Dah wist ik helemaal niet, dat je een wannebe spiritueel persoon bentquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening over Yak van Kak. Daar is een forum voor. Ksst, terug naar je plaggenhut nu
'quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
JaAllemaal previews voor zijn 'show'?
Een medestander van iteejerquote:Wim Kan is er niet meer. Zijn idee van een Oudejaarsconference wordt al jaren dankbaar overgenomen door YOUP VAN ’T HEK, een giftige dwerg die deze zomer in brede kring de aandacht trok. Youp ging vreemd en zette daarmee niet alleen zijn eigen huwelijk op het spel, maar ook dat van een Bredaas tandartspaar met vijf kinderen. Zij in een leuke, ruiten rok en lid van de hockeyclub. Youp is stiekem dol op alle zaken die hij in zijn shows en columns verfoeit; er is dus nog hoop voor me.
"giftige dwerg"quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:06 schreef Ole het volgende:
quote van Evert Santegoeds:
Een medestander van iteejer![]()
Snel de Privé van deze week kopen...
Eh, overschat je je rol niet een beetje..?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef Sigg het volgende:
... dit topic is speciaal bedoeld voor plezier ende vermaak van iteejer en mij, ...
Nietusquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
Eh, overschat je je rol niet een beetje..?Dit topic is ter waarschuwing ende lering tegen hypocrisie in zijn algemeenheid en die van Yakje Halsje in het bijzonder.
Tuuuuurlijk ben ik medestander.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:43 schreef iteejer het volgende:
[..]
"giftige dwerg"![]()
Meesterlijk getypeerd!
Santegoed een medestander, ja het lijkt er wel op jaMaar dat ben jij toch ook? En zoveel anderen hier
Ik heb al een sneak preview erop te pakken gekregenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef Ole het volgende:
Tuuuuurlijk ben ik medestander.
Misschien gaat Youp ook wel zijn laatste principes overboord gooien en een interview aant Privé geven! Lijkt me wel wat![]()
![]()
Privé die over een weekje of 2 kopt:
"Exclusief voor Privé : Youp bekent al zijn leugens van de afgelopen 20 jaar"
Youp in openhartig gesprek met Evert Santegoeds: "Ik heb alles wat ik in mijn shows heb afgekraakt zelf ook gedaan, zelfs alcoholvrij bier drink ik dagelijks.. "
quote:In een interview met Santegoed gaf Youp van't Hek inzicht in zijn werkwijze. Hij meende de ideale formule gevonden te hebben: doen wat hij wou, zonder enige beperking of zelfkritiek, en dat rechtvaardigen door er op te wijzen dat hij dat nodig had om tot inspiratie voor zijn teksten te komen.
Zo gaf hij aan regelmatig rond drie uur voor een middelbare school te gaan staan, teneinde de diverse jongens en meisjes te bewonderen. Ook was hij regelmatig te gast op campings, waar veel bier, Frans Bauer-songteksten, dronkemansgebral en dronkemansgevechten aanwezig waren.
Hij reed daarheen in een enorme sleurhut, opzettelijk het overige verkeer ophoudend en bij voorkeur op berghellingen inhalend.
Ook trok hij veel op met een Amsterdamse huisarts, en met de burgemeester van Smallingerland. De laatste tijd alleen niet meer, omdat deze mannen om niet nader toe te lichten redenen enigszins uit het openbare leven verdwenen, resp zich terug moeten trekken.
Het principe graaien wat er te graaien valt heeft hij ook uit het oogpunt van participerende observatie beoefend. Hij was één van de eersten die voor een oudejaarsconference, jaaren geleden al, een miljoen gulden vroeg. Uiteraard werd ook dat gedrag dankbaar verfoeid in zijn acts.
Zoals u ziet had Youp van't Hek wel heel erg veel over voor zijn beroep portemonee!
Volgende week: een special, waarin Peter R de Vries vertelt wat hij aan sms-berichtjes aantrof in het telefoontje van Youp, nadat dat door zijn vrouw in de gracht was geworpen!
Ik wou je nog even sterkte wensen vanavond, voor het geval je tijdens het zappen per ongeluk die inktvissenkop van Yakje in beeld krijgt.quote:
Vermoedelijk zijn laatste oudjaarsconference, kijk maar goedquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:33 schreef Sigg het volgende:
Tof man, vanavond oudejaarsconference van Youp. Wedden dat iteejer stiekem toch een stukje gaat kijken. Zulk kwalitatief hoogstaand cabaret kun je gewoon niet missen. Ik heb er uitermate veel zin in. Supermooi, ff oudejaarsconference spelen en daarna weer achter de wijven aan, zo wil ik ook wel 50 worden![]()
![]()
Hoezoquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Vermoedelijk zijn laatste oudjaarsconference, kijk maar goed
Verstandig, dan kun je het in stukjes van 10 minuten bekijken, gedoseerd is het misschien wat makkelijker te harden...quote:
Wat is hij afgevallen, zou hij zorgen hebben? ;')quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Vermoedelijk zijn laatste oudjaarsconference, kijk maar goed
Zit je toch stiekem te kijken?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is hij afgevallen, zou hij zorgen hebben? ;')
Stettik ik ga met je mee. Ik ga hier weg. Verschrikkelijk. Heel slecht. Ouwe gebaartjes, alles is versleten aan die kwal. Inderdaad, Yak van't Hek. Yak.quote:
Ik wel, wat sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht! Tering!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |