst: de lekkere mannen en de drank, of het feestje
meervoud?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, tis een beetje kip en ei he. Wat was er eerst: de lekkere mannen en de drank, of het feestje
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Herken je een meneer?
[afbeelding]
Nee da's geen feest, da's voldoen aan je huwelijkse of relationele plichtenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
meervoud?
mannen?
mag ik drank en 1 man ook een feestje noemen?
of alleen een privéfeest?
Uhhuquote:Op zondag 1 januari 2006 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Maar met kip en kale kop is ie toch lekkerder
Of met z'n grote geweerquote:
is ook lekkerquote:Op zondag 1 januari 2006 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee da's geen feest, da's voldoen aan je huwelijkse of relationele plichten
wat een kleine fotoquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Channing Tatummmmmmmquote:
Wat is er met DM gebeurd?quote:
Is die zich al aan het voorbereiden op de eerste podcast oproep die hij op Radio Waxxer mag gaan doen ?quote:
aaaahquote:Op zondag 1 januari 2006 22:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
SJ is altijd al mijn eerste liefde geweest![]()
DM toont ook maar weinig initiatief![]()
Maar dat was toch omdat jij niet op een graatje wilde bijtenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:19 schreef keizerpinguin het volgende:
DM toont ook maar weinig initiatief
ieuw visquote:Op zondag 1 januari 2006 22:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat was toch omdat jij niet op een graatje wilde bijten![]()
had je de adapter weer kunnen vinden, of had je nog een reserver batterij uit de lade gehaaldquote:Op zondag 1 januari 2006 22:26 schreef Burner82 het volgende:
ik heb weer ergens een beetje energie gevonden![]()
![]()
meer de reserve-reserve-reserve batterijquote:Op zondag 1 januari 2006 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je de adapter weer kunnen vinden, of had je nog een reserver batterij uit de lade gehaald![]()
ga door smurf!!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zeg jij snotty Witch.. hou me er wel ff buiten he..![]()
En die lag nog bij de burenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
meer de reserve-reserve-reserve batterij
dan stop hem maar eens in de dierentuinquote:Op zondag 1 januari 2006 22:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
back off wil you?
Des is geen smurf.. Des is een aapje![]()
nee, bij de friet tentquote:
maar hoe zat dat nou dan?quote:
Homo en een racist ook nogquote:Op zondag 1 januari 2006 22:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dan stop hem maar eens in de dierentuinof in een oerwoud waar hij hoort!
![]()
maar daar heb je dan ook vakantie voorquote:Op zondag 1 januari 2006 22:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, bij de friet tentmaar erg veel energie zit er nie meer in merk ik
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"ziet KP nu met aanplakbaard en bolhoed voor zich"![]()
pardon?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dan stop hem maar eens in de dierentuinof in een oerwoud waar hij hoort!
![]()
moet je beter opletten dan had je geweten dat SJ en ik al van af het begin dat ik hier poste al een "relatie" hebben en zouden gaan trouwen!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar hoe zat dat nou dan?
je kon bij DM niks bereiken en nu maar bij SJ?
jah.. als je dat allemaal openlijk hier op het forum doet, moet je ook niet raar opkijken als er reacties op komen..
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
moet je beter opletten dan had je geweten dat SJ en ik al van af het begin dat ik hier poste al een "relatie" hebben en zouden gaan trouwen!
en dat jij nooit PI's gebruikt?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
moet je beter opletten dan had je geweten dat SJ en ik al van af het begin dat ik hier poste al een "relatie" hebben en zouden gaan trouwen!
Jij bent echt walgelijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja aapjes horen in het ourwoud! in de vrije natuur waar ze geboren zijn![]()
en keizerpinguins dumpen we op de noordpool?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja aapjes horen in het ourwoud! in de vrije natuur waar ze geboren zijn![]()
ja, maar slapen om kwart voor 11 in me vakantie....quote:Op zondag 1 januari 2006 22:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar heb je dan ook vakantie voor![]()
Zeg ...was DM een 'tussendoortje' danquote:Op zondag 1 januari 2006 22:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja preciesquote:Op zondag 1 januari 2006 22:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
en keizerpinguins dumpen we op de noordpool?
Sweet Dreams dan maarquote:Op zondag 1 januari 2006 22:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja, maar slapen om kwart voor 11 in me vakantie....![]()
al denk k wel dak da ga doen
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
en keizerpinguins dumpen we op de noordpool?
Sun jammerquote:Op zondag 1 januari 2006 22:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
. Tis wel erg koud daar, hopelijk, voor hem dan, functioneert alles wel
Het wordt in ieder geval een STUK kleinerquote:Op zondag 1 januari 2006 22:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]. Tis wel erg koud daar, hopelijk, voor hem dan, functioneert alles wel
Vanwege dat talent hebben ze me blauw gemaaktquote:Op zondag 1 januari 2006 22:43 schreef petre86 het volgende:
gaan we net rellen en bitchen.. ben jij er weer
pas op dat je niet vastvriest daarquote:Op zondag 1 januari 2006 22:44 schreef keizerpinguin het volgende:
zo weer genoeg rellen geschopt....... een fijne avond gewenst!!
tot snel!!! ik ga weer naar de zuidpool! zuidpool ja want daar leven de pinguins!
want pinguins leven niet op de noordpool alleen in strips...... dat verklaart misschien jullie illusie dat ze op de noordpool wonen![]()
![]()
Veel plezier bij je ku-klux-vriendjes.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:44 schreef keizerpinguin het volgende:
tot snel!!! ik ga weer naar de zuidpool! zuidpool ja want daar leven de pinguins!
want pinguins leven niet op de noordpool alleen in strips...... dat verklaart misschien jullie illusie dat ze op de noordpool wonen![]()
![]()
yeah right.. je bent gewoon uitgekut. Trustequote:Op zondag 1 januari 2006 22:44 schreef keizerpinguin het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |