quote:Pool:
Jullie kunnen er niet over ophouden hè.
Hoewel ik het zelf ook niet kan laten om er over te blijven lachen.
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
De OP vind je HIERquote:Yvonne:
Geen telefoonnummers 'van Kees en kornuiten' hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
Ow is al gedaan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:16 schreef Thieske het volgende:
Er komen zo foto's online volgens onze held Sturm.
De nieuwe filmpjes moeten ook nog ff aan de OP toegevoegd worden.![]()
Jij hebt ons hier in verwikkeldquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef MaddoxX het volgende:
Kan iemand die filmpjes niet even converteren :/ Quicktime sucks
Ja, maar...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij hebt ons hier in verwikkeld![]()
!
Da's een wijf slome. (Althans daar lijkt het opquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
Wies die gozer op de eerste foto rechts ?
Sturm of een van z'n vrienden neem ik aan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
Wies die gozer op de eerste foto rechts ?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Da's een wijf slome. (Althans daar lijkt het op)
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:16 schreef Halfgedraaide het volgende:
En wat zei Kees nu op het einde over Mieke? Want toen kapte het filmpje ermee.
Heb je ook een close-up van het expansievat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:31 schreef Sturmvogel het volgende:
Geniet ervan zou ik zeggen.
[afbeelding]
de kees clanquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:31 schreef BillyBeflap het volgende:
Werkelijk ongelooflijk, dit is gewoon een LIFESTYLE aan het worden. Nog even en heel Nederland is in de ban! Kan die urban lifestyle gelukkig de prullenbak in!
Kees is geen hype, Kees is een KEUZE
Was het bier op?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:52 schreef Sloavink het volgende:
Jo bier wassup!
Denk dat ze die aan het monteren zijn ofzo. Dat doe je niet in 5 minuten...quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef Beach het volgende:
Dit is prachtig![]()
Waar blijven de andere filmpjes?
kankerkachel is eruit gehaald ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:51 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Genverbrander tievus al 1600 stemmen![]()
Ik heb al 2 weken geen internet gehad :/quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:55 schreef TommyGun het volgende:
[..]
OMG komt ie nu pas achter. Pas een aantal dagen tot een week hoor![]()
Ah sorry. Gecondoleerdquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:57 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weken geen internet gehad :/
heel me leven was weg... effe topic over maken dadelijk
1707quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:51 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Genverbrander tievus al 1600 stemmen![]()
Ik ben geen wijf...Ik ben een gozer met lang haar en een bad hair dayquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Da's een wijf slome. (Althans daar lijkt het op)
Lols sorry je leek echt op een russische hoer die net gepaald was door 50 mannenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef Othala het volgende:
[..]
Ik ben geen wijf...Ik ben een gozer met lang haar en een bad hair day![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Lols sorry je leek echt op een russische hoer die net gepaald was door 50 mannen![]()
Huubke heeft een viendin van 49 die in Arnhem woontquote:
gewoon ergens een gp3 player downloaden, ik heb er 1 van nokia speelt perfect af.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:47 schreef MaddoxX het volgende:
nu moet iemand die zooi nog effe converteren :]
ik haat 3gp
Evenoud is als keesie tog?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef Othala het volgende:
[..]
Huubke heeft een viendin van 49 die in Arnhem woontHuubke is zelf volgens mij 36, maar ik weet het niet zeker zoiets was het iig wel.
Ik wil ook een vriendin van 49quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef Othala het volgende:
[..]
Huubke heeft een viendin van 49 die in Arnhem woontHuubke is zelf volgens mij 36, maar ik weet het niet zeker zoiets was het iig wel.
Arnhem is wel ver van zijn wijk af. Waar heeft hij die in hemelsnaam ontmoet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef Othala het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |