[CENTRAAL] Katten mét foto's deel 24quote:Op zondag 1 januari 2006 16:32 schreef Vlarp het volgende:Beste wensen allemaal
En ik heb een kater
ik ben gewoon brakquote:Op zondag 1 januari 2006 16:32 schreef Vlarp het volgende:Beste wensen allemaal
En ik heb een kater
Er stond ook Gaaaarpje onder!quote:Op zondag 1 januari 2006 18:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zegt hij met een patty avatar!!![]()
gelukkig dat een gek met hitler ideeen niet vaak zijn zin krijgt!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
En ook in 2006 geldt:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:10 schreef Doffy het volgende:
Gelukkig nieuwjaar gij homo's
Nog even het volgende: ik kom níet naar de meet, en ik eis dat mijn avatar in de H aangepast wordt
eis in het nieuwejaar meer LIEF DOEN!!!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 19:10 schreef Doffy het volgende:
Nog even het volgende: ik kom níet naar de meet, en ik eis dat mijn avatar in de H aangepast wordt
Watje..quote:Op zondag 1 januari 2006 19:10 schreef Doffy het volgende:
Maar ik bén ook errug lievquote:Op zondag 1 januari 2006 19:14 schreef keizerpinguin het volgende:
eis in het nieuwejaar meer LIEF DOEN!!!!!![]()
je zou graag willen........![]()
quote:
Ik durf niet met zoveel homo's gezien te wordenquote:Maar waarom niet naar de meet?
Ja maar.. ja maar.. je bent al bijna nooit meer hier.. en en en.. nou zien we je nog niet..quote:Op zondag 1 januari 2006 19:18 schreef Doffy het volgende:
Ik durf niet met zoveel homo's gezien te worden
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:18 schreef Doffy het volgende:
Maar ik ben schuwquote:Op zondag 1 januari 2006 19:20 schreef Vlarp het volgende:
Ja maar.. ja maar.. je bent al bijna nooit meer hier.. en en en.. nou zien we je nog niet..
Ik ben hier ook incognitoquote:Op zondag 1 januari 2006 19:23 schreef keizerpinguin het volgende:
wat doe je hier dan?! hier zitten ook ...... veel homo's!
![]()
Ach kom, je hebt Walter ook overleefd, hoe erg kan het zijn?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
[..]
Je bent niet begripvol en lief voor mij.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, en? Wij zijn heel begripvol en lief enzo.. wij begeleiden je dan enzo
Jij bent een verwende, vervelende puberquote:Op zondag 1 januari 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent niet begripvol en lief voor mij.
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent een verwende, vervelende puber
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent niet begripvol en lief voor mij.
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent een verwende, vervelende puber
Toch niet sig-waardig?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:04 schreef petre86 het volgende:
ene persoon @ msn:
als ik een echte vent was rook ik wel naar old spice en had ik nu een bouwvakkersoverhemd aan
Dan zet je mijn lievige naam erbij.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
neuh.. straks denken mensen dat IK het geschreven heb
heb je die nu niet aan dan?!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:04 schreef petre86 het volgende:
ene persoon @ msn:
als ik een echte vent was rook ik wel naar old spice en had ik nu een bouwvakkersoverhemd aan
blijven we toch lekker tegen elkaar in bed liggen!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:16 schreef Sunjammer het volgende:
*totally brak is*
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
blijven we toch lekker tegen elkaar in bed liggen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |