hej kom es op msnquote:Op zondag 1 januari 2006 23:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
is niemand die pisvlek in zijn broek opgevallen?? Die leidde enorm af van zijn optreden vond ik, was echt een beetje genant zelfs!
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:34 schreef Mr_Booze het volgende:
Weer al die relnichten op FOK! die vinden dat Youp weer voorspelbaar was en met een hele á la Kane bashing beginnen.
Die van lebbis en jansen staat ook niet op uitzendinggemist.nl weet iemand of dat er wel op komt?quote:
als je de minder-legale-manier bedoelt, moet je beter zoeken want staat er al sinds gisterochtendquote:
12 januari ligt Lebbis&Jansen in de winkel, denk dus niet dat ie op uitzendinggemist komt te staanquote:Die van lebbis en jansen staat ook niet op uitzendinggemist.nl weet iemand of dat er wel op komt?
Kun je misschien een hint geven op welke site. Door hem in gebaren taal ofzo te posten of via een google link waar hij in staat. Dat is niet illegaal. Want ik hem dus nergens vinden.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:54 schreef Ko_9 het volgende:
[..]
als je de minder-legale-manier bedoelt, moet je beter zoeken want staat er al sinds gisterochtend
Als je uitzendinggemist bedoelt, denk niet dat ie daar opkomt (is meestal met cabaret-voorstellingen)
Persoonlijk vind ik dat Theo Maassen ver boven al de door jou genoemde caberatiers staat.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:40 schreef Pedroso het volgende:
Het was niet uitzonderlijk goed maar ik heb me wel vermaakt. Wat cabaretiers betreft staat ie nog steeds aan de top samen met Freek de Jonge. Jammer dat Hans Teeuwen gestopt is (alhoewel z'n laatste show minder was dan de vorige). Theo Maassen, Javier Guzman en Najib Amhali zijn ook goed, die komen er wel. Lebbis en Jansen moet je alleen voor begrafenissen inhuren, daar valt ook weinig te lachen.
omdat ie anders geen dvd's meer verkoopt natuurlijk...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
...
Waarom zetten ze hem niet gewoon op uitzendinggemist.nl![]()
Ik weet niet hoe ik van nieuwsgroepen kan downloaden. I knowquote:Op maandag 2 januari 2006 14:54 schreef Ko_9 het volgende:
[..]
omdat ie anders geen dvd's meer verkoopt natuurlijk...
en zoek eens in de bekende nieuwsgroepen. Maar nu niet meer over warez ouwehoeren want dat is niet de bedoeling van dit forum geloof ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
had jou eerder als Fons Janssen man ingeschatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:55 schreef FuifDuif het volgende:
Maar uiteindelijk gaat (ging) er natuurlijk niets boven Toon Hermans. De enige die het kon zonder andere mensen af te kraken, dat is pas klasse!
mee eensquote:Op zondag 1 januari 2006 22:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Na 'Prachtige Paprika's' waren mijn verwachtingen niet al te hooggespannen, maar ik vond m goed!
Tuurlijk zijn zn thema's inmiddels wel bekend, maar ik vond het best scherp en grappig
idd, dat dat echt gebeurt wasquote:Op zondag 1 januari 2006 16:02 schreef TC03 het volgende:
Dronken publiek moedigt man aan tot zelfmoord
Enorm triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |