had je de adapter weer kunnen vinden, of had je nog een reserver batterij uit de lade gehaaldquote:Op zondag 1 januari 2006 22:26 schreef Burner82 het volgende:
ik heb weer ergens een beetje energie gevonden![]()
![]()
meer de reserve-reserve-reserve batterijquote:Op zondag 1 januari 2006 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je de adapter weer kunnen vinden, of had je nog een reserver batterij uit de lade gehaald![]()
ga door smurf!!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zeg jij snotty Witch.. hou me er wel ff buiten he..![]()
En die lag nog bij de burenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
meer de reserve-reserve-reserve batterij
dan stop hem maar eens in de dierentuinquote:Op zondag 1 januari 2006 22:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
back off wil you?
Des is geen smurf.. Des is een aapje![]()
nee, bij de friet tentquote:
maar hoe zat dat nou dan?quote:
Homo en een racist ook nogquote:Op zondag 1 januari 2006 22:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dan stop hem maar eens in de dierentuinof in een oerwoud waar hij hoort!
![]()
maar daar heb je dan ook vakantie voorquote:Op zondag 1 januari 2006 22:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, bij de friet tentmaar erg veel energie zit er nie meer in merk ik
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"ziet KP nu met aanplakbaard en bolhoed voor zich"![]()
pardon?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dan stop hem maar eens in de dierentuinof in een oerwoud waar hij hoort!
![]()
moet je beter opletten dan had je geweten dat SJ en ik al van af het begin dat ik hier poste al een "relatie" hebben en zouden gaan trouwen!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar hoe zat dat nou dan?
je kon bij DM niks bereiken en nu maar bij SJ?
jah.. als je dat allemaal openlijk hier op het forum doet, moet je ook niet raar opkijken als er reacties op komen..
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
moet je beter opletten dan had je geweten dat SJ en ik al van af het begin dat ik hier poste al een "relatie" hebben en zouden gaan trouwen!
en dat jij nooit PI's gebruikt?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
moet je beter opletten dan had je geweten dat SJ en ik al van af het begin dat ik hier poste al een "relatie" hebben en zouden gaan trouwen!
Jij bent echt walgelijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja aapjes horen in het ourwoud! in de vrije natuur waar ze geboren zijn![]()
en keizerpinguins dumpen we op de noordpool?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja aapjes horen in het ourwoud! in de vrije natuur waar ze geboren zijn![]()
ja, maar slapen om kwart voor 11 in me vakantie....quote:Op zondag 1 januari 2006 22:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar heb je dan ook vakantie voor![]()
Zeg ...was DM een 'tussendoortje' danquote:Op zondag 1 januari 2006 22:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja preciesquote:Op zondag 1 januari 2006 22:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
en keizerpinguins dumpen we op de noordpool?
Sweet Dreams dan maarquote:Op zondag 1 januari 2006 22:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja, maar slapen om kwart voor 11 in me vakantie....![]()
al denk k wel dak da ga doen
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
en keizerpinguins dumpen we op de noordpool?
Sun jammerquote:Op zondag 1 januari 2006 22:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
. Tis wel erg koud daar, hopelijk, voor hem dan, functioneert alles wel
Het wordt in ieder geval een STUK kleinerquote:Op zondag 1 januari 2006 22:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]. Tis wel erg koud daar, hopelijk, voor hem dan, functioneert alles wel
Vanwege dat talent hebben ze me blauw gemaaktquote:Op zondag 1 januari 2006 22:43 schreef petre86 het volgende:
gaan we net rellen en bitchen.. ben jij er weer
pas op dat je niet vastvriest daarquote:Op zondag 1 januari 2006 22:44 schreef keizerpinguin het volgende:
zo weer genoeg rellen geschopt....... een fijne avond gewenst!!
tot snel!!! ik ga weer naar de zuidpool! zuidpool ja want daar leven de pinguins!
want pinguins leven niet op de noordpool alleen in strips...... dat verklaart misschien jullie illusie dat ze op de noordpool wonen![]()
![]()
Veel plezier bij je ku-klux-vriendjes.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:44 schreef keizerpinguin het volgende:
tot snel!!! ik ga weer naar de zuidpool! zuidpool ja want daar leven de pinguins!
want pinguins leven niet op de noordpool alleen in strips...... dat verklaart misschien jullie illusie dat ze op de noordpool wonen![]()
![]()
yeah right.. je bent gewoon uitgekut. Trustequote:Op zondag 1 januari 2006 22:44 schreef keizerpinguin het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |