Je hebt gisteren Youp zeker niet gezienquote:Op zondag 1 januari 2006 17:05 schreef Daborgk het volgende:
doe eens normaal gast
Ja en? leuker als die stomme puber humor van Hans Teeuwen en Guido Weyers.Net of de wereld alleen maar daar om draaid.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:02 schreef veldmuis het volgende:
IK MOEST LACHEN
Zo'n bejaarde kop die debiel liedjes staat te zingen en wat staat te springen!
ik vond, ik vondquote:Op zondag 1 januari 2006 18:16 schreef -chefke- het volgende:
ik vondt zijn andere shows altijd wel grapig maar ik vondt bij deze zijn humor erg wrang. Heb wel een paar keer gelachen maar niet als bij andere shows. Normaal blijft ie even bij een onderwerp hangen en gaat daar even lekker op door maar hij bleef nu erg op de oppervlakte best jammer volgend jaar beter.
kopop Youpie
Want?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:03 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Youp heeft zelf ook zo'n kop van iemand die wel zelfmoord mag plegen.
Dat was een van zn grappen, dat er mensen in de zaal zaten en wie je wel kon zien dat zelfmoord de oplossing was of iets dergelijks.quote:
Daarom is het ook lachwekkend. Je weet wie het zegt...quote:Op zondag 1 januari 2006 20:46 schreef Thelonious het volgende:
Dat was een van zn grappen, dat er mensen in de zaal zaten en wie je wel kon zien dat zelfmoord de oplossing was of iets dergelijks.
Zelf heeft ie toch ook een behoorlijk miserabele kop?
Vanmiddag teruggekeken op video en hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:17 schreef Timo20 het volgende:
Vond de show opzich wel leuk, maar was zeker niet z`n beste show. Maar heb me er wel mee vermaakt
Pff, nou, ik voel echt helemaal niks met L&J, ook al ben ik 25. Zoals iemand al zei: moralistisch geneuzel elke keer. Tuurlijk, wat geïsoleerde grappen vind ik wel leuk van hen, maar over het algeheel vind ik het niks aan. Humor is voor mij niet anderhalf uur tegen de gevestigde orde blêren en dan jouw normen en waarden door iedereens strot trachten te douwen en maar klagen hoe kut we allemaal wel niet zijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:36 schreef ABBAfan het volgende:
Lebbis en Jansen horen bij onze generatie en verdienen de Oudejaarsavond terug. Freek en Youp kunnen bij omroep MAX misschien nog een plekkie krijgen.
Het naar buiten brengen van een moraal betekent niet dat het "door je strot wordt gedrukt".quote:Op zondag 1 januari 2006 22:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pff, nou, ik voel echt helemaal niks met L&J, ook al ben ik 25. Zoals iemand al zei: moralistisch geneuzel elke keer. Tuurlijk, wat geïsoleerde grappen vind ik wel leuk van hen, maar over het algeheel vind ik het niks aan. Humor is voor mij niet anderhalf uur tegen de gevestigde orde blêren en dan jouw normen en waarden door iedereens strot trachten te douwen en maar klagen hoe kut we allemaal wel niet zijn.
Youp vind ik ook de godfather van dit soort cabaret, maar zijn kloontjes erna vind ik allemaal maar een stel schreeuwlelijken. Nee, geef mij maar hedendaagse cabaretiers als Klaas van de Eerde of Jörgen Raymann.
Dat was zo'n beetje de beste grap jaquote:Op zondag 1 januari 2006 22:34 schreef Mr_Booze het volgende:
Hoewel ik die grap van Lebbis en Jansen wel grappig vond van dat VMBO niveau domino day mus drama.![]()
'wapper wapper'quote:Op zondag 1 januari 2006 21:10 schreef yootje het volgende:
...maar het is ook goed dat er es flink op die miljonairs gekotst wordt. Wat ik goed van Youp vind is dat hij niet alleen kritisch naar politici enzo kijkt, maar ook naar de Nederlanders zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |