Youp van 't Hek hoopt op een verzoening met Debby, deel 2.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Maar ik miste het afzeiktopic, dus bij deze!
Het Zelfmoordcommando.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Geen idee hoe de show heet, maar hij is in ieder geval alvast kut! Maar ik miste het afzeiktopic, dus bij deze!
Sun!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:00 schreef SunChaser het volgende:
Het is wel aardig
Je hoopte dat ie een hartaanval kreegquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:02 schreef veldmuis het volgende:
IK MOEST LACHEN
Zo'n bejaarde kop die debiel liedjes staat te zingen en wat staat te springen!
Die waren gisteren zo slecht he... niet normaal..quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:02 schreef ABBAfan het volgende:
Lebbis en Jansen moetern weer terug op Oudejaarsavond
Die waren juist erg goedquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die waren gisteren zo slecht he... niet normaal..
Zo voorspelbaar, je ziet alles aankomenquote:
nog nooitquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef SunChaser het volgende:
Cheque Spijkerman. Die hadden we nog niet gehoord.
]quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:16 schreef Alicey het volgende:
Ik heb alleen een screen shot gezien, en vind dat hij al een spuuglelijk jasje aan heeft.
Daar zal vast iemand blij van worden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
]
Dat is de rode draad van het verhaal
Freek draagt toch ook altijd van die overgordijnen, vervaardigd door zijn vrouw?quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:16 schreef Alicey het volgende:
Ik heb alleen een screen shot gezien, en vind dat hij al een spuuglelijk jasje aan heeft.
Geen idee, ook naar Freek kijk ik niet vrijwillig.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:18 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Freek draagt toch ook altijd van die overgordijnen, vervaardigd door zijn vrouw?
Hij viert ook carnaval!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:16 schreef Alicey het volgende:
als ze naait, speelt ze ten minste geen viool, zal Freek wel denkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:18 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Freek draagt toch ook altijd van die overgordijnen, vervaardigd door zijn vrouw?
Dan wil ik wel eens weten welke show dat was geloof er niks van.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:19 schreef veldmuis het volgende:
Hij heeft één keer een goeie grap gemaakt, en daar pimpt ie nu al 10 shows mee!
Ja, de Bucklergrap stamt ui 1989!!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:19 schreef veldmuis het volgende:
Hij heeft één keer een goeie grap gemaakt, en daar pimpt ie nu al 10 shows mee!
Als niemand anders ze grappig vindt moet je toch wat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:20 schreef truSteh het volgende:
Hij lacht wel vaak om ze eigen grappen heb ik het idee
Oudejaarsconference 1989quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:20 schreef tong80 het volgende:
Dan wil ik wel eens weten welke show dat was geloof er niks van.
Wat heeft youp met originaliteit te makenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Speelde originaliteit bij carnaval niet een rol?
Nee. Drank en vreemdgaan. Echt iets voor Youp dus.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Speelde originaliteit bij carnaval niet een rol?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |