Moest t ff dr ingooienquote:
PE en ER de enige RL dingen die ik ook echt boeiend vind!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
Amzaing race...is dat zoiets als Peking Express?
Want ik loog, Exp. Robinson en Peking Express volg ik beiden (en neme ik ook echt steeds op als ik niet kan kijken). En dan vind ik PE leuker dan ER, want in PE zit meer actie en dan zie je nog 's wat van zo'n land.
Ik was niet de enige die het opviel dus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:26 schreef Just-Dennis het volgende:
moet je geen typfout maken in de titel he
Ach..nobody's perfectquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was niet de enige die het opviel dus.
MOD!
Ja ik vind die 2 heel anders dan zoiets als de bouw, de bus, het blok, bb, etc etc etc.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
PE en ER de enige RL dingen die ik ook echt boeiend vind!
Heyaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Waxxer het volgende:
Hello, I understand that we have to talk English in this serial topics?
Well, hi
hi, how are ya? im fine, what u gonna do with old years eve, me not that much, just a bbq?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Waxxer het volgende:
Well, hi
Heb je het lijstje al ingevuld?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:26 schreef Cyberdogg het volgende:
Fipo
Well cheerio chap. How are you this evening?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Waxxer het volgende:
Well, hi
Wij gaan samen ER 2006 kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind die 2 heel anders dan zoiets als de bouw, de bus, het blok, bb, etc etc etc.
Het Blok was alleen leuk vanwege Brett&Tobias en hoe dysfunctioneel Lieke&Michon(serie1) en Paul&Masha(Serie2) warenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind die 2 heel anders dan zoiets als de bouw, de bus, het blok, bb, etc etc etc.
Goedenavondquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Waxxer het volgende:
Well, hi
Mofquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Sylvesterabend
Talpaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het Blok was alleen leuk vanwege Brett&Tobias en hoe dysfunctioneel Lieke&Michon(serie1) en Paul&Masha(Serie2) waren
De Bouw
ik vond Parels en Zwijnen best ok..maar voor de rest vinnik dr nix an nee...quote:
Hi dar '!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Well cheerio chap. How are you this evening?
SCHANDE!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:32 schreef Just-Dennis het volgende:
Maarum burner staat dus al in de H en ik dus gewoon niet
Praat maar gewoon NL, dat gaat je beter of qua stijl en grammaticaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hi dar '!Oh my God it's getting cold, but I'm fine, have to write only one of those stress making articles for a book, but my mood is soooo good! Seeing the snow outside I'm very glad I'm not stucked in boring Zutphen again!
How are you tonight, and thanks for asking me!
Ooooh, nèèèh eej heb geliek, ik zal stop'n met dat nöl'n!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Engelands proat'n
da kenk nie verstoan hè!
Mooi!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooh, nèèèh eej heb geliek, ik zal stop'n met dat nöl'n!![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Praat maar gewoon NL, dat gaat je beter of qua stijl en grammatica
Nou gewoon Fok!ken en msnenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Sneeuw! Sneeuw! Sneeuw!Wat is er nou heerlijker dan lekker binnen zitten op een koude winteravond, terwijl het buiten hard sneeuwt. Met warme chocolademelk, amandelroomboterkerststaaf, stevige rode wijn. En dan binnen Katan spelen, bij kaarslicht.
.
Handrembochtjes maken met de autoquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Sneeuw! Sneeuw! Sneeuw!Wat is er nou heerlijker dan lekker binnen zitten op een koude winteravond, terwijl het buiten hard sneeuwt. Met warme chocolademelk, amandelroomboterkerststaaf, stevige rode wijn. En dan binnen Kolonisten van Catan spelen, bij kaarslicht.
.
Nothing whatsoeverquote:
Yeah, I prefer Don Delouise too.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nothing whatsoever
Lebbis and Jansen etc. Kinda boring.
Vanuit mijn keukenraam kijk ik een beetje van boven uit op alle fietsers die omvallen, voetgangers die op hun bek gaan en auto's die slippend uit de bocht vliegen.quote:
Ik slipte zowaar nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vanuit mijn keukenraam kijk ik een beetje van boven uit op alle fietsers die omvallen, voetgangers die op hun bek gaan en auto's die slippend uit de bocht vliegen..
Zorro op Eénquote:
Met mijn John Deere trotseer ik elk type weer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dat is alleen voor stoere boeren jongens!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |