het lijkt hier wel een oorlogsgebiedquote:Op zondag 1 januari 2006 00:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wens iedereen een liefdevol 2006, een jaar waarin al je verlangens uit mogen komen voor jou en je dierbaren![]()
Nuenen schud op zijn grondvesten, Nederland stuurt weer 35 miljoen euro de lucht in...![]()
Vraag me af hoeoorlogsvluchtelingen dit ervaren...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het lijkt hier wel een oorlogsgebied
mijn poezen zijn er niet zo blij mee
Spreekwoord is toch van ongelukkig in het spel, maar gelukkig in de liefdequote:Op zondag 1 januari 2006 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn motto, je moet gokken in het leven anders blijf je altijd een loser, ging dit jaar weer heerlijk op.
WEER niets gewonnen bij de staatsloterij, en dat met 3 loten, terwijl 1 op de 3 iets zou winnen
Ja dat ook allemaal voor dreamsearcherquote:Op zondag 1 januari 2006 00:42 schreef dreamsearcher het volgende:
heej mensen allemaal een kei gaaf 2006 met heel veel FOK FORUM posts, liefde, geluk en gezondheid
Ik zal me best doen Stroekiequote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat ook allemaal voor dreamsearcher![]()
Flikker alsjeblieft op met je onzin.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
En ook in 2006 geldt:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
dit is dus jouw goed voornemen voor 2006quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
En ook in 2006 geldt:
en nachtenquote:Op zondag 1 januari 2006 02:59 schreef wonderer het volgende:
Jij ook peetje. Dat je nog maar veel gelukkige dagen met wizje kan doorbrengen
Vooral nachtenquote:
En voor Wizzarddragon een heel stout 2006quote:Op zondag 1 januari 2006 03:05 schreef wizarddragon het volgende:
Iedereen een stoute 2006 toegewenst met veel snoepjes enzovoorts![]()
Ja Xman jij ook alle goed voor 2006quote:
Hicham, jij ook!quote:
Ja is inderdaad wel een bijzondere en exclusieve naamquote:Op zondag 1 januari 2006 03:47 schreef wonderer het volgende:
Ik schreef eerst "x" maar dat stond zo domKweenie. Ik vind het wel een mooie naam verder, maar als hij er bezwaar tegen heeft, edit ik het wel
Insgelijks... Ander dorpje, zelfde wensen!quote:Op zondag 1 januari 2006 12:43 schreef Cybart het volgende:
vanaf een zon-overgoten ibiza.... zullen er best mensen anderen een gelukkig nieuwjaar hebben gewenst
ik doe het uit een bewolkt dorpje in brabant
Een post uit 2004? Koms eens met iets recenters?quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
En ook in 2006 geldt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |