We hebben 34 potjes gedaan... en daar heb je er inderdaad 2 (twee) van gewonnen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
patience?!!
ik heb je een paar keer ingemaakt he!!!
![]()
heb je het hier al verteld?! zal wel niet hahaha![]()
niet liegen!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:24 schreef Parleur het volgende:
[..]
We hebben 34 potjes gedaan... en daar heb je er inderdaad 2 (twee) van gewonnen...
Nee nee Mike, nou horen we het eens van een anderquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:24 schreef Parleur het volgende:
[..]
We hebben 34 potjes gedaan... en daar heb je er inderdaad 2 (twee) van gewonnen...
zeg..... moest jij niet naar de effenaar!?quote:
hoezo.. komen er dan sappige verhalen naarboven?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef Parleur het volgende:
Ik vind dat er in de reglementen moet komen te staan dat als Ang3l dronken is... ze geen nieuwe topics meer mag aanmaken!
Ja je was er te laat mee!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zeg..... moest jij niet naar de effenaar!?
heb ik voor niks heel die weg sneeuw vrij zitten maken?!
Ik heb geen sappige verhalenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo.. komen er dan sappige verhalen naarboven?![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
niet liegen!!kom maar met bewijs!
![]()
hoho dat heb ik niet gezegt, het koste me wel moeite moet ik eerlijk toegeven maar heb duidelijk een paar keer gewonnen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef Ang3l het volgende:
KP zegt eigenlijk dat jij er slecht in bent.
Eindelijk gerechtigheid?
Dit verdient een bééééélletje, een béééélletje!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Wees blij dat ik niet aan jou vraag die twee potjes die jij gewonnen hebt te bewijzen... en dat ik dat gewoon openlijk toegeef!
Ang3l was om even na zevenen al te dronken om wat dan ook te vereffenen KP! Maar ik moedig je wel krachtig aan Ang3l helemaal kapot te procederen om al je kosten verhaald te krijgen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zeg..... moest jij niet naar de effenaar!?
heb ik voor niks heel die weg sneeuw vrij zitten maken?!
http://upload.server8.org/quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
daar heb ik express een screenshot van gemaakt!! omdat ik wist dat je daar over zou gaan kutten maar heb geen site waar ik hem kan plaatsen heb je weer geluk bij he!
![]()
No prob! Stuur maar ff via MSN.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
daar heb ik express een screenshot van gemaakt!! omdat ik wist dat je daar over zou gaan kutten maar heb geen site waar ik hem kan plaatsen heb je weer geluk bij he!
![]()
Ne niet via jou. Jij photoshopt er dan vast weer iets anders vanquote:
de koste?! ik moest wat nuttigs doen van Ang3l!!!quote:
Verrassend dat ze je allemaal zo aanmoedigen en helpen, nietwaar KP? Ik dnek dat ze allemaal vól ongeloof zijn dat je er toch nog twee potjes uit hebt weten te slepenquote:
Nee, dat screenshotje van patience.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
de koste?! ik moest wat nuttigs doen van Ang3l!!!
ZE vond mijn werk niet nuttig genoeg!![]()
moment nu ga ik hem zoeken ook!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:32 schreef Parleur het volgende:
[..]
Verrassend dat ze je allemaal zo aanmoedigen en helpen, nietwaar KP? Ik dnek dat ze allemaal vól ongeloof zijn dat je er toch nog twee potjes uit hebt weten te slepen![]()
oh dat hahahaquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat screenshotje van patience.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |