En dat kan nog veel meer wordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
De straten zijn hier weer helemaal wit.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef DemonRage het volgende:
Hehe... krijgen we in Eindhoven eindelijk ook eens wat.
Ja lekker veelquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef DemonRage het volgende:
Hehe... krijgen we in Eindhoven eindelijk ook eens wat.
Dat kaartje klopt niet. Hier sneeuwt het niet maar op kaartje staat van wel. En in het westen sneeuwt het stevig, maar volgens de radar helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat kan nog veel meer wordenhttp://www.wetteronline.de/radar/euroddlnw.htm
Waar woon jij?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:21 schreef Bloody_Hell het volgende:
En ja hoor de lichten beginnen nu al af en toe te knipperen. Dat kan nog leuk worden, ik ga de verwarming al wat omhoog zetten voor het geval dat...
Dat heb ik al een aantal maal gemeld in onder andere het vorige deel/delen en het staat ook in mijn profiel iddquote:
Rdam Oosr/Capelle niet hoor. sneeuwt stevig door (stuifsneeuw). Ligt nu een centimeter of 5 denk ik.quote:
hier ligt ook iets van een cm of 5, je kan er alleen geen sneeuwpop van makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rdam Oosr/Capelle niet hoor. sneeuwt stevig door (stuifsneeuw). Ligt nu een centimeter of 5 denk ik.
hier ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven is nu echt helemaal wit, en de lucht is nu ook oranje geworden.![]()
Doe is niet, we hebben maar 300 posts per topic...quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:36 schreef kree het volgende:
tvp
Jij hebt eerder deze week al veel gehadquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier momenteel nog niks?
Ja idd. hier ook. Ik zie alleen wat fijne stuifsneeuw uit de lucht komen, maar de wegen zijn nu al in 20 minuten helemaal wit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hier ook.
En het lijkt niet hard te sneeuwen (door de wind?), maar 't wordt snel wit.
kan beiden..quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:43 schreef ID-Tweak het volgende:
hier nu jaagsneeuw en Onweer
Landgraaf.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef Klonk het volgende:
waar ligt de lijn op dit moment ?
zal wel net ten O van de lijn Den Helder - Maastricht liggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef Klonk het volgende:
waar ligt de lijn op dit moment ?
Al de 2e keer dat ik je die fout zie makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef Webcrowler het volgende:
Mn meissie staat nu in de file op de A9... zijn al ongelukken gebeurt en staan ook meerdere auto's stil langs de kant van de weg. Er rijden sneeuwschijvers met daarachter strooiwagens over de hele breedte van de weg.
*Knip*
tja, er was duidelijk voor gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef Webcrowler het volgende:
Mn meissie staat nu in de file op de A9... zijn al ongelukken gebeurt en staan ook meerdere auto's stil langs de kant van de weg. Er rijden sneeuwschijvers met daarachter strooiwagens over de hele breedte van de weg.
De strepen op de weg zijn niet te zien en iedereen rijdt dus op de gok op zijn/haar baan..
Ik denk dat ze laat thuis is... ze is al een uur onderweg en is nog geen eens voorbij amsterdam...
tnxquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:50 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Al de 2e keer dat ik je die fout zie makenSchuivers!
![]()
Hier ook. Maar wel intensiever dan net.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:03 schreef indahnesia.com het volgende:
De sneeuwvlokken blijven erg klein trouwens.
Ze worden ook niet groter denk ik... Ze zijn hier vanaf vanmiddag ook al klein en zijn geeneen keer groter geworden..quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:03 schreef indahnesia.com het volgende:
De sneeuwvlokken blijven erg klein trouwens.
Irritante v/d Broekequote:
quote:
't sneeuwt nergensquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
niet veel te zien dan één half vrije rijbaan.
nuquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef NITR0 het volgende:
Wanneer komt de sneeuw naar Twente?
nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef NITR0 het volgende:
Jammer maar dan is het wss weggesmoltenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef zakjapannertje het volgende:
het is in Zoetermeer opgehouden met sneeuwen, er ligt hier al heel wat voor een sneeuwpop morgen
NOOIT!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef NITR0 het volgende:
Dat lijkt maar zo, het sneeuwdek is inmiddels 7cm ongeveer en het blijft steeds harder sneeuwen en nu ook onweren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De intensiteit in het zuidelijke gedeelte van het gebied neemt iets af, lijkt 't
onweren? volgens mij hoor jij knalpatronen of nitratenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:30 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, het sneeuwdek is inmiddels 7cm ongeveer en het blijft steeds harder sneeuwen en nu ook onweren.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier regen, nog geen vorst dus nog gewoon regen...
Je hoopt dat het zo blijft?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoop dat het allemaal zo blijft, dan zal de schade mee vallen. Het heeft even geijzeld, maar dat lijkt nu niet meer te gaan gebeuren...
Wees maar niet bang.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:50 schreef Sasami het volgende:
Hier nog helemaal niets (stadskanaal) hoewel hier al wel wat sneeuw ligt maar dat ligt er al 2 dagen.
Het is al wel goed beginnen te waaien.
Ja enkel regen en geen ijzel natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:50 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Je hoopt dat het zo blijft?![]()
Man ik ben compleet ingesneeuwd hier op mijn werk!! (Heerhugowaard)
jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef dutch-mamma het volgende:
Sinds 18 uur soort van sneeuwstorm in Almere...
Je bedoelt winter 2005 is voorbijquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:52 schreef BretsiG het volgende:
Hier is het over.
Over een paar uurtjes dooit het, morgenvroeg is alles weg, regent het en is de winter 2005/2006 voorbij. Winter, je was weer kut, als vanouds.![]()
Ik kan bijna niet wachten tot het er is!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:51 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.
Het komt eraan
Hebberd!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier momenteel nog niks?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:30 schreef -CRASH- het volgende:
Het is nu een uur aan het sneeuwen, en de zicht wordt ook steedts minder
IJS!!! ... waar
[afbeelding]
Olympus C-70quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef Party_P het volgende:
de middelste foto zeker? welke cam heb je?
Ah jammer niet te zien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef sweetgirly het volgende:
Ik heb nog even snel een sneeuwpopje gemaakt
[afbeelding]
![]()
Wow, dat is idd heftig....quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef Oom_Agent het volgende:
De ijzel doet nu zijn intrede in het ZW. Best kans dat er straks electriciteitsmasten afbreken vanwege het gewicht. Aan sommige lantaarnpalen hangen ijspegels van 10cm.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef Oom_Agent het volgende:
De ijzel doet nu zijn intrede in het ZW. Best kans dat er straks electriciteitsmasten afbreken vanwege het gewicht. Aan sommige lantaarnpalen hangen ijspegels van 10cm.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef Oom_Agent het volgende:
Was eigenlijk ook een foto van verleden jaarquote:
hoiquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:17 schreef -chefke- het volgende:
[..]
ik hoop niet dat dat gaat gebeuren want dan zitten er echt mensen weken zonder stroom.
zow het sneeuwt hier nogsteed horizontaal heerlijk ga zow rondje met de hond wandelen.
hoi oom agent.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:23 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Jammer maar dan is het wss weggesmolten
Correctie: van dit jaar nog (scheelt weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:17 schreef sweetgirly het volgende:
Was eigenlijk ook een foto van verleden jaar
Wacht maar af, stilte voor de stormquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:24 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Het sneeuw heeft Vriezenveen bereken, maar om dit nou heftig te noemen...
Is een minuut of 5 lopen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:13 schreef DuchessX het volgende:
Eej Demonrage, woon jij vlakbij de Jumbo?
hier in amstelveen ook..en het blijft maar sneeuwen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:40 schreef firecow het volgende:
Ligt nu al echt een aardig pak in amsterdam !![]()
Het sneeuwt heel miezerig.....maar het stapelt zich wel op.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:40 schreef firecow het volgende:
Ligt nu al echt een aardig pak in amsterdam !![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:44 schreef Oom_Agent het volgende:
een grote ijslaag wat er nu in Belgie valt
http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=386709&tid=386709
Aah, het begint nu een beetje op te schietenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:39 schreef MrJones het volgende:
Eindelijk ook stuifsneeuw in Almelo, maar weinig spektakel so far
Veel succes met schaatsenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:54 schreef awesomedude het volgende:
hier in wateringen ijzel op dit moment, nu wordt het een zooitje
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:54 schreef Zowy het volgende:
Assen meldt ook stuifsneeuw.
Ik ook zometeen. Maar dat is pas om 03:00quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:55 schreef Lariekoek het volgende:
Ik ga zo maar eens door de sneeuw naar huis ploeteren![]()
Hoe ziet ze eruit?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb besloten om bij iemand te overnachten. Ik kan de deur niet meer uit
dat merkte ik hier al op 't balkon. de spijlen zijn spiegelgladquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Sinds ongeveer 30 minuten ijzelt 't hier, de niet besneeuwde plekken zijn spiegelglad.
En nog gevallen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:01 schreef indahnesia.com het volgende:
WAAW... op de fiets door Eindhoven.
waar is dat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:01 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hier ijzelt het nu ook, het sneeuwen is opgehouden. Er ligt ongeveer 11cm, op de wegen iets minder. Maar sinds het ijzelt knipperen de lampen ook steeds vaker. Ik heb zo het vermoeden dat ik straks een generator sta te starten en er veel mensen zonder stroom komen![]()
Morgenochtend is het als het goed is in het grootste deel (behalve het NO) grotendeels weg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:04 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, blijft dit loggen tot morgenavond?
nee! Maar het is dolle pret hoor.. sneeuwballen vliegen in het rond. Ik heb nog een partijtje meegedaan.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Morgenochtend is het als het goed is in het grootste deel (behalve het NO) grotendeels weg.
Nog steeds niet gedaan. Ga het zo even doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee! Maar het is dolle pret hoor.. sneeuwballen vliegen in het rond. Ik heb nog een partijtje meegedaan.
Ik kwam wat wildvreemden tegenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog steeds niet gedaan. Ga het zo even doenalleen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kwam wat wildvreemden tegen![]()
Die gingen huilend naar binnen zeker?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kwam wat wildvreemden tegen![]()
Nee hoor, die begonnen, dan ben ik niet de beroerdste om gezellig mee te doen. Brabanders hequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die gingen huilend naar binnen zeker?
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee hoor, die begonnen, dan ben ik niet de beroerdste om gezellig mee te doen. Brabanders he![]()
nee, sorry, die heb ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En nu de foto nadat je daarover bent uitgegleden?
Maar hier was het écht gezellig hoor, dat was geen sarcasme van mijquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
InderdaadIk ben ook nog een keer vol in mijn gezicht gemept... Terwijl ik er gewoon langsliep
Je zou m'n profiel kunnen checken of mijn vorige post in dit topic want ik zet het zo ongeveer om de post er inquote:
Ik heb wel enkele aardige gemaakt. Die ga ik op A4 afdrukken en hang ik in mijn huisje in Indonesië. Hebben ze daar ook iets om tegenaan te kijken.quote:
Geen sneeuw? Hier in Vriezenveen gaat het hard door.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:26 schreef MrJones het volgende:
Even geen sneeuw, maar wat voor weer krijgen we met de jaarwisseling? Gaan we 't droog houden?
Bij het meer van Geneve toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:28 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding] nu nog wachten op dit soort foto's :p
Hier ook, bedoelde ff geen sneeuw als topic.quote:Geen sneeuw? Hier in Vriezenveen gaat het hard door.![]()
iemand nog een actuele kaartje van nederland?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. er komt nog meer neerslag aan
paranoidequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik krijg in één keer zin om te gaan fietsen door de sneeuw.![]()
dat heb ik 1.5 uur gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik krijg in één keer zin om te gaan fietsen door de sneeuw.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier in Rotterdam valt er gewoon regen op dit moment.
Agree,het is ook 0.1 graden op dit momentquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier in Rotterdam valt er gewoon regen op dit moment.
Dan zal morgen alles weg zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Agree,het is ook 0.1 graden op dit moment
Ah, u is ook de top2000 aan het luisteren...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef Oom_Agent het volgende:
Reizers hebben NS medewerkers aangevallen in Rdam omdat de treinen niet meer vertrokken....
(nog geen nadere gegevens)
Heee, dat ken ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:45 schreef Stevie_ het volgende:
In Groningen wat lichte sneeuw...veel schade richt het nog niet aan
Nieuwe Ebbingestraat te Groningen:
[afbeelding]
[afbeelding]
speciaal vakantie voor genomenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah, u is ook de top2000 aan het luisteren...
NS geeft negatief reisadviesquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef Oom_Agent het volgende:
Reizers hebben NS medewerkers aangevallen in Rdam omdat de treinen niet meer vertrokken....
Wel lekker idd, die top2000quote:
Klopt,ik ben alles live aan het volgen op de politie scannerquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef Oom_Agent het volgende:
Geniet er nog maar ffies van jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:05 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt,ik ben alles live aan het volgen op de politie scanner.
Het is snel weg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zal morgen alles weg zijn
Vreemd, want er ligt nu echt een berg sneeuw.
De ijssel in Heerhugowaardquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:37 schreef Lariekoek het volgende:
Inmiddels ijssel in Heerhugowaard
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:40 schreef Binkster het volgende:
[..]
De ijssel in Heerhugowaarddat is wel erg veel neerslag
Neem aan dat je ijzel bedoelt?
Groningen welquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef opa het volgende:
Klotenboel hier.
25 centimeter sneeuw van gisteren en eergisteren, maar verder nog geen spat.
Lullig gewoon.
Heu heu heu!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:12 schreef opa het volgende:
Groningen?
Noem jij Hoogkerk Groningen?
Ijdeltuit!
Down natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:13 schreef michiel_merk het volgende:
@ speedy hoe ziet jouw barometerstand er uit ?
ik hoor hetquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef dutch-mamma het volgende:
Sinds 22.45 ijzel in Almere, ruist en tikt flink...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:13 schreef michiel_merk het volgende:
@ speedy hoe ziet jouw barometerstand er uit ?
Daar hebben ze daar geen ijzel voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:22 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam rijdt vrijwel geen OV hoorde ik net, maar dat zal wel oud nieuws zijn
Je auto even in de huiskamer zetten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef plankie het volgende:
Tevens is het slot van de kofferbak van m'n auto vastgevroren
Iemand daar nog goeie tips tegen?
Idem. Maar ik ben eerder te lui dan dat ik het te koud vindquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit te denken om nu even wat foto's te maken, maar het is echt beren koud maar het ziet er zo mooi uitzal ik? voor herinnering?
Ha!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:32 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Idem. Maar ik ben eerder te lui dan dat ik het te koud vind![]()
Slotontdoodspree.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef plankie het volgende:
@michiel_merk: Niet al te ver van Speedy af: 996 hPa
het wat minder heftig worden van zojuist neem ik terug, het is heviger dan eerder op de avond, tevens neemt de wind nu toe. Tevens is het slot van de kofferbak van m'n auto vastgevroren
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn weerstation is kaduk kortom, geen actuele gegevens.
Morgen wordt het toh 8 graden? = dooi?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:32 schreef FRaGMaN het volgende:
Nieuwe kaarten laten voor vrijdag alweer de volgende laag sneeuw zien. Dooi wil niet doorzetten door een lage drukgebied bij IJsland. Kan nog leuk worden...
[afbeelding]
Beter is het de spray al de avond van tevoren te sprayen. In het slot dus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef FiveseveN het volgende:
[..]
Slotontdoodspree.
Sleutel verwarmen met aansteker.
Skiluik openen --> vlinderbom erin --> Sluit skiluik --> Kofferbak open.
Klopt maar dat is maar een paar dagen. vanaf (dinsdag)*edit*Donderdag alweer vorst overdag als dit uitkomt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Morgen wordt het toh 8 graden? = dooi?
Klopt helemaal. Waar het om gaat is het verdrijven van water. Alcohol is lichter dan water en drijft het water uit het slot. Vervolgens moet het slot watervrij worden gehouden. Dat kun je doen met grafiet (smerende werking) of WD40 (verdampende rommel + smerende werking). Bovendien moet je even in de gaten houden dat er voor het slot een soort wegscharnierend klepje moet zitten. Dat moet wel aanwezig zijn en ook kunnen terugscharnieren. Zoniet = ander slot.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:36 schreef opa het volgende:
[..]
Beter is het de spray al de avond van tevoren te sprayen. In het slot dus.
Doe ik altijd en ik krijg het slot des morgens altijd open.
Dat klepje is voldoende. En doe gelijk maar een busje WD40. Daar zit een buisje bij waarmee je in het slot kunt komen, net als die slotenspray. Het smeert tegelijkertijd het klepje. Doe niet zoals ik, eerst grafiet en dan een halfjaar later WD40 want dan krijg je een duister resultaat op je handen en je overhemd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:49 schreef plankie het volgende:
Ik ben bang dat het dan het laatste wordt, kloten in de vrieskou... alhoewel er in het slot zelf wel een heel klein klepje zit, maar dat zal niet voldoende zijn. Door de stuifsneeuw eerder vanavond is het vastgevroren denk ik.. Morgen maar eens langs de halfords voor zo'n spray
995 hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef plankie het volgende:
@michiel_merk: Niet al te ver van Speedy af: 996 hPa
het wat minder heftig worden van zojuist neem ik terug, het is heviger dan eerder op de avond, tevens neemt de wind nu toe. Tevens is het slot van de kofferbak van m'n auto vastgevroren
Ja zeg! Ons laten zoeken naar de verschillen maar er eerst een laag sneeuw overheen strooien!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Jullie kennen deze foto nog? gister dacht ik of zow
Anywaynet 1 gemaakt
zoek de verschillen
[afbeelding]
Jij hebt ook iedere keer mazzel zeg!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zware Sneeuwval momenteel!!!!!!!!mijn dag kan niet op. Trouwens hier ligt veel meer dan in Leeuwarden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |