Je zou m'n profiel kunnen checken of mijn vorige post in dit topic want ik zet het zo ongeveer om de post er inquote:
Ik heb wel enkele aardige gemaakt. Die ga ik op A4 afdrukken en hang ik in mijn huisje in Indonesië. Hebben ze daar ook iets om tegenaan te kijken.quote:
Geen sneeuw? Hier in Vriezenveen gaat het hard door.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:26 schreef MrJones het volgende:
Even geen sneeuw, maar wat voor weer krijgen we met de jaarwisseling? Gaan we 't droog houden?
Bij het meer van Geneve toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:28 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding] nu nog wachten op dit soort foto's :p
Hier ook, bedoelde ff geen sneeuw als topic.quote:Geen sneeuw? Hier in Vriezenveen gaat het hard door.![]()
iemand nog een actuele kaartje van nederland?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. er komt nog meer neerslag aan
paranoidequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik krijg in één keer zin om te gaan fietsen door de sneeuw.![]()
dat heb ik 1.5 uur gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik krijg in één keer zin om te gaan fietsen door de sneeuw.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier in Rotterdam valt er gewoon regen op dit moment.
Agree,het is ook 0.1 graden op dit momentquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier in Rotterdam valt er gewoon regen op dit moment.
Dan zal morgen alles weg zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Agree,het is ook 0.1 graden op dit moment
Ah, u is ook de top2000 aan het luisteren...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef Oom_Agent het volgende:
Reizers hebben NS medewerkers aangevallen in Rdam omdat de treinen niet meer vertrokken....
(nog geen nadere gegevens)
Heee, dat ken ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:45 schreef Stevie_ het volgende:
In Groningen wat lichte sneeuw...veel schade richt het nog niet aan
Nieuwe Ebbingestraat te Groningen:
[afbeelding]
[afbeelding]
speciaal vakantie voor genomenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah, u is ook de top2000 aan het luisteren...
NS geeft negatief reisadviesquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef Oom_Agent het volgende:
Reizers hebben NS medewerkers aangevallen in Rdam omdat de treinen niet meer vertrokken....
Wel lekker idd, die top2000quote:
Klopt,ik ben alles live aan het volgen op de politie scannerquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef Oom_Agent het volgende:
Geniet er nog maar ffies van jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:05 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt,ik ben alles live aan het volgen op de politie scanner.
Het is snel weg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zal morgen alles weg zijn
Vreemd, want er ligt nu echt een berg sneeuw.
De ijssel in Heerhugowaardquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:37 schreef Lariekoek het volgende:
Inmiddels ijssel in Heerhugowaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |