En dat kan nog veel meer wordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
De straten zijn hier weer helemaal wit.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef DemonRage het volgende:
Hehe... krijgen we in Eindhoven eindelijk ook eens wat.
Ja lekker veelquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef DemonRage het volgende:
Hehe... krijgen we in Eindhoven eindelijk ook eens wat.
Dat kaartje klopt niet. Hier sneeuwt het niet maar op kaartje staat van wel. En in het westen sneeuwt het stevig, maar volgens de radar helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat kan nog veel meer wordenhttp://www.wetteronline.de/radar/euroddlnw.htm
Waar woon jij?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:21 schreef Bloody_Hell het volgende:
En ja hoor de lichten beginnen nu al af en toe te knipperen. Dat kan nog leuk worden, ik ga de verwarming al wat omhoog zetten voor het geval dat...
Dat heb ik al een aantal maal gemeld in onder andere het vorige deel/delen en het staat ook in mijn profiel iddquote:
Rdam Oosr/Capelle niet hoor. sneeuwt stevig door (stuifsneeuw). Ligt nu een centimeter of 5 denk ik.quote:
hier ligt ook iets van een cm of 5, je kan er alleen geen sneeuwpop van makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rdam Oosr/Capelle niet hoor. sneeuwt stevig door (stuifsneeuw). Ligt nu een centimeter of 5 denk ik.
hier ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven is nu echt helemaal wit, en de lucht is nu ook oranje geworden.![]()
Doe is niet, we hebben maar 300 posts per topic...quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:36 schreef kree het volgende:
tvp
Jij hebt eerder deze week al veel gehadquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier momenteel nog niks?
Ja idd. hier ook. Ik zie alleen wat fijne stuifsneeuw uit de lucht komen, maar de wegen zijn nu al in 20 minuten helemaal wit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hier ook.
En het lijkt niet hard te sneeuwen (door de wind?), maar 't wordt snel wit.
kan beiden..quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:43 schreef ID-Tweak het volgende:
hier nu jaagsneeuw en Onweer
Landgraaf.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef Klonk het volgende:
waar ligt de lijn op dit moment ?
zal wel net ten O van de lijn Den Helder - Maastricht liggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef Klonk het volgende:
waar ligt de lijn op dit moment ?
Al de 2e keer dat ik je die fout zie makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef Webcrowler het volgende:
Mn meissie staat nu in de file op de A9... zijn al ongelukken gebeurt en staan ook meerdere auto's stil langs de kant van de weg. Er rijden sneeuwschijvers met daarachter strooiwagens over de hele breedte van de weg.
*Knip*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |