quote:Pool:
Jullie kunnen er niet over ophouden hè.
Hoewel ik het zelf ook niet kan laten om er over te blijven lachen.
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
De OP vind je HIERquote:Yvonne:
Geen telefoonnummers 'van Kees en kornuiten' hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
Ow is al gedaan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:16 schreef Thieske het volgende:
Er komen zo foto's online volgens onze held Sturm.
De nieuwe filmpjes moeten ook nog ff aan de OP toegevoegd worden.![]()
Jij hebt ons hier in verwikkeldquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef MaddoxX het volgende:
Kan iemand die filmpjes niet even converteren :/ Quicktime sucks
Ja, maar...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij hebt ons hier in verwikkeld![]()
!
Da's een wijf slome. (Althans daar lijkt het opquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
Wies die gozer op de eerste foto rechts ?
Sturm of een van z'n vrienden neem ik aan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
Wies die gozer op de eerste foto rechts ?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Da's een wijf slome. (Althans daar lijkt het op)
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:16 schreef Halfgedraaide het volgende:
En wat zei Kees nu op het einde over Mieke? Want toen kapte het filmpje ermee.
Heb je ook een close-up van het expansievat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:31 schreef Sturmvogel het volgende:
Geniet ervan zou ik zeggen.
[afbeelding]
de kees clanquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:31 schreef BillyBeflap het volgende:
Werkelijk ongelooflijk, dit is gewoon een LIFESTYLE aan het worden. Nog even en heel Nederland is in de ban! Kan die urban lifestyle gelukkig de prullenbak in!
Kees is geen hype, Kees is een KEUZE
Was het bier op?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:52 schreef Sloavink het volgende:
Jo bier wassup!
Denk dat ze die aan het monteren zijn ofzo. Dat doe je niet in 5 minuten...quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef Beach het volgende:
Dit is prachtig![]()
Waar blijven de andere filmpjes?
kankerkachel is eruit gehaald ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:51 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Genverbrander tievus al 1600 stemmen![]()
Ik heb al 2 weken geen internet gehad :/quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:55 schreef TommyGun het volgende:
[..]
OMG komt ie nu pas achter. Pas een aantal dagen tot een week hoor![]()
Ah sorry. Gecondoleerdquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:57 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weken geen internet gehad :/
heel me leven was weg... effe topic over maken dadelijk
1707quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:51 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Genverbrander tievus al 1600 stemmen![]()
Ik ben geen wijf...Ik ben een gozer met lang haar en een bad hair dayquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Da's een wijf slome. (Althans daar lijkt het op)
Lols sorry je leek echt op een russische hoer die net gepaald was door 50 mannenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef Othala het volgende:
[..]
Ik ben geen wijf...Ik ben een gozer met lang haar en een bad hair day![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Lols sorry je leek echt op een russische hoer die net gepaald was door 50 mannen![]()
Huubke heeft een viendin van 49 die in Arnhem woontquote:
gewoon ergens een gp3 player downloaden, ik heb er 1 van nokia speelt perfect af.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:47 schreef MaddoxX het volgende:
nu moet iemand die zooi nog effe converteren :]
ik haat 3gp
Evenoud is als keesie tog?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef Othala het volgende:
[..]
Huubke heeft een viendin van 49 die in Arnhem woontHuubke is zelf volgens mij 36, maar ik weet het niet zeker zoiets was het iig wel.
Ik wil ook een vriendin van 49quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef Othala het volgende:
[..]
Huubke heeft een viendin van 49 die in Arnhem woontHuubke is zelf volgens mij 36, maar ik weet het niet zeker zoiets was het iig wel.
Arnhem is wel ver van zijn wijk af. Waar heeft hij die in hemelsnaam ontmoet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef Othala het volgende:
[..]
Bedankt !quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:41 schreef GameCrazy het volgende:
Alle drie in avi!!
http://rapidshare.de/files/10112832/video-0055.avi.html
http://rapidshare.de/files/10112876/video-0058.avi.html
http://rapidshare.de/files/10112974/video_0060.avi.html
Hij heeft geen computer met internet. Dat hebben zeg gezegd. Maar de rest is een klein beetje vaag uitgelegd. Ik wil ook wel eens weten wat Kees vind van die meetings.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Sturm/Othala: snapt Kees nou wel wat zijn appearance hier allemaal teweeg heeft gebracht? Heeft hij jullie ook gevraagd waarom jullie zo graag bij hem op bezoek wilden? En heeft Kees nou een computer en internet?
Is denk ik meer de vraag wie er zin in heeftquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja Ed, dat vind ik een strak plan.
Alleen wie kan het?
Pallets sorteren is een full time job hoor ,vergis je niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Misschien Kees zelf, die heeft toch niet al te veel te doen.
Kees is altijd vrij enthousiast als we langs komen, en hij zei gisteren ook dat hij het kei leuk vond, ook de cd die we hem gavenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Sturm/Othala: snapt Kees nou wel wat zijn appearance hier allemaal teweeg heeft gebracht? Heeft hij jullie ook gevraagd waarom jullie zo graag bij hem op bezoek wilden? En heeft Kees nou een computer en internet?
je bent net op fok en je bent al een legendequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:30 schreef Sturmvogel het volgende:
Hij weet al dat we fans zijn. Ruud vroeg al waarom het hele huis vol zat en toen zei Kees "Dat zijn m'n fans hè"
Ook hilarisch om te zien hoe Ruud en Kees gister aan het kibbelen waren over die scooter(de vorige eigenaar is dood en de scooter had al best veel gereden). En toen ging Ruud ook nog eens aan mij vragen of het een goede deal was
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:34 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
* Kijkt naar je leeftijd; wordt afgeleid door je aantal posts per dag [afbeelding]
Nou nou, euforie even laten zakken jongemanquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:36 schreef C2C het volgende:
[..]
je bent net op fok en je bent al een legende
Zus bij een manquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:48 schreef LOLBOY het volgende:
hoi bupath, ben jij niet toevallig de zus van?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:30 schreef Sturmvogel het volgende:
Hij weet al dat we fans zijn. Ruud vroeg al waarom het hele huis vol zat en toen zei Kees "Dat zijn m'n fans hè"
Ook hilarisch om te zien hoe Ruud en Kees gister aan het kibbelen waren over die scooter(de vorige eigenaar is dood en de scooter had al best veel gereden). En toen ging Ruud ook nog eens aan mij vragen of het een goede deal was
Dit is pas het begin van dit 'mini-reeksje'quote:Pool:
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
Ja en "kut kachel" is zeker "vaginale Kachel" volgens jouquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef omegaproject het volgende:
Iedereen heeft het trouwens fout .....
Kees zegt niet "stervende hoeren kankerkachel" maar: "stervende hoerige kankerkachel" wat meteen een stuk beter Eindhovens is
Jij kan het wetenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef Sturmvogel het volgende:
Het is toch echt 'hoeren'.
Jij volgt deze topic reeks!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
heeft iemand die pikketrekker al es gebeld om te zeggen dat ie beroemd is?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:24 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Jij volgt deze topic reeks!
Ja, dat was en vriendin van ons, het enige meisje dat kan zuipen als een vent!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hoorde ik in een van die filmpjes nou ook een vrouw/meisje op de achtergrond?
Dus Kees heeft ook al groupies?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:36 schreef Othala het volgende:
[..]
Ja, dat was en vriendin van ons, het enige meisje dat kan zuipen als een vent!
Neenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef Sturmvogel het volgende:
Het is toch echt 'hoeren'.
Een kutkachel is een kutkachel ....quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:17 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ja en "kut kachel" is zeker "vaginale Kachel" volgens jou![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:46 schreef TheSorrow het volgende:
Waar blijft de rest van t uur beeldmateriaal
Gast, wie hebben nou een hele avond met Kees doorgebracht?? Hij zegt echt hoeren, niet hoerig of wat dan ook!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:46 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Neen
Luister nog maar eens een paar keer. Bovendien is iets niet 'hoeren' maar 'hoerig'.
Inderdaad! Geen gefok met onze helden Sturmvogel en Othala. Deze mannen hebben zich hier onsterfelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Othala het volgende:
[..]
Gast, wie hebben nou een hele avond met Kees doorgebracht?? Hij zegt echt hoeren, niet hoerig of wat dan ook!
Als je het niet verstaat haal dan die lul uit je oor
Huubke dan natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef Rosbief het volgende:
Idd, diep respect, hun status is enkel nog te evenaren door bij Mieke of Huubke op bezoek te gaan![]()
omegaproject is sowieso een mongoolquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Othala het volgende:
[..]
Gast, wie hebben nou een hele avond met Kees doorgebracht?? Hij zegt echt hoeren, niet hoerig of wat dan ook!
Als je het niet verstaat haal dan die lul uit je oor
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Een Mieke gangbang of bukkake!
Zei je volksradio Bendeleider?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef passie66 het volgende:
Kent hier iemand trouwens iemand van fok!radio? Wellicht zouden ze een uitzending mogen bijwonen?
SHKK-FM !quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Volksradio bendeleider Natuurlijk!
de vraag is natuurlijk: wie gaat er als eerste langs bij Mieke met een brief van 50?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Een Mieke gangbang of bukkake!
Al moet ik op mijn kop gaan staan!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk: wie gaat er als eerste langs bij Mieke met een brief van 50?
of 20..
Dan moet die vrouwelijke cameraman niet meegaan want die gaat ie schuppe!quote:
Braunquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef BrauN het volgende:
Die ringtone van Kees.
"Kuukelekuuuu, kuuukelekuuuuu"
Misschien is het Huubke!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef BrauN het volgende:
Die ringtone van Kees.
"Kuukelekuuuu, kuuukelekuuuuu"
Dat was grappig ja.quote:
Daaromquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef TommyGun het volgende:
Waarom staat er eigenlijk
[..]
In de OP![]()
sterke onderbouwing ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
omegaproject is sowieso een mongool.
'Heb' zou ook niet leuk zijnquote:
Precies, dat moet Essent zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef TommyGun het volgende:
Waarom staat er eigenlijk
[..]
In de OP![]()
Best krom dat ie dan zegt dat ie gelijk heeft dat ie slaat. Maar je moet schuppe.quote:Ik denk dat ie ze wijf rechtsaf heeft geslagen. En groot gelijk heeft ie, want ze zeggen je moet ze niet sloan, maar je moet ze schuppe.
Die wast hem altijd lekker in de wasbak.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zo schoon als de kut van de Spaanse.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zou Kees carnaval vieren? Huubke wel denk ik.
Zou mooi zijn als ze samen gingen; Kees in kachelpak en Huubke in een Nuon-overall.
Zou mooi zijn als ze samen gingen; Kees in kachelpak en Huubke in een Nuon-overall.
hij gaat zijn kachel aanstekenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Zou kees ook vuurwerk hebben?
die topic.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:33 schreef Sloavink het volgende:
Die topic over sloavink was ook al dichtgegooid!
Sloavink!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:33 schreef Sloavink het volgende:
Die topic over sloavink was ook al dichtgegooid!
Dat is de grote vraag!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:06 schreef Robbiej het volgende:
waar blijven de camera films dan?
Blonde Adonis ; Dus ik kom daar en ik zeg ' wat is hier gebeurd?'quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:10 schreef TommyGun het volgende:
Hoe die blonde dat zegt dan ook'Da's wel te hopen'
Hij zegt 'verekkes af heeft geslagen'. Niet 'rechtsaf'quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar wa die Blonde Adonis zegt is een beetje krom:
[..]
Best krom dat ie dan zegt dat ie gelijk heeft dat ie slaat. Maar je moet schuppe.
Blonde Adonisquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:10 schreef TommyGun het volgende:
Hoe die blonde dat zegt dan ook'Da's wel te hopen'
Vooral in die remixquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:11 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Blonde Adonis ; Dus ik kom daar en ik zeg ' wat is hier gebeurd?'
Heerlijk!![]()
Volgens mij is dat best gevaarlijk want die kerel spoort echt niet volgens mij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:12 schreef Sloavink het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor een Blonde Adonis meet!
Neem de Fok! knokploeg mee zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best gevaarlijk want die kerel spoort echt niet volgens mij.
Bedankt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:27 schreef TheFrankey het volgende:
jullie zijn echt helemaal gestoord... maar wel leuk
Jep, twee maal.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:27 schreef Koenholio het volgende:
Er zijn serieus Fok!kers bij die man op bezoek geweest?![]()
![]()
Bedankt mean!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:19 schreef Quyxz_ het volgende:
http://www.tastyweb.nl/default.asp?pagina=http%3A//www.tastyweb.nl/recept/bruinebonensoep〈=nl
Lekker hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:19 schreef Quyxz_ het volgende:
http://www.tastyweb.nl/default.asp?pagina=http%3A//www.tastyweb.nl/recept/bruinebonensoep&lang=nl
Jij zegt waar ik over denk!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:24 schreef zijle het volgende:
Tof die fotos zeg van de meet en greet![]()
Nu met de Blonde Adonis een meet en greet![]()
Jemmer dat de Appie al dicht is, anders had ik ook eventjes een dikke sloavink gescoord!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ik eet zo sproitjes, de appelmoes staat ookal klaar. Helaas ontbreekt de sloavink.
Bij mij was ie open tot 6 uur, net ff een kratje bavaria ingeslagen voor vanachtquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:42 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Jemmer dat de Appie al dicht is, anders had ik ook eventjes een dikke sloavink gescoord!
Appie's sloavink is té fuckin' duur.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:42 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Jemmer dat de Appie al dicht is, anders had ik ook eventjes een dikke sloavink gescoord!
Is dat lekker bij de sloavink?quote:
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:34 schreef Robbiej het volgende:
kom is op met die stervende hoerenkanker camerafilmpjes...
Kutwerkquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:36 schreef Sturmvogel het volgende:
Pallets sorteren met de hand, op naam.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:34 schreef Robbiej het volgende:
kom is op met die stervende hoerenkanker camerafilmpjes...
Ja waar blijft het?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:39 schreef diep-in-de-war het volgende:
waar is den videofilmopname jongens?
doe er wat begeleidende tekst bij, zodat we iets beter de sfeer kunnen proevenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef Sturmvogel het volgende:
Hier dan nog maar 3 foto's. Dat is dan ook weer meteen wat soepmateriaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat hij zegtquote:Op zondag 1 januari 2006 23:26 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
doe er wat begeleidende tekst bij, zodat we iets beter de sfeer kunnen proeven
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:35 schreef Halfgedraaide het volgende:
Jullie hebben het trouwens over die blonde adonis gehad! Wist kees toevallig ook nog hoe die kerel heette? Want het word tijd dat jullie daar aan de deur gaan.
Sturmvogel: Hallo, wij zijn fan sinds je verschijning in PW
Blonde Adonis: Wa?? Wa moet ik doar nou van make?? Ik ben GVD 1 minuut in beeld geweest en jullie zijn fan?? Je ken tegenwoordig helemul niks meer.......
Sturmvogel: Mogen we eventjes filmen!! Want er zijn een hoop mensen fan van je op een internet site!! Daarna gaan we snel weg dat beloof ik!!!
Blonde Adonis: Dassss wel te HOPEEEEN!!! Zit ik gvd met een stijve op de bank en dan lopen jullie in de weg gvd!!! Ze moeten het GVD gelijk afbreken!! En dan sloa ik jullie nie maar dan goa ik schuppe!!!![]()
![]()
Zo dan! Jouw jaar kan niet meer stuk!quote:Op maandag 2 januari 2006 01:02 schreef Sturmvogel het volgende:
Kees leeft nog. Hij belde me gister op om me een gelukkig 2006 te wensen![]()
Dat meen je nietquote:Op maandag 2 januari 2006 01:02 schreef Sturmvogel het volgende:
Kees leeft nog. Hij belde me gister op om me een gelukkig 2006 te wensen![]()
Wat zou die blonde adonis voor een werk hebben.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:18 schreef diep-in-de-war het volgende:
idd, hij werkt ten minste netjes.
voor bijna iedereen die werkt kan ik wel respect opbrengen.
Denk dat ik het al weetquote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat zou die blonde adonis voor een werk hebben.![]()
Nu we inmiddels weten hoe Kees echt leeft en bestaat wil ik meer info over die Blonde Adonis.![]()
Blonde Adonis![]()
Weh moete ze hier nou van moake?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:36 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die blonde adonis![]()
![]()
"Vroeger was het hier heul anders, da kende gij oe eigen nie vurstellen vrouwke"
"ik denk dat ie zijn wijf verrekkes het afgesloagen, en gelijk het ie je mag ze nie sloan je moet ze schuppe"quote:Op maandag 2 januari 2006 16:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Weh moete ze hier nou van moake?
Zo vet ook hoe ie dat zegt.
http://www.lekkerevenweg.(...)S%20nov%20Adonis.jpgquote:Op maandag 2 januari 2006 16:39 schreef Halfgedraaide het volgende:
Heeft iemand trouwens nog screenshots van die Blonde Adonis?![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:42 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.lekkerevenweg.(...)S%20nov%20Adonis.jpg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |