en mannen met jurkenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Vrouwen met rare tieten bij Rome.
Dildo's met belletjesquote:
Waarom zie jij daar gelijk een dildo in?quote:
In latere afleveringen komen ook nog blote meneren hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Vrouwen met rare tieten bij Rome.
Omdat het een fallusvorm had en zich ter hoogte van zijn kruis bevond?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom zie jij daar gelijk een dildo in?
Oke.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat het een fallusvorm had en zich ter hoogte van zijn kruis bevond?
Mja, vibrator was het nietquote:
Nah, ben je alweer klaar met mij te vermaken?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:02 schreef keizerpinguin het volgende:
ik verveel me weet niet of ik op stap moet gaan of gewoon lekker thuis blijven....
kan kiezen la rocca, highstreet waar Eddy wally komt optreden of studio54......![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
TRS een kut kind![]()
sorry kon het niet laten
jij viel in slaap!!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nah, ben je alweer klaar met mij te vermaken?
tja sommige hebben het!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Waarom heb je toch zo'n geweldig gevoel voor humor?
Ja, ik lach me hier he-le-maal dood.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja sommige hebben het!andere net als jij weer helemaal niet
![]()
ik was je zo lekker aan het masseren en strelen..... dat je er van in slaap doezelde!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja zeg, nou heb ik het weer gedaan![]()
letterlijk of figuurlijk!?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, ik lach me hier he-le-maal dood.
Oh, dus het was jouw schuldquote:Op zondag 1 januari 2006 21:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik was je zo lekker aan het maseren en strelen..... dat je er van in slaap doezelde!![]()
I KNOW!!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh, dus het was jouw schuld
You're sweet
Was het maar letterlijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
letterlijk of figuurlijk!?
wil geen dooie op mijn geweten hebben hoor! kijk wel uit!![]()
werd het hier wel een stuk gezelliger... maar ik zou wel een rouw topic voor je openen hoor!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
werd het hier wel een stuk gezelliger... maar ik zou wel een rouw topic voor je openen hoor!
[HOMO] THE ONE WHERE TRS IS DEAD!
en dan virtuele kaarsjes branden![]()
graagquote:Op zondag 1 januari 2006 21:16 schreef petre86 het volgende:
OMG.. KP en SJ.. get a room .. ieuw!
oh echt.... dan wijs ze maar eens aan schat!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:16 schreef TehRockstar het volgende:
De spelfouten zijn niet meer te tellen met al dat gepost van KP.
quote:
Alsjeblieft KP.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik was je zo lekker aan het maseren en strelen..... dat je er van in slaap doezelde!![]()
jaloers?! je vriendje is zeker niet in de buurt!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
m.a.w. hou hier op met geslijm
( of ga op msn verder)
Dag meidquote:
Ik heb hem op BRT2 (canvas) gevolgd maar ben na 3 of 4 afleveringen afgehaakt.quote:
Brand bij de kubuswoningen?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dag meid
Hoe is't nou?
Iets gehoord over die brand bij de kubuswoningen in R'dam gister?
Weet je nog waar wij zaten?We hadden leuk uitzicht om 0:00u
Kzit ook zo beetje te kijken, en ik vind het ook maar zo zo, totnutoe niet echt boeiend idd.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem op BRT2 (canvas) gevolgd maar ben na 3 of 4 afleveringen afgehaakt.
Vond hem niet zo boeiend.
Omdat especially met dubbel L is en masseren met dubbel Squote:
Stil, stil,quote:Op zondag 1 januari 2006 21:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jaloers?! je vriendje is zeker niet in de buurt!![]()
anders ga TRS pijpen! is die ook stil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |