quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier regen, nog geen vorst dus nog gewoon regen...
Je hoopt dat het zo blijft?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoop dat het allemaal zo blijft, dan zal de schade mee vallen. Het heeft even geijzeld, maar dat lijkt nu niet meer te gaan gebeuren...
Wees maar niet bang.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:50 schreef Sasami het volgende:
Hier nog helemaal niets (stadskanaal) hoewel hier al wel wat sneeuw ligt maar dat ligt er al 2 dagen.
Het is al wel goed beginnen te waaien.
Ja enkel regen en geen ijzel natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:50 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Je hoopt dat het zo blijft?![]()
Man ik ben compleet ingesneeuwd hier op mijn werk!! (Heerhugowaard)
jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef dutch-mamma het volgende:
Sinds 18 uur soort van sneeuwstorm in Almere...
Je bedoelt winter 2005 is voorbijquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:52 schreef BretsiG het volgende:
Hier is het over.
Over een paar uurtjes dooit het, morgenvroeg is alles weg, regent het en is de winter 2005/2006 voorbij. Winter, je was weer kut, als vanouds.![]()
Ik kan bijna niet wachten tot het er is!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:51 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.
Het komt eraan
Hebberd!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier momenteel nog niks?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:30 schreef -CRASH- het volgende:
Het is nu een uur aan het sneeuwen, en de zicht wordt ook steedts minder
IJS!!! ... waar
[afbeelding]
Olympus C-70quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef Party_P het volgende:
de middelste foto zeker? welke cam heb je?
Ah jammer niet te zien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef sweetgirly het volgende:
Ik heb nog even snel een sneeuwpopje gemaakt
[afbeelding]
![]()
Wow, dat is idd heftig....quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef Oom_Agent het volgende:
De ijzel doet nu zijn intrede in het ZW. Best kans dat er straks electriciteitsmasten afbreken vanwege het gewicht. Aan sommige lantaarnpalen hangen ijspegels van 10cm.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef Oom_Agent het volgende:
De ijzel doet nu zijn intrede in het ZW. Best kans dat er straks electriciteitsmasten afbreken vanwege het gewicht. Aan sommige lantaarnpalen hangen ijspegels van 10cm.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef Oom_Agent het volgende:
Was eigenlijk ook een foto van verleden jaarquote:
hoiquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:17 schreef -chefke- het volgende:
[..]
ik hoop niet dat dat gaat gebeuren want dan zitten er echt mensen weken zonder stroom.
zow het sneeuwt hier nogsteed horizontaal heerlijk ga zow rondje met de hond wandelen.
hoi oom agent.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:23 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Jammer maar dan is het wss weggesmolten
Correctie: van dit jaar nog (scheelt weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:17 schreef sweetgirly het volgende:
Was eigenlijk ook een foto van verleden jaar
Wacht maar af, stilte voor de stormquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:24 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Het sneeuw heeft Vriezenveen bereken, maar om dit nou heftig te noemen...
Is een minuut of 5 lopen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:13 schreef DuchessX het volgende:
Eej Demonrage, woon jij vlakbij de Jumbo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |