Youp van 't Hek hoopt op een verzoening met Debby, deel 2.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Maar ik miste het afzeiktopic, dus bij deze!
Het Zelfmoordcommando.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Geen idee hoe de show heet, maar hij is in ieder geval alvast kut! Maar ik miste het afzeiktopic, dus bij deze!
Sun!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:00 schreef SunChaser het volgende:
Het is wel aardig
Je hoopte dat ie een hartaanval kreegquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:02 schreef veldmuis het volgende:
IK MOEST LACHEN
Zo'n bejaarde kop die debiel liedjes staat te zingen en wat staat te springen!
Die waren gisteren zo slecht he... niet normaal..quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:02 schreef ABBAfan het volgende:
Lebbis en Jansen moetern weer terug op Oudejaarsavond
Die waren juist erg goedquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die waren gisteren zo slecht he... niet normaal..
Zo voorspelbaar, je ziet alles aankomenquote:
nog nooitquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef SunChaser het volgende:
Cheque Spijkerman. Die hadden we nog niet gehoord.
]quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:16 schreef Alicey het volgende:
Ik heb alleen een screen shot gezien, en vind dat hij al een spuuglelijk jasje aan heeft.
Daar zal vast iemand blij van worden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
]
Dat is de rode draad van het verhaal
Freek draagt toch ook altijd van die overgordijnen, vervaardigd door zijn vrouw?quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:16 schreef Alicey het volgende:
Ik heb alleen een screen shot gezien, en vind dat hij al een spuuglelijk jasje aan heeft.
Geen idee, ook naar Freek kijk ik niet vrijwillig.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:18 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Freek draagt toch ook altijd van die overgordijnen, vervaardigd door zijn vrouw?
Hij viert ook carnaval!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:16 schreef Alicey het volgende:
als ze naait, speelt ze ten minste geen viool, zal Freek wel denkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:18 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Freek draagt toch ook altijd van die overgordijnen, vervaardigd door zijn vrouw?
Dan wil ik wel eens weten welke show dat was geloof er niks van.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:19 schreef veldmuis het volgende:
Hij heeft één keer een goeie grap gemaakt, en daar pimpt ie nu al 10 shows mee!
Ja, de Bucklergrap stamt ui 1989!!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:19 schreef veldmuis het volgende:
Hij heeft één keer een goeie grap gemaakt, en daar pimpt ie nu al 10 shows mee!
Als niemand anders ze grappig vindt moet je toch wat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:20 schreef truSteh het volgende:
Hij lacht wel vaak om ze eigen grappen heb ik het idee
Oudejaarsconference 1989quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:20 schreef tong80 het volgende:
Dan wil ik wel eens weten welke show dat was geloof er niks van.
Wat heeft youp met originaliteit te makenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Speelde originaliteit bij carnaval niet een rol?
Nee. Drank en vreemdgaan. Echt iets voor Youp dus.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Speelde originaliteit bij carnaval niet een rol?
Ik vond Lebbis en Jansen dus wel leuk. Naijib heb ik gemist vorige week had ik ook leuk gevonden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:23 schreef gelly het volgende:
Maar Sun, als Youp al niet leuk is... Wat had je dan willen zien ?
Weinig, maar ik vraag me af wat Youp dan met carnaval te maken heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat heeft youp met originaliteit te maken!
Z'n jasje?quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weinig, maar ik vraag me af wat Youp dan met carnaval te maken heeft.
Najiib was leuk idd, En Lebbis en Jansen ... Ik vind Youp niet onder doen echter..quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vond Lebbis en Jansen dus wel leuk. Naijib heb ik gemist vorige week had ik ook leuk gevonden.
Hij brengt t wel goed, maar ik ken t allemaal wel. Heb je Wilko Terwijn al gezien?quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Najiib was leuk idd, En Lebbis en Jansen ... Ik vind Youp niet onder doen echter..
L&J waren net zo kut.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Najiib was leuk idd, En Lebbis en Jansen ... Ik vind Youp niet onder doen echter..
Het is natuurlijk meer van hetzelfde, maar dat heb je straks met Najiib en L&J ook. En Wilko Terwijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij brengt t wel goed, maar ik ken t allemaal wel. Heb je Wilko Terwijn al gezien?
Ik op 20quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:36 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb de TMF Video Jaarmix maar op volume 8 gezet
Mjah, of iets anders.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:36 schreef iteejer het volgende:
Degenen die dit grappig vinden, zijn dronken en kijken naar de verkeerde zender.
Op welke zender is wat leukers dan Youpquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:36 schreef iteejer het volgende:
Degenen die dit grappig vinden, zijn dronken en kijken naar de verkeerde zender.
De TMF Videojaarmix is erg lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Op welke zender is wat leukers dan Youp
Oh wacht, Idols
En daar kun je alleen maar over oordelen als je de show zelf gezien hebt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:36 schreef iteejer het volgende:
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:53 schreef Light het volgende:
En daar kun je alleen maar over oordelen als je de show zelf gezien hebt.
Ik vond Lebbis en Jansen gisteren beter. Maar da's ook een andere showquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het was zeker niet zijn beste show en op het eind zakte het degelijk in, maar er zaten wel leuke stukjes in.
Dwangquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:58 schreef Light het volgende:
En wat was dan de reden om het te kijken, gezien jouw voorliefde voor Youp?
Volgens mij heeft hij wel heel wat zaken uit 2005 onder de loep genomen.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:42 schreef DigiStorm het volgende:
ik vind het zo jammer dat ze dit een oudejaarsconference noemen. een oudejaarsconference is IMO iets waarin je terugkijkt op het afgelopen jaar, en dat is iets dat yoep niet of nauwelijks heeft gedaan. Als het aan mij ligt mogen lebbis en jansen weer terug.
valt wel mee, echt uitgebreid kan je het niet noemenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij wel heel wat zaken uit 2005 onder de loep genomen.![]()
We worden oud RC.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:07 schreef Arcee het volgende:
Ik vond het niet leuk. Voorspelbaar en meer van het zelfde, veel meer van het zelfde.
Hij dfraaide volledig op de automatische pilootquote:Op zondag 1 januari 2006 02:07 schreef Arcee het volgende:
Ik vond het niet leuk. Voorspelbaar en meer van het zelfde, veel meer van het zelfde.
Ik zapte even naar Bert Vischer, waarvan een kort fragment uit een oude show te zien was en dat vond ik gelijk al véél leuker dan Youp.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij dfraaide volledig op de automatische piloot
Alles zag je mijlenver aankomen.
Waarom? Hebben wij niks mee te maken...quote:Op zondag 1 januari 2006 02:10 schreef SunChaser het volgende:
En niet een keer over zn eigen slippertjes lullen. Zwak hoor.
En met zijn moralistisch geblaat over andere mannen in midlifecrisis wel?quote:Op zondag 1 januari 2006 02:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom? Hebben wij niks mee te maken...
Ook niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En met zijn moralistisch geblaat over andere mannen in midlifecrisis wel?
Al z'n voorspelbare grapjes kon je in je gedachten zo inkoppenquote:Op zondag 1 januari 2006 02:10 schreef SunChaser het volgende:
En niet een keer over zn eigen slippertjes lullen. Zwak hoor.
Ik zat gedurende Youp dan ook lekker te FOK!kenquote:Op zondag 1 januari 2006 02:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Al z'n voorspelbare grapjes kon je in je gedachten zo inkoppen
Flikker toch op, hij oordeelt al jaren over dat "soort mannen"nu is hij er zelf zoeen en nu heeft hij nieteens zelfspot.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom? Hebben wij niks mee te maken...
Wie nietquote:Op zondag 1 januari 2006 02:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zat gedurende Youp dan ook lekker te FOK!ken
Geouwehoer over zichzelf is wel het laatste waar ik op zit te wachten bij een oudejaarsconference.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op, hij oordeelt al jaren over dat "soort mannen"nu is hij er zelf zoeen en nu heeft hij nieteens zelfspot.
DAT had hem gesierd.
Jij bent meer van Seth Gaaikema zekerquote:Op zondag 1 januari 2006 02:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Geouwehoer over zichzelf is wel het laatste waar ik op zit te wachten bij een oudejaarsconference.
Laat ik het anders formuleren, ik zit niet meer op Yak te wachtenquote:Op zondag 1 januari 2006 02:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Geouwehoer over zichzelf is wel het laatste waar ik op zit te wachten bij een oudejaarsconference.
quote:Op zondag 1 januari 2006 02:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij bent meer van Seth Gaaikema zeker
Heb je Rob nog gezien gisteren bij Jensen?quote:Op zondag 1 januari 2006 02:25 schreef -Angel- het volgende:
Degene die hier klagen vallen in de categorie "zielig". Zeuren om te zeuren.
Kijk dan niet, je weet wat je bij Youp kan verwachten.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren, ik zit niet meer op Yak te wachten
Nee, oke. Maar omdat t al sinds Man Vermist hetzelfde is heb ik t al gezien sinds de Nieuwjaarconference in 1989quote:Op zondag 1 januari 2006 02:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
Nee, maar ik vond dit echt niet minder dan andere Youp shows.
Rob?quote:Op zondag 1 januari 2006 02:25 schreef SunChaser het volgende:
Heb je Rob nog gezien gisteren bij Jensen?
Flikker toch op, een Oudejaarsshow hoort iets speciaals te zijn, en dit was een gemiddeld programma uit de polder.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kijk dan niet, je weet wat je bij Youp kan verwachten.
Verder ben ik het met Posdnous eens.
Helaas is dat nog nooit gebeurd...quote:Op zondag 1 januari 2006 02:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op, een Oudejaarsshow hoort iets speciaals te zijn
Ja, dahag!quote:
Oke, herstel, sinds Wim Kan.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dahag!
Ga maar oude programma's opvragen hoor.
Niet allen Yak dus
koefnoen was briljant!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:30 schreef gelly het volgende:
Koefnoen vond ik trouwens zeldzaam leuk... Ik bedoel, deze keer was het wel leuk
Ach, mens!quote:Op zondag 1 januari 2006 02:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
* Meldquote:
Ja, afgelopen nacht om 1.50 uurquote:Op zondag 1 januari 2006 14:03 schreef femmeChantal het volgende:
Niet gezien, wordt het nog herhaald?
Mja, een goede grap erover had ik wel stijl gevondenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:05 schreef Cheiron het volgende:
En op grapjes over zijn priveleven zit ik echt niet te wachten
ik vond lebbis en jansen juist veel meer een herhaling van zetten. altijd dezelfde opzet, dezelfde woede en je bij hen zie je alles van verre aankomen.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:04 schreef livEliveD het volgende:
Een paar grappen waren ok maar het meeste is een herhaling van eerdere shows (en dit is niet de eerste keer dat me dat opvalt). Beetje nare bijsmaak als ik eerlijk ben. Is ie op zijn retour? Of moet ie het gewoon bij normale voorstellingen houden en de oudejaarsconference aan iemand anders geven. Ik vind Lebbis en Jansen er veel meer geschikt voor eik.
Ik vind wel dat ie goed een situatie kan scheppen die je echt voor je kunt zien, is imho altijd één van zijn sterkere punten geweest.
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:04 schreef SunChaser het volgende:
Ja, afgelopen nacht om 1.50 uur
Ze zijn goed op de hoogte van het nieuws en dat merk je, althans ik wel. Daarnaast blijf ik lachen om die gespeelde woede van Jansenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:07 schreef evert het volgende:
ik vond lebbis en jansen juist veel meer een herhaling van zetten. altijd dezelfde opzet, dezelfde woede en je bij hen zie je alles van verre aankomen.
Inderdaad; de hele show was in één woord voorspelbaarheidquote:Op zondag 1 januari 2006 02:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Al z'n voorspelbare grapjes kon je in je gedachten zo inkoppen
En je moet al helemaal z'n columns niet lezenwant dan kan je de tekst letterlijk meedreinen.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
sprak een gefrustreerde koe die het niet zo leuk vind dat alle grappen van youp over mensen die echt niks van hun leven maken nou net over haar gaan.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op, een Oudejaarsshow hoort iets speciaals te zijn, en dit was een gemiddeld programma uit de polder.
Dat voorspelt niet veel goeds dan ...quote:Op zondag 1 januari 2006 15:36 schreef ABBAfan het volgende:
Lebbis en Jansen horen bij onze generatie
quote:Op zondag 1 januari 2006 15:43 schreef A.Powers het volgende:
sprak een gefrustreerde koe die het niet zo leuk vind dat alle grappen van youp over mensen die echt niks van hun leven maken nou net over haar gaan.
quote:Op zondag 1 januari 2006 15:43 schreef A.Powers het volgende:
[..]
sprak een gefrustreerde koe die het niet zo leuk vind dat alle grappen van youp over mensen die echt niks van hun leven maken nou net over haar gaan.
Dat was echt erg ja. Was ooit een topic hier op Fok, waarin iemand postte die ook tot de 'Spring!'-roepers hoorde. Zielige gast is dat.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:49 schreef WAT het volgende:
Mooi dat hij dat nieuwsfeitje over die suicidale Deventenaar nog even onder de aandacht bracht ..
Ik vind t juist wel humorquote:Op zondag 1 januari 2006 15:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was echt erg ja. Was ooit een topic hier op Fok, waarin iemand postte die ook tot de 'Spring!'-roepers hoorde. Zielige gast is dat.
Eigenlijk zou het wel goed zijn als hij was gesprongen en totaal uiteen gespat op de grond. Levert een paar goede trauma's op voor de 'spring!'-roepers.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:50 schreef TC03 het volgende:
Dat was echt erg ja. Was ooit een topic hier op Fok, waarin iemand postte die ook tot de 'Spring!'-roepers hoorde. Zielige gast is dat.
Youp heeft zelf ook zo'n kop van iemand die wel zelfmoord mag plegen.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:02 schreef TC03 het volgende:
Dronken publiek moedigt man aan tot zelfmoord
Enorm triest.
Je hebt gisteren Youp zeker niet gezienquote:Op zondag 1 januari 2006 17:05 schreef Daborgk het volgende:
doe eens normaal gast
Ja en? leuker als die stomme puber humor van Hans Teeuwen en Guido Weyers.Net of de wereld alleen maar daar om draaid.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:02 schreef veldmuis het volgende:
IK MOEST LACHEN
Zo'n bejaarde kop die debiel liedjes staat te zingen en wat staat te springen!
ik vond, ik vondquote:Op zondag 1 januari 2006 18:16 schreef -chefke- het volgende:
ik vondt zijn andere shows altijd wel grapig maar ik vondt bij deze zijn humor erg wrang. Heb wel een paar keer gelachen maar niet als bij andere shows. Normaal blijft ie even bij een onderwerp hangen en gaat daar even lekker op door maar hij bleef nu erg op de oppervlakte best jammer volgend jaar beter.
kopop Youpie
Want?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:03 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Youp heeft zelf ook zo'n kop van iemand die wel zelfmoord mag plegen.
Dat was een van zn grappen, dat er mensen in de zaal zaten en wie je wel kon zien dat zelfmoord de oplossing was of iets dergelijks.quote:
Daarom is het ook lachwekkend. Je weet wie het zegt...quote:Op zondag 1 januari 2006 20:46 schreef Thelonious het volgende:
Dat was een van zn grappen, dat er mensen in de zaal zaten en wie je wel kon zien dat zelfmoord de oplossing was of iets dergelijks.
Zelf heeft ie toch ook een behoorlijk miserabele kop?
Vanmiddag teruggekeken op video en hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:17 schreef Timo20 het volgende:
Vond de show opzich wel leuk, maar was zeker niet z`n beste show. Maar heb me er wel mee vermaakt
Pff, nou, ik voel echt helemaal niks met L&J, ook al ben ik 25. Zoals iemand al zei: moralistisch geneuzel elke keer. Tuurlijk, wat geïsoleerde grappen vind ik wel leuk van hen, maar over het algeheel vind ik het niks aan. Humor is voor mij niet anderhalf uur tegen de gevestigde orde blêren en dan jouw normen en waarden door iedereens strot trachten te douwen en maar klagen hoe kut we allemaal wel niet zijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:36 schreef ABBAfan het volgende:
Lebbis en Jansen horen bij onze generatie en verdienen de Oudejaarsavond terug. Freek en Youp kunnen bij omroep MAX misschien nog een plekkie krijgen.
Het naar buiten brengen van een moraal betekent niet dat het "door je strot wordt gedrukt".quote:Op zondag 1 januari 2006 22:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pff, nou, ik voel echt helemaal niks met L&J, ook al ben ik 25. Zoals iemand al zei: moralistisch geneuzel elke keer. Tuurlijk, wat geïsoleerde grappen vind ik wel leuk van hen, maar over het algeheel vind ik het niks aan. Humor is voor mij niet anderhalf uur tegen de gevestigde orde blêren en dan jouw normen en waarden door iedereens strot trachten te douwen en maar klagen hoe kut we allemaal wel niet zijn.
Youp vind ik ook de godfather van dit soort cabaret, maar zijn kloontjes erna vind ik allemaal maar een stel schreeuwlelijken. Nee, geef mij maar hedendaagse cabaretiers als Klaas van de Eerde of Jörgen Raymann.
Dat was zo'n beetje de beste grap jaquote:Op zondag 1 januari 2006 22:34 schreef Mr_Booze het volgende:
Hoewel ik die grap van Lebbis en Jansen wel grappig vond van dat VMBO niveau domino day mus drama.![]()
'wapper wapper'quote:Op zondag 1 januari 2006 21:10 schreef yootje het volgende:
...maar het is ook goed dat er es flink op die miljonairs gekotst wordt. Wat ik goed van Youp vind is dat hij niet alleen kritisch naar politici enzo kijkt, maar ook naar de Nederlanders zelf
hej kom es op msnquote:Op zondag 1 januari 2006 23:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
is niemand die pisvlek in zijn broek opgevallen?? Die leidde enorm af van zijn optreden vond ik, was echt een beetje genant zelfs!
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:34 schreef Mr_Booze het volgende:
Weer al die relnichten op FOK! die vinden dat Youp weer voorspelbaar was en met een hele á la Kane bashing beginnen.
Die van lebbis en jansen staat ook niet op uitzendinggemist.nl weet iemand of dat er wel op komt?quote:
als je de minder-legale-manier bedoelt, moet je beter zoeken want staat er al sinds gisterochtendquote:
12 januari ligt Lebbis&Jansen in de winkel, denk dus niet dat ie op uitzendinggemist komt te staanquote:Die van lebbis en jansen staat ook niet op uitzendinggemist.nl weet iemand of dat er wel op komt?
Kun je misschien een hint geven op welke site. Door hem in gebaren taal ofzo te posten of via een google link waar hij in staat. Dat is niet illegaal. Want ik hem dus nergens vinden.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:54 schreef Ko_9 het volgende:
[..]
als je de minder-legale-manier bedoelt, moet je beter zoeken want staat er al sinds gisterochtend
Als je uitzendinggemist bedoelt, denk niet dat ie daar opkomt (is meestal met cabaret-voorstellingen)
Persoonlijk vind ik dat Theo Maassen ver boven al de door jou genoemde caberatiers staat.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:40 schreef Pedroso het volgende:
Het was niet uitzonderlijk goed maar ik heb me wel vermaakt. Wat cabaretiers betreft staat ie nog steeds aan de top samen met Freek de Jonge. Jammer dat Hans Teeuwen gestopt is (alhoewel z'n laatste show minder was dan de vorige). Theo Maassen, Javier Guzman en Najib Amhali zijn ook goed, die komen er wel. Lebbis en Jansen moet je alleen voor begrafenissen inhuren, daar valt ook weinig te lachen.
omdat ie anders geen dvd's meer verkoopt natuurlijk...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
...
Waarom zetten ze hem niet gewoon op uitzendinggemist.nl![]()
Ik weet niet hoe ik van nieuwsgroepen kan downloaden. I knowquote:Op maandag 2 januari 2006 14:54 schreef Ko_9 het volgende:
[..]
omdat ie anders geen dvd's meer verkoopt natuurlijk...
en zoek eens in de bekende nieuwsgroepen. Maar nu niet meer over warez ouwehoeren want dat is niet de bedoeling van dit forum geloof ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
had jou eerder als Fons Janssen man ingeschatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:55 schreef FuifDuif het volgende:
Maar uiteindelijk gaat (ging) er natuurlijk niets boven Toon Hermans. De enige die het kon zonder andere mensen af te kraken, dat is pas klasse!
mee eensquote:Op zondag 1 januari 2006 22:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Na 'Prachtige Paprika's' waren mijn verwachtingen niet al te hooggespannen, maar ik vond m goed!
Tuurlijk zijn zn thema's inmiddels wel bekend, maar ik vond het best scherp en grappig
idd, dat dat echt gebeurt wasquote:Op zondag 1 januari 2006 16:02 schreef TC03 het volgende:
Dronken publiek moedigt man aan tot zelfmoord
Enorm triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |