het lijkt hier wel een oorlogsgebiedquote:Op zondag 1 januari 2006 00:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wens iedereen een liefdevol 2006, een jaar waarin al je verlangens uit mogen komen voor jou en je dierbaren![]()
Nuenen schud op zijn grondvesten, Nederland stuurt weer 35 miljoen euro de lucht in...![]()
Vraag me af hoeoorlogsvluchtelingen dit ervaren...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het lijkt hier wel een oorlogsgebied
mijn poezen zijn er niet zo blij mee
Spreekwoord is toch van ongelukkig in het spel, maar gelukkig in de liefdequote:Op zondag 1 januari 2006 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn motto, je moet gokken in het leven anders blijf je altijd een loser, ging dit jaar weer heerlijk op.
WEER niets gewonnen bij de staatsloterij, en dat met 3 loten, terwijl 1 op de 3 iets zou winnen
Ja dat ook allemaal voor dreamsearcherquote:Op zondag 1 januari 2006 00:42 schreef dreamsearcher het volgende:
heej mensen allemaal een kei gaaf 2006 met heel veel FOK FORUM posts, liefde, geluk en gezondheid
Ik zal me best doen Stroekiequote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat ook allemaal voor dreamsearcher![]()
Flikker alsjeblieft op met je onzin.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
En ook in 2006 geldt:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
dit is dus jouw goed voornemen voor 2006quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
En ook in 2006 geldt:
en nachtenquote:Op zondag 1 januari 2006 02:59 schreef wonderer het volgende:
Jij ook peetje. Dat je nog maar veel gelukkige dagen met wizje kan doorbrengen
Vooral nachtenquote:
En voor Wizzarddragon een heel stout 2006quote:Op zondag 1 januari 2006 03:05 schreef wizarddragon het volgende:
Iedereen een stoute 2006 toegewenst met veel snoepjes enzovoorts![]()
Ja Xman jij ook alle goed voor 2006quote:
Hicham, jij ook!quote:
Ja is inderdaad wel een bijzondere en exclusieve naamquote:Op zondag 1 januari 2006 03:47 schreef wonderer het volgende:
Ik schreef eerst "x" maar dat stond zo domKweenie. Ik vind het wel een mooie naam verder, maar als hij er bezwaar tegen heeft, edit ik het wel
Insgelijks... Ander dorpje, zelfde wensen!quote:Op zondag 1 januari 2006 12:43 schreef Cybart het volgende:
vanaf een zon-overgoten ibiza.... zullen er best mensen anderen een gelukkig nieuwjaar hebben gewenst
ik doe het uit een bewolkt dorpje in brabant
Een post uit 2004? Koms eens met iets recenters?quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
En ook in 2006 geldt:
[CENTRAAL] Katten mét foto's deel 24quote:Op zondag 1 januari 2006 16:32 schreef Vlarp het volgende:Beste wensen allemaal
En ik heb een kater
ik ben gewoon brakquote:Op zondag 1 januari 2006 16:32 schreef Vlarp het volgende:Beste wensen allemaal
En ik heb een kater
Er stond ook Gaaaarpje onder!quote:Op zondag 1 januari 2006 18:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zegt hij met een patty avatar!!![]()
gelukkig dat een gek met hitler ideeen niet vaak zijn zin krijgt!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
En ook in 2006 geldt:
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:10 schreef Doffy het volgende:
Gelukkig nieuwjaar gij homo's
Nog even het volgende: ik kom níet naar de meet, en ik eis dat mijn avatar in de H aangepast wordt
eis in het nieuwejaar meer LIEF DOEN!!!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 19:10 schreef Doffy het volgende:
Nog even het volgende: ik kom níet naar de meet, en ik eis dat mijn avatar in de H aangepast wordt
Watje..quote:Op zondag 1 januari 2006 19:10 schreef Doffy het volgende:
Maar ik bén ook errug lievquote:Op zondag 1 januari 2006 19:14 schreef keizerpinguin het volgende:
eis in het nieuwejaar meer LIEF DOEN!!!!!![]()
je zou graag willen........![]()
quote:
Ik durf niet met zoveel homo's gezien te wordenquote:Maar waarom niet naar de meet?
Ja maar.. ja maar.. je bent al bijna nooit meer hier.. en en en.. nou zien we je nog niet..quote:Op zondag 1 januari 2006 19:18 schreef Doffy het volgende:
Ik durf niet met zoveel homo's gezien te worden
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:18 schreef Doffy het volgende:
Maar ik ben schuwquote:Op zondag 1 januari 2006 19:20 schreef Vlarp het volgende:
Ja maar.. ja maar.. je bent al bijna nooit meer hier.. en en en.. nou zien we je nog niet..
Ik ben hier ook incognitoquote:Op zondag 1 januari 2006 19:23 schreef keizerpinguin het volgende:
wat doe je hier dan?! hier zitten ook ...... veel homo's!
![]()
Ach kom, je hebt Walter ook overleefd, hoe erg kan het zijn?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
[..]
Je bent niet begripvol en lief voor mij.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, en? Wij zijn heel begripvol en lief enzo.. wij begeleiden je dan enzo
Jij bent een verwende, vervelende puberquote:Op zondag 1 januari 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent niet begripvol en lief voor mij.
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent een verwende, vervelende puber
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent niet begripvol en lief voor mij.
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent een verwende, vervelende puber
Toch niet sig-waardig?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:04 schreef petre86 het volgende:
ene persoon @ msn:
als ik een echte vent was rook ik wel naar old spice en had ik nu een bouwvakkersoverhemd aan
Dan zet je mijn lievige naam erbij.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
neuh.. straks denken mensen dat IK het geschreven heb
heb je die nu niet aan dan?!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:04 schreef petre86 het volgende:
ene persoon @ msn:
als ik een echte vent was rook ik wel naar old spice en had ik nu een bouwvakkersoverhemd aan
blijven we toch lekker tegen elkaar in bed liggen!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:16 schreef Sunjammer het volgende:
*totally brak is*
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
blijven we toch lekker tegen elkaar in bed liggen!![]()
en mannen met jurkenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Vrouwen met rare tieten bij Rome.
Dildo's met belletjesquote:
Waarom zie jij daar gelijk een dildo in?quote:
In latere afleveringen komen ook nog blote meneren hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Vrouwen met rare tieten bij Rome.
Omdat het een fallusvorm had en zich ter hoogte van zijn kruis bevond?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom zie jij daar gelijk een dildo in?
Oke.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat het een fallusvorm had en zich ter hoogte van zijn kruis bevond?
Mja, vibrator was het nietquote:
Nah, ben je alweer klaar met mij te vermaken?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:02 schreef keizerpinguin het volgende:
ik verveel me weet niet of ik op stap moet gaan of gewoon lekker thuis blijven....
kan kiezen la rocca, highstreet waar Eddy wally komt optreden of studio54......![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
TRS een kut kind![]()
sorry kon het niet laten
jij viel in slaap!!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nah, ben je alweer klaar met mij te vermaken?
tja sommige hebben het!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Waarom heb je toch zo'n geweldig gevoel voor humor?
Ja, ik lach me hier he-le-maal dood.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja sommige hebben het!andere net als jij weer helemaal niet
![]()
ik was je zo lekker aan het masseren en strelen..... dat je er van in slaap doezelde!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja zeg, nou heb ik het weer gedaan![]()
letterlijk of figuurlijk!?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, ik lach me hier he-le-maal dood.
Oh, dus het was jouw schuldquote:Op zondag 1 januari 2006 21:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik was je zo lekker aan het maseren en strelen..... dat je er van in slaap doezelde!![]()
I KNOW!!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh, dus het was jouw schuld
You're sweet
Was het maar letterlijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
letterlijk of figuurlijk!?
wil geen dooie op mijn geweten hebben hoor! kijk wel uit!![]()
werd het hier wel een stuk gezelliger... maar ik zou wel een rouw topic voor je openen hoor!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
werd het hier wel een stuk gezelliger... maar ik zou wel een rouw topic voor je openen hoor!
[HOMO] THE ONE WHERE TRS IS DEAD!
en dan virtuele kaarsjes branden![]()
graagquote:Op zondag 1 januari 2006 21:16 schreef petre86 het volgende:
OMG.. KP en SJ.. get a room .. ieuw!
oh echt.... dan wijs ze maar eens aan schat!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:16 schreef TehRockstar het volgende:
De spelfouten zijn niet meer te tellen met al dat gepost van KP.
quote:
Alsjeblieft KP.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik was je zo lekker aan het maseren en strelen..... dat je er van in slaap doezelde!![]()
jaloers?! je vriendje is zeker niet in de buurt!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
m.a.w. hou hier op met geslijm
( of ga op msn verder)
Dag meidquote:
Ik heb hem op BRT2 (canvas) gevolgd maar ben na 3 of 4 afleveringen afgehaakt.quote:
Brand bij de kubuswoningen?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dag meid
Hoe is't nou?
Iets gehoord over die brand bij de kubuswoningen in R'dam gister?
Weet je nog waar wij zaten?We hadden leuk uitzicht om 0:00u
Kzit ook zo beetje te kijken, en ik vind het ook maar zo zo, totnutoe niet echt boeiend idd.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem op BRT2 (canvas) gevolgd maar ben na 3 of 4 afleveringen afgehaakt.
Vond hem niet zo boeiend.
Omdat especially met dubbel L is en masseren met dubbel Squote:
Stil, stil,quote:Op zondag 1 januari 2006 21:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jaloers?! je vriendje is zeker niet in de buurt!![]()
anders ga TRS pijpen! is die ook stil!
Zeikwijfquote:Op zondag 1 januari 2006 21:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
het is 'masseren' en 'especially'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |