Bedankt !quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:41 schreef GameCrazy het volgende:
Alle drie in avi!!
http://rapidshare.de/files/10112832/video-0055.avi.html
http://rapidshare.de/files/10112876/video-0058.avi.html
http://rapidshare.de/files/10112974/video_0060.avi.html
Hij heeft geen computer met internet. Dat hebben zeg gezegd. Maar de rest is een klein beetje vaag uitgelegd. Ik wil ook wel eens weten wat Kees vind van die meetings.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Sturm/Othala: snapt Kees nou wel wat zijn appearance hier allemaal teweeg heeft gebracht? Heeft hij jullie ook gevraagd waarom jullie zo graag bij hem op bezoek wilden? En heeft Kees nou een computer en internet?
Is denk ik meer de vraag wie er zin in heeftquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja Ed, dat vind ik een strak plan.
Alleen wie kan het?
Pallets sorteren is een full time job hoor ,vergis je niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Misschien Kees zelf, die heeft toch niet al te veel te doen.
Kees is altijd vrij enthousiast als we langs komen, en hij zei gisteren ook dat hij het kei leuk vond, ook de cd die we hem gavenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Sturm/Othala: snapt Kees nou wel wat zijn appearance hier allemaal teweeg heeft gebracht? Heeft hij jullie ook gevraagd waarom jullie zo graag bij hem op bezoek wilden? En heeft Kees nou een computer en internet?
je bent net op fok en je bent al een legendequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:30 schreef Sturmvogel het volgende:
Hij weet al dat we fans zijn. Ruud vroeg al waarom het hele huis vol zat en toen zei Kees "Dat zijn m'n fans hč"
Ook hilarisch om te zien hoe Ruud en Kees gister aan het kibbelen waren over die scooter(de vorige eigenaar is dood en de scooter had al best veel gereden). En toen ging Ruud ook nog eens aan mij vragen of het een goede deal was
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:34 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
* Kijkt naar je leeftijd; wordt afgeleid door je aantal posts per dag [afbeelding]
Nou nou, euforie even laten zakken jongemanquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:36 schreef C2C het volgende:
[..]
je bent net op fok en je bent al een legende
Zus bij een manquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:48 schreef LOLBOY het volgende:
hoi bupath, ben jij niet toevallig de zus van?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:30 schreef Sturmvogel het volgende:
Hij weet al dat we fans zijn. Ruud vroeg al waarom het hele huis vol zat en toen zei Kees "Dat zijn m'n fans hč"
Ook hilarisch om te zien hoe Ruud en Kees gister aan het kibbelen waren over die scooter(de vorige eigenaar is dood en de scooter had al best veel gereden). En toen ging Ruud ook nog eens aan mij vragen of het een goede deal was
Dit is pas het begin van dit 'mini-reeksje'quote:Pool:
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
Ja en "kut kachel" is zeker "vaginale Kachel" volgens jouquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef omegaproject het volgende:
Iedereen heeft het trouwens fout .....
Kees zegt niet "stervende hoeren kankerkachel" maar: "stervende hoerige kankerkachel" wat meteen een stuk beter Eindhovens is
Jij kan het wetenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef Sturmvogel het volgende:
Het is toch echt 'hoeren'.
Jij volgt deze topic reeks!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
heeft iemand die pikketrekker al es gebeld om te zeggen dat ie beroemd is?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:24 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Jij volgt deze topic reeks!
Ja, dat was en vriendin van ons, het enige meisje dat kan zuipen als een vent!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hoorde ik in een van die filmpjes nou ook een vrouw/meisje op de achtergrond?
Dus Kees heeft ook al groupies?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:36 schreef Othala het volgende:
[..]
Ja, dat was en vriendin van ons, het enige meisje dat kan zuipen als een vent!
Neenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef Sturmvogel het volgende:
Het is toch echt 'hoeren'.
Een kutkachel is een kutkachel ....quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:17 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ja en "kut kachel" is zeker "vaginale Kachel" volgens jou![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:46 schreef TheSorrow het volgende:
Waar blijft de rest van t uur beeldmateriaal
Gast, wie hebben nou een hele avond met Kees doorgebracht?? Hij zegt echt hoeren, niet hoerig of wat dan ook!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:46 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Neen
Luister nog maar eens een paar keer. Bovendien is iets niet 'hoeren' maar 'hoerig'.
Inderdaad! Geen gefok met onze helden Sturmvogel en Othala. Deze mannen hebben zich hier onsterfelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Othala het volgende:
[..]
Gast, wie hebben nou een hele avond met Kees doorgebracht?? Hij zegt echt hoeren, niet hoerig of wat dan ook!
Als je het niet verstaat haal dan die lul uit je oor
Huubke dan natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef Rosbief het volgende:
Idd, diep respect, hun status is enkel nog te evenaren door bij Mieke of Huubke op bezoek te gaan![]()
omegaproject is sowieso een mongoolquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Othala het volgende:
[..]
Gast, wie hebben nou een hele avond met Kees doorgebracht?? Hij zegt echt hoeren, niet hoerig of wat dan ook!
Als je het niet verstaat haal dan die lul uit je oor
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Een Mieke gangbang of bukkake!
Zei je volksradio Bendeleider?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef passie66 het volgende:
Kent hier iemand trouwens iemand van fok!radio? Wellicht zouden ze een uitzending mogen bijwonen?
SHKK-FM !quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Volksradio bendeleider Natuurlijk!
de vraag is natuurlijk: wie gaat er als eerste langs bij Mieke met een brief van 50?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Een Mieke gangbang of bukkake!
Al moet ik op mijn kop gaan staan!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk: wie gaat er als eerste langs bij Mieke met een brief van 50?
of 20..
Dan moet die vrouwelijke cameraman niet meegaan want die gaat ie schuppe!quote:
Braunquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef BrauN het volgende:
Die ringtone van Kees.
"Kuukelekuuuu, kuuukelekuuuuu"
Misschien is het Huubke!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef BrauN het volgende:
Die ringtone van Kees.
"Kuukelekuuuu, kuuukelekuuuuu"
Dat was grappig ja.quote:
Daaromquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef TommyGun het volgende:
Waarom staat er eigenlijk
[..]
In de OP![]()
sterke onderbouwing ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
omegaproject is sowieso een mongool.
'Heb' zou ook niet leuk zijnquote:
Precies, dat moet Essent zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef TommyGun het volgende:
Waarom staat er eigenlijk
[..]
In de OP![]()
Best krom dat ie dan zegt dat ie gelijk heeft dat ie slaat. Maar je moet schuppe.quote:Ik denk dat ie ze wijf rechtsaf heeft geslagen. En groot gelijk heeft ie, want ze zeggen je moet ze niet sloan, maar je moet ze schuppe.
Die wast hem altijd lekker in de wasbak.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zo schoon als de kut van de Spaanse.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zou Kees carnaval vieren? Huubke wel denk ik.
Zou mooi zijn als ze samen gingen; Kees in kachelpak en Huubke in een Nuon-overall.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zou Kees carnaval vieren? Huubke wel denk ik.
Zou mooi zijn als ze samen gingen; Kees in kachelpak en Huubke in een Nuon-overall.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |