omegaproject is sowieso een mongoolquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Othala het volgende:
[..]
Gast, wie hebben nou een hele avond met Kees doorgebracht?? Hij zegt echt hoeren, niet hoerig of wat dan ook!
Als je het niet verstaat haal dan die lul uit je oor
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Een Mieke gangbang of bukkake!
Zei je volksradio Bendeleider?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef passie66 het volgende:
Kent hier iemand trouwens iemand van fok!radio? Wellicht zouden ze een uitzending mogen bijwonen?
SHKK-FM !quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Volksradio bendeleider Natuurlijk!
de vraag is natuurlijk: wie gaat er als eerste langs bij Mieke met een brief van 50?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Een Mieke gangbang of bukkake!
Al moet ik op mijn kop gaan staan!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk: wie gaat er als eerste langs bij Mieke met een brief van 50?
of 20..
Dan moet die vrouwelijke cameraman niet meegaan want die gaat ie schuppe!quote:
Braunquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef BrauN het volgende:
Die ringtone van Kees.
"Kuukelekuuuu, kuuukelekuuuuu"
Misschien is het Huubke!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef BrauN het volgende:
Die ringtone van Kees.
"Kuukelekuuuu, kuuukelekuuuuu"
Dat was grappig ja.quote:
Daaromquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef TommyGun het volgende:
Waarom staat er eigenlijk
[..]
In de OP![]()
sterke onderbouwing ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
omegaproject is sowieso een mongool.
'Heb' zou ook niet leuk zijnquote:
Precies, dat moet Essent zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef TommyGun het volgende:
Waarom staat er eigenlijk
[..]
In de OP![]()
Best krom dat ie dan zegt dat ie gelijk heeft dat ie slaat. Maar je moet schuppe.quote:Ik denk dat ie ze wijf rechtsaf heeft geslagen. En groot gelijk heeft ie, want ze zeggen je moet ze niet sloan, maar je moet ze schuppe.
Die wast hem altijd lekker in de wasbak.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zo schoon als de kut van de Spaanse.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zou Kees carnaval vieren? Huubke wel denk ik.
Zou mooi zijn als ze samen gingen; Kees in kachelpak en Huubke in een Nuon-overall.
Zou mooi zijn als ze samen gingen; Kees in kachelpak en Huubke in een Nuon-overall.
hij gaat zijn kachel aanstekenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Zou kees ook vuurwerk hebben?
die topic.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:33 schreef Sloavink het volgende:
Die topic over sloavink was ook al dichtgegooid!
Sloavink!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:33 schreef Sloavink het volgende:
Die topic over sloavink was ook al dichtgegooid!
Dat is de grote vraag!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:06 schreef Robbiej het volgende:
waar blijven de camera films dan?
Blonde Adonis ; Dus ik kom daar en ik zeg ' wat is hier gebeurd?'quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:10 schreef TommyGun het volgende:
Hoe die blonde dat zegt dan ook'Da's wel te hopen'
Hij zegt 'verekkes af heeft geslagen'. Niet 'rechtsaf'quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar wa die Blonde Adonis zegt is een beetje krom:
[..]
Best krom dat ie dan zegt dat ie gelijk heeft dat ie slaat. Maar je moet schuppe.
Blonde Adonisquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:10 schreef TommyGun het volgende:
Hoe die blonde dat zegt dan ook'Da's wel te hopen'
Vooral in die remixquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:11 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Blonde Adonis ; Dus ik kom daar en ik zeg ' wat is hier gebeurd?'
Heerlijk!![]()
Volgens mij is dat best gevaarlijk want die kerel spoort echt niet volgens mij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:12 schreef Sloavink het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor een Blonde Adonis meet!
Neem de Fok! knokploeg mee zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best gevaarlijk want die kerel spoort echt niet volgens mij.
Bedankt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:27 schreef TheFrankey het volgende:
jullie zijn echt helemaal gestoord... maar wel leuk
Jep, twee maal.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:27 schreef Koenholio het volgende:
Er zijn serieus Fok!kers bij die man op bezoek geweest?![]()
![]()
Bedankt mean!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:19 schreef Quyxz_ het volgende:
http://www.tastyweb.nl/default.asp?pagina=http%3A//www.tastyweb.nl/recept/bruinebonensoep〈=nl
Lekker hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:19 schreef Quyxz_ het volgende:
http://www.tastyweb.nl/default.asp?pagina=http%3A//www.tastyweb.nl/recept/bruinebonensoep&lang=nl
Jij zegt waar ik over denk!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:24 schreef zijle het volgende:
Tof die fotos zeg van de meet en greet![]()
Nu met de Blonde Adonis een meet en greet![]()
Jemmer dat de Appie al dicht is, anders had ik ook eventjes een dikke sloavink gescoord!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ik eet zo sproitjes, de appelmoes staat ookal klaar. Helaas ontbreekt de sloavink.
Bij mij was ie open tot 6 uur, net ff een kratje bavaria ingeslagen voor vanachtquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:42 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Jemmer dat de Appie al dicht is, anders had ik ook eventjes een dikke sloavink gescoord!
Appie's sloavink is té fuckin' duur.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:42 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Jemmer dat de Appie al dicht is, anders had ik ook eventjes een dikke sloavink gescoord!
Is dat lekker bij de sloavink?quote:
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:34 schreef Robbiej het volgende:
kom is op met die stervende hoerenkanker camerafilmpjes...
Kutwerkquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:36 schreef Sturmvogel het volgende:
Pallets sorteren met de hand, op naam.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:34 schreef Robbiej het volgende:
kom is op met die stervende hoerenkanker camerafilmpjes...
Ja waar blijft het?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:39 schreef diep-in-de-war het volgende:
waar is den videofilmopname jongens?
doe er wat begeleidende tekst bij, zodat we iets beter de sfeer kunnen proevenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef Sturmvogel het volgende:
Hier dan nog maar 3 foto's. Dat is dan ook weer meteen wat soepmateriaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat hij zegtquote:Op zondag 1 januari 2006 23:26 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
doe er wat begeleidende tekst bij, zodat we iets beter de sfeer kunnen proeven
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:35 schreef Halfgedraaide het volgende:
Jullie hebben het trouwens over die blonde adonis gehad! Wist kees toevallig ook nog hoe die kerel heette? Want het word tijd dat jullie daar aan de deur gaan.
Sturmvogel: Hallo, wij zijn fan sinds je verschijning in PW
Blonde Adonis: Wa?? Wa moet ik doar nou van make?? Ik ben GVD 1 minuut in beeld geweest en jullie zijn fan?? Je ken tegenwoordig helemul niks meer.......
Sturmvogel: Mogen we eventjes filmen!! Want er zijn een hoop mensen fan van je op een internet site!! Daarna gaan we snel weg dat beloof ik!!!
Blonde Adonis: Dassss wel te HOPEEEEN!!! Zit ik gvd met een stijve op de bank en dan lopen jullie in de weg gvd!!! Ze moeten het GVD gelijk afbreken!! En dan sloa ik jullie nie maar dan goa ik schuppe!!!![]()
![]()
Zo dan! Jouw jaar kan niet meer stuk!quote:Op maandag 2 januari 2006 01:02 schreef Sturmvogel het volgende:
Kees leeft nog. Hij belde me gister op om me een gelukkig 2006 te wensen![]()
Dat meen je nietquote:Op maandag 2 januari 2006 01:02 schreef Sturmvogel het volgende:
Kees leeft nog. Hij belde me gister op om me een gelukkig 2006 te wensen![]()
Wat zou die blonde adonis voor een werk hebben.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:18 schreef diep-in-de-war het volgende:
idd, hij werkt ten minste netjes.
voor bijna iedereen die werkt kan ik wel respect opbrengen.
Denk dat ik het al weetquote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat zou die blonde adonis voor een werk hebben.![]()
Nu we inmiddels weten hoe Kees echt leeft en bestaat wil ik meer info over die Blonde Adonis.![]()
Blonde Adonis![]()
Weh moete ze hier nou van moake?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:36 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die blonde adonis![]()
![]()
"Vroeger was het hier heul anders, da kende gij oe eigen nie vurstellen vrouwke"
"ik denk dat ie zijn wijf verrekkes het afgesloagen, en gelijk het ie je mag ze nie sloan je moet ze schuppe"quote:Op maandag 2 januari 2006 16:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Weh moete ze hier nou van moake?
Zo vet ook hoe ie dat zegt.
http://www.lekkerevenweg.(...)S%20nov%20Adonis.jpgquote:Op maandag 2 januari 2006 16:39 schreef Halfgedraaide het volgende:
Heeft iemand trouwens nog screenshots van die Blonde Adonis?![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:42 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.lekkerevenweg.(...)S%20nov%20Adonis.jpg
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |