We hadden er tijdens deze meet ook wel aan kunnen gaan zitten, maar twas minder gezellig omdat je dan verder uit elkaar zatquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:15 schreef spenky het volgende:
alsof er veel komenhij is wel groter dan waar we tijdens onze meet aan zaten..
pciesquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
We hadden er tijdens deze meet ook wel aan kunnen gaan zitten, maar twas minder gezellig omdat je dan verder uit elkaar zat
eind januari?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef Gizmore het volgende:
En dan zorgen we in ieder geval wel voor goede foto's. Maar goed ergens in februari ofzo?
idd..quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:21 schreef Gizmore het volgende:
Die foto is toch best slecht in de OP, maar wel de enige waar iedereen opstaat sowieso
Precies, die [insert moeilijke naam die ik alweer vergeten benquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef spenky het volgende:
[..]
idd..was nog de scherpste met ze allen
arelequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, die [insert moeilijke naam die ik alweer vergeten ben] kan ook geen foto's maken..
mij maakt het niet zoveel uit.. alleen die datum niet echt.. die ik zei..quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef snopprinses het volgende:
nja laatste twee weken van januari heb ik vrij, dus das voor mij perfect
maar als het in februari is, is ook goed voor mij
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Owjah, das waar![]()
Zag ik je nu editten trouwens?![]()
pcies!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Datum maakt me weinig uit, als ik maar een paar weken van te voren weet in verband met afzeggen van mijn krantenwijk![]()
Schoolquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:35 schreef snopprinses het volgende:
nou wat vinden jullie van woensdag 25 januari?
Kunnen beter een vrijdag pakken ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:35 schreef snopprinses het volgende:
nou wat vinden jullie van woensdag 25 januari?
Klinkt al beter.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vrijdag 27 januari?
Ik vind t bestquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vrijdag 27 januari?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:40 schreef spenky het volgende:
ik stem voor Vrijdag 27 Januari.. Amsterdam CS
ik doe meequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:40 schreef spenky het volgende:
Nu wel ff zorgen dat we precies weten waar we heen moeten en dat je iemand kan bellen (quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:40 schreef spenky het volgende:
Nee is gewoon te doen a'dam.. je komt gewoon.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef OoAstridoO het volgende:
Misaschien de meet daarop kom ik wel
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef OoAstridoO het volgende:
Niet zeuren, Amsterdam is leukquote:
Zomermeet, ergens op t strand ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef OoAstridoO het volgende:
Het ligt niet echt bepaald centraal, gezellig is het vast, maar wat is daar t edoen wat bijvoorbeeld in rotterdam niet te doen isquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:43 schreef spenky het volgende:
pcies.. amsterdam is veel te doen enzo
Slapen op het strandquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dude, ik wil nog wel thuis kunnen slapen na het uitgaan daar
das vrijdag joh... en je hoeft niet te leren voor toetsen..quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Omdat de 27e januari echt niet gaattoetsweek enzo
Grapjasquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:47 schreef spenky het volgende:
scheveningen..
strand aan de maas in rotterdam
Dan heb ik Nederlands dus ja helaas...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:48 schreef spenky het volgende:
[..]
das vrijdag joh... en je hoeft niet te leren voor toetsen..
kom je na je toetsquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dan heb ik Nederlands dus ja helaas...
is 12.20 afgelopen bijna 3 uur treinen en kan nergens slapen dus moet terug, gaat niet echt lukken denk ikquote:
Dat zeg ik rotterdamquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, utrecht en winkelen is ook niet alles.
Je kunt vast wel met iemand meereizen met korting, dan valt het nog best meequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:51 schreef Messenga het volgende:
Waarom nou weer Amsterdam
Doe dan Utrecht ofzo
hmmz blijf je stappen tot de volgende treinquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
i 12.20 afgelopen bijna 3 uur treinen e kan nergens slapen dus moet terug, gata niet echt lukken denk ik
ik heb een plek in me bed overquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
i 12.20 afgelopen bijna 3 uur treinen e kan nergens slapen dus moet terug, gata niet echt lukken denk ik
2 enkeltjes zijn duur dat scheelt 2 euro per enkeltje op een retourtje ofzo en als scholier zonder bijbaantjequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:52 schreef spenky het volgende:
[..]
hmmz blijf je stappen tot de volgende trein
Ehh, nou, wie ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je kunt vast wel met iemand meereizen met korting, dan valt het nog best mee![]()
Rotterdam al helemaal niet. Als je dan ergens wil gaan zitten moet je al op t stadhuisplein en das niet boeiendquote:
ligt dat naast delftquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hai!
Wil je meereizen vanuit Deventer ?
Voor een meet dan hequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:59 schreef spenky het volgende:
ja amsterdam is eg veel vetter dan rotterdam
en daar woont talenaquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:59 schreef spenky het volgende:
ja amsterdam is eg veel vetter dan rotterdam
jupquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:17 schreef snopprinses het volgende:
kom we doen gewoon amsterdam, dat is leuk ^^
Iekquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:33 schreef spenky het volgende:
die smiley
Want? dan kom je toch iets lateR?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:52 schreef brainster het volgende:
Ik wil best komen hoor, maar dan heb ik om van Den Bosch naar A'dam te komen een dikke 15 minuten. Gaat niet lukken dus
mooiquote:
We kunnen het natuurlijk ook gewoon iets later inplannen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:52 schreef brainster het volgende:
Ik wil best komen hoor, maar dan heb ik om van Den Bosch naar A'dam te komen een dikke 15 minuten. Gaat niet lukken dus
Wie zegt dat talena ook komtquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wanneer: Vrijdag 27 Januari, 14.00 u.
Waar: Amsterdam CS
Wat: Beetje lopen, ergens zitten, Appelsap drinken, vondelparken, ben&jerry's eten, oliebollen eten, chocomel drinken KOEK EN ZOOPIE op de grachten lopen
Tot nu toe:
---------------------------------------------------------------
-_Xbox_Master_
-TLK
-Eix
-Spenky
-Boeman
-Gizmore
-Talena
-BObNL
-snopprinses
-Dark_Angelus
Zoiets dus![]()
Precies, die wil ik er niet bij hebben. Das echt een kutusertquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wat: Beetje lopen, ergens zitten, Appelsap drinken, vondelparken, ben&jerry's eten, oliebollen eten, chocomel drinken KOEK EN ZOOPIE op de grachten lopen
Tot nu toe:
-_Xbox_Master_
-TLK
-Eix
-Spenky
-Boeman
-Gizmore
-anti-virus
-BObNL
-snopprinses
-Dark_Angelus
Zoiets dus![]()
om 14.00 zit ik nog gewoon op school enzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Tot nu toe:
-_Xbox_Master_
-TLK
-Eix
-Spenky
-Boeman
-Gizmore
-anti-virus
-BObNL
-snopprinses
-Dark_Angelus
Zoiets dus![]()
ja zaterdag is slecht.. maar kunnen dan wat later doen..quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:39 schreef Brechtje het volgende:
Vrijdag is me langste dag school.. en het lijkt me jammer als ik wéér niet kan..
Kan het misschien niet zaterdag de 28e?Of komt dat voor jullie slecht uit?
Nee als ik nog spijbel van school word ik geschorst, dus laten we dat maar niet doen..quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:54 schreef spenky het volgende:
[..]
ja zaterdag is slecht.. maar kunnen dan wat later doen..
en je skipt gewoon beetje school
gheh jaa ik zit dan ook nog op school.. kunnen we niet om 6uur afspreken en dan blijven door stappen tot de volgende ochtend.. en pakken de eerste trein... ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee als ik nog spijbel van school word ik geschorst, dus laten we dat maar niet doen..
Dat stappen tot de eerste trein gebeurt zekerquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:56 schreef spenky het volgende:
[..]
gheh jaa ik zit dan ook nog op school.. kunnen we niet om 6uur afspreken en dan blijven door stappen tot de volgende ochtend.. en pakken de eerste trein... ?
Er word nog een meeting gepland, ben de 26e jarig, tentamenweek een week later. 2 dagen werken enzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:59 schreef Brechtje het volgende:
Tot nu toe klinkt zaterdag wel goed dus?
Voor wie komt dat niet goed uit?![]()
Zaterdag zou je niet kunnen?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:18 schreef B_BOY het volgende:
ik wil best komen als het een keer is wanneer ik kan dan tenminste die vrijdag lijkt me wel goed... in principe.
dan kun je het beter in maastricht doenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:28 schreef Eix het volgende:
27 januari kan ik niet, school. Heb les tot 14:25, dus voor ik in a'dam ben is het 5 uur.
En nee, ik ga liever niet spijbelen...
Anders met carnaval meet in Sittard.![]()
Ook goed.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan kun je het beter in maastricht doen![]()
Ja, ik kom dit keer ook!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:21 schreef Fwnk het volgende:
Ik kom wél en ulreazj ook (dat beslis ik nu voor hem)
Kan ook in Rotterdam, dan wil zelfs ik nog wel komenquote:
Knoekiequote:Op maandag 2 januari 2006 15:20 schreef Casparovvv het volgende:
Wie gaan er mee als het in Rotterdam zou zijn? Ik neem aan dat in ieder geval Spenky en BobNL komen dan
Men neme een kroeg, en genoeg PUB'ers. Wat wil je nog meer? Als het lekker weer is een terras, maar meer???quote:Op maandag 2 januari 2006 15:25 schreef snopprinses het volgende:
Maastricht
daar is wel niks te doen![]()
Wie weetquote:Op maandag 2 januari 2006 15:46 schreef Casparovvv het volgende:
Als het in Rdam zou zijn hebben we dus al:
_Xbox_master_
Knoekie
Spenky
BobNL
Casparov
nog meer?
Uhm al is het in Leeuwarden of Maastricht. Maar Amsterdamquote:Op maandag 2 januari 2006 15:54 schreef Casparovvv het volgende:
Als het in Rdam zou zijn hebben we dus al:
_Xbox_master_
Knoekie
Spenky
BobNL
hollander76 (?)
Snopprinses
Casparov
nog meer?
Wat is er mis met Amsterdam?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Uhm al is het in Leeuwarden of Maastricht. Maar Amsterdam![]()
Rdam=Rotterdamquote:Op maandag 2 januari 2006 16:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Uhm al is het in Leeuwarden of Maastricht. Maar Amsterdam![]()
jah, das ook lekker dichtbijquote:Op maandag 2 januari 2006 17:18 schreef Knoekie het volgende:
Over het Stratumseind in Eindhoven heb ik ook veel positive reacties gehoord.
Ook vlakbij Station.
Eindhoven.quote:
lekkkkkkkkkkkker dichtbijquote:Op maandag 2 januari 2006 19:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
iemand in voor een rel-meet in alkmaar ?
Poll: Welke stad?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef B_BOY het volgende:
Als iemand ff een poll maakt (weet ff zo snel niet welke site dat ook alweer was)
keuze tussen steden
ROTTERDAM
AMSTERDAM
EINDHOVEN
Privemeet in je woonplaatsquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:24 schreef MaRySe het volgende:
Rotterdam/Eindhoven kom ik sowieso niet
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:38 schreef MaRySe het volgende:
Nee
idd echt een van de beste uitgaanscentra van brabant, ik kom er bijna elk weekendquote:Op maandag 2 januari 2006 17:18 schreef Knoekie het volgende:
Over het Stratumseind in Eindhoven heb ik ook veel positive reacties gehoord.
Ook vlakbij Station.
Denk jij wat ik denk?quote:
quote:
als het woensdagmiddag om 12uur ofzo niet gelijkstand is, is de stad die bovenaan staat de meetingstad van de volgende meetquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:02 schreef B_BOY het volgende:
ik stel voor dat we tot weonsdag kunnen stemmen op deze poll en dat we dan iets gaan beslissen anders komt het er nooit van...
quote:
yea, maar alleen voor jouquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We would never forget
Maar goed Eindhoven vooruit ik reis het land wel weer door.. Betaal jij dit keer dan moonie?![]()
Yeah!quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yeah!![]()
![]()
Gaat kloon aanmaken om op eindhoven te stemmen![]()
quote:
quote:
doe daar ook maar op stemmenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:26 schreef BObNL het volgende:
eindhoven lijk me wel tof
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef anti-virus het volgende:
Amsterdam staat wel 'n btje voor hae
Ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:52 schreef MaRySe het volgende:
ikke
Precies, A'dam kost me een fortuin en als het op een schooldag moet gebeuren kan ik Amsterdam nooit voor vijf uur bereiken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef B_BOY het volgende:
please eindhoven amsterdam kost me een halve dag reizen en veel geld. eindhoven niet.
voor de mensen uit limburg is amsterdam trouwens helemaal ver.. da sucked wel![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef anti-virus het volgende:
Amsterdam staat wel 'n btje voor hae
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef B_BOY het volgende:
please eindhoven amsterdam kost me een halve dag reizen en veel geld. eindhoven niet.
voor de mensen uit limburg is amsterdam trouwens helemaal ver.. da sucked wel![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eindhoven eindhoven eindhoven![]()
Ohja ik heb A'dam gestemd
wrom stem je a'dam als je eindhoven wil?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eindhoven eindhoven eindhoven![]()
Ohja ik heb A'dam gestemd
Nu gaan we niet overdrijven hequote:
Dat kan dan voor mij wel weer.quote:
Ik bepaal zelf wel of het serieus is of niet.quote:
Antwerpen is voor mij 4 uur en 15minuten reizen. Ik denk dat er meer zijn die zolang moeten reizen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel of het serieus is of niet.
Maar goed het was wel serieusTreinen in België kost niets en in antwerpen ben je zo. Paar uurtjes treinen maar goed ik heb dan ook geen hekel aan reizen.
4:16 uur voor mijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Antwerpen is voor mij 4 uur en 15minuten reizen. Ik denk dat er meer zijn die zolang moeten reizen.
En ik kan me niet voorstellen dat er veel zijn die zolang willen reizen![]()
Als het eindhoven wordt kom ik ook hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:40 schreef B_BOY het volgende:
Eindhoven
B_BOY
Snopprinses
Eix
Amsterdam
Xbox_master
Moonie laat mij is even de puber zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:45 schreef snopprinses het volgende:
boeiend hoelang iedereen hiervoor moet rijden, is niet stoer om mee te pimpen ofzo heur
ff zeggen waar je komt dan kunne we kijke waar hij gehouden word.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef anti-virus het volgende:
Ligt er aan waar de meet wordt gehouden of ik kom.
je komt gewoonquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef anti-virus het volgende:
Ligt er aan waar de meet wordt gehouden of ik kom.
wat wil jij dan? het is nog niet bepaald hoor woensdag word er pas een beslissing genomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:24 schreef OoAstridoO het volgende:
T zier er naar uit dat t ehv wordt en hoewel het eenstad is en mn clubje daar weg komt is t me toch te ver....3uur en bijna 3 kwartier
![]()
Nouja Amsterdam dan hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:25 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat wil jij dan? het is nog niet bepaald hoor woensdag word er pas een beslissing genomen.
MEest up-to-date.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:19 schreef B_BOY het volgende:
vrijdag 27 januari de tweede meet.. smiddags rond 14.00?? (correct me if wrong)
Misschien ook tactisch een lijstje maken wie komt in eindhoven en wie in amsterdam. er zijn miss mensen die stemmen op amsterdam omdat ze dat liever hebben maar ook in eindhoven komen en er zijn er misschien die amsterdam stemmen omdat ze anders niet komen. Dit kan ook voor eindhoven gelden natuurlijk..
als julli ehet mij laten weten dan zet ik het wel in dit lijstje (het liefste mij mailen das het makkelijkste bij te houden) .
Eindhoven
B_BOY
Snopprinses
Eix
gtsmrt
Xbox_master
Knoekie
spenky
Amsterdam
Xbox_master
Knoekie
spenky
astrid
Dit is de meest up-to-date lijstje.
Sarcasme nofi hihi lachen cool hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:41 schreef t0y het volgende:
Haha, gaan jullie cola drinken? Kansloos.
K wil eigenlijk samen met jou cola drinkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:41 schreef t0y het volgende:
Haha, gaan jullie cola drinken? Kansloos.
je moet wel mee als we naar einhoven gaan... ik had je wel opgepikt alsk me rijbewijs al hadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:41 schreef anti-virus het volgende:
Als ik kom, kom ik in Amsterdam
Of iemand moet me komen halen met een hele dikke auto. dan wil ik misschien wel naar Eindhoven.
Maar ik niet, dus dat heft elkaar opquote:
stratumseind veel goede kroegen ensow.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:48 schreef anti-virus het volgende:
Maar even, wat is er zo leuk in Eindhoven?
Ik ben er nog nooit geweest, vandaar
Je kan er heel goed kebab etenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:48 schreef anti-virus het volgende:
Maar even, wat is er zo leuk in Eindhoven?
Ik ben er nog nooit geweest, vandaar
Mocht ik een dagje vrij krijgen kom ik uiteraard, boeiend waar ik naar toe moetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:48 schreef B_BOY het volgende:
kom je D_A zoja waar? of overal?
nee ik ben geen organisator ofzo maar ik wil graag komen en wil graag iets gezelligs hebben, dus dan ist wel leuk als het enigszins goed geregeld is. Ik wil trouwens event-management gaan studeren dus dan is dit vast oefenen hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:19 schreef B_BOY het volgende:
Misschien ook tactisch een lijstje maken wie komt in eindhoven en wie in amsterdam. er zijn miss mensen die stemmen op amsterdam omdat ze dat liever hebben maar ook in eindhoven komen en er zijn er misschien die amsterdam stemmen omdat ze anders niet komen. Dit kan ook voor eindhoven gelden natuurlijk..
als julli ehet mij laten weten dan zet ik het wel in dit lijstje (het liefste mij mailen das het makkelijkste bij te houden) .
Eindhoven
B_BOY
Snopprinses
Eix
gtsmrt
Xbox_master
Knoekie
spenky
Amsterdam
Xbox_master
Knoekie
spenky
anti-virus
Ja, maar...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K wil eigenlijk samen met jou cola drinken
quote:geslacht: Man
Heb ik liever jouquote:
Die is hardquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:58 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb toch liever een geil wijf dan jou
Maar rechtvaardigquote:
Niet goed voor mijn ego overigens...quote:
Werken is geld uitgeven dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:00 schreef Renesite het volgende:
40 euri voor een retourtje.
Lol...
Euh
niet dus.
Daarvoor ben je man.quote:
dat lenen is geen probleem alleen hoe snel krijg ik het trug?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:02 schreef anti-virus het volgende:
Sorry t0y
Als iemand langs Amsterdam komt met een Kortingskaart of een OV kost het voor mij 17.20 om naar Eindhoven te komen.
Van wie kan ik 17.20 lenen?
Ik kom sowieso langs a'dam dus mee kan je altijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:02 schreef anti-virus het volgende:
Sorry t0y
Als iemand langs Amsterdam komt met een Kortingskaart of een OV kost het voor mij 17.20 om naar Eindhoven te komen.
Van wie kan ik 17.20 lenen?
Afhankelijk of er in natura betaald wordtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat lenen is geen probleem alleen hoe snel krijg ik het trug?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:03 schreef t0y het volgende:
[..]
Afhankelijk of er in natura betaald wordt![]()
viertieg eurö!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Werken is geld uitgeven dus
Je komt gewoon.
Voor mij ook veelquote:
retour is 26 toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:43 schreef spenky het volgende:
Amsterdam is voor mij goedkoper13 euro vs 16 euro
reductiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
retour is 26 toch?
wat voor dag is 27 jan. ?
Voor mij maakt dat niet uit, maar Eindhoven is wel 5 kwartier verder en ik heb t niet zo op in de trein zitten eigenlijk. Komt nog bij dat ik dan óf vrij vroeg weg moet óf dan heel lang moet wachten op mn aansluiting.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:43 schreef spenky het volgende:
Amsterdam is voor mij goedkoper13 euro vs 16 euro
vermaak me altijd wel in de treinquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Voor mij maakt dat niet uit, maar Eindhoven is wel 5 kwartier verder en ik heb t niet zo op in de trein zitten eigenlijk. Komt nog bij dat ik dan óf vrij vroeg weg moet óf dan heel lang moet wachten op mn aansluiting.![]()
vrijdag.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
retour is 26 toch?
wat voor dag is 27 jan. ?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:19 schreef B_BOY het volgende:
Eindhoven
B_BOY
Snopprinses
Eix
gtsmrt
Xbox_master
Knoekie
spenky
Amsterdam
Xbox_master
spenky
astrid
ik kom als 't in Rdam is denk ik welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:48 schreef Casparovvv het volgende:
hoiwaarom komt de meet niet in Rdam? waren toch wel een stuk of 6-8 mensen die dat ok vonden?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:35 schreef B_BOY het volgende:
Eindhoven
B_BOY
Snopprinses
Eix
gtsmrt
Xbox_master
Knoekie
spenky
Dark_angelus
Amsterdam
Xbox_master
spenky
astrid
anti-virus
Dark_angelus
!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:37 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Astrid eraf kan halen ik kan die dag niet sorry
Je vergeet Rdam neer te zetten!! is dat omdat je zelf niet naar Rdam wil??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:32 schreef B_BOY het volgende:
Eindhoven
B_BOY
Snopprinses
Eix
gtsmrt
Xbox_master
Knoekie
spenky
Dark_angelus
Amsterdam
Xbox_master
spenky