quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef anti-virus het volgende:
Amsterdam staat wel 'n btje voor hae
Ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:52 schreef MaRySe het volgende:
ikke
Precies, A'dam kost me een fortuin en als het op een schooldag moet gebeuren kan ik Amsterdam nooit voor vijf uur bereiken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef B_BOY het volgende:
please eindhoven amsterdam kost me een halve dag reizen en veel geld. eindhoven niet.
voor de mensen uit limburg is amsterdam trouwens helemaal ver.. da sucked wel![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef anti-virus het volgende:
Amsterdam staat wel 'n btje voor hae
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef B_BOY het volgende:
please eindhoven amsterdam kost me een halve dag reizen en veel geld. eindhoven niet.
voor de mensen uit limburg is amsterdam trouwens helemaal ver.. da sucked wel![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eindhoven eindhoven eindhoven![]()
Ohja ik heb A'dam gestemd
wrom stem je a'dam als je eindhoven wil?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eindhoven eindhoven eindhoven![]()
Ohja ik heb A'dam gestemd
Nu gaan we niet overdrijven hequote:
Dat kan dan voor mij wel weer.quote:
Ik bepaal zelf wel of het serieus is of niet.quote:
Antwerpen is voor mij 4 uur en 15minuten reizen. Ik denk dat er meer zijn die zolang moeten reizen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel of het serieus is of niet.
Maar goed het was wel serieusTreinen in België kost niets en in antwerpen ben je zo. Paar uurtjes treinen maar goed ik heb dan ook geen hekel aan reizen.
4:16 uur voor mijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Antwerpen is voor mij 4 uur en 15minuten reizen. Ik denk dat er meer zijn die zolang moeten reizen.
En ik kan me niet voorstellen dat er veel zijn die zolang willen reizen![]()
Als het eindhoven wordt kom ik ook hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:40 schreef B_BOY het volgende:
Eindhoven
B_BOY
Snopprinses
Eix
Amsterdam
Xbox_master
Moonie laat mij is even de puber zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:45 schreef snopprinses het volgende:
boeiend hoelang iedereen hiervoor moet rijden, is niet stoer om mee te pimpen ofzo heur
ff zeggen waar je komt dan kunne we kijke waar hij gehouden word.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef anti-virus het volgende:
Ligt er aan waar de meet wordt gehouden of ik kom.
je komt gewoonquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef anti-virus het volgende:
Ligt er aan waar de meet wordt gehouden of ik kom.
wat wil jij dan? het is nog niet bepaald hoor woensdag word er pas een beslissing genomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:24 schreef OoAstridoO het volgende:
T zier er naar uit dat t ehv wordt en hoewel het eenstad is en mn clubje daar weg komt is t me toch te ver....3uur en bijna 3 kwartier
![]()
Nouja Amsterdam dan hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:25 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat wil jij dan? het is nog niet bepaald hoor woensdag word er pas een beslissing genomen.
MEest up-to-date.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:19 schreef B_BOY het volgende:
vrijdag 27 januari de tweede meet.. smiddags rond 14.00?? (correct me if wrong)
Misschien ook tactisch een lijstje maken wie komt in eindhoven en wie in amsterdam. er zijn miss mensen die stemmen op amsterdam omdat ze dat liever hebben maar ook in eindhoven komen en er zijn er misschien die amsterdam stemmen omdat ze anders niet komen. Dit kan ook voor eindhoven gelden natuurlijk..
als julli ehet mij laten weten dan zet ik het wel in dit lijstje (het liefste mij mailen das het makkelijkste bij te houden) .
Eindhoven
B_BOY
Snopprinses
Eix
gtsmrt
Xbox_master
Knoekie
spenky
Amsterdam
Xbox_master
Knoekie
spenky
astrid
Dit is de meest up-to-date lijstje.
Sarcasme nofi hihi lachen cool hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:41 schreef t0y het volgende:
Haha, gaan jullie cola drinken? Kansloos.
K wil eigenlijk samen met jou cola drinkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:41 schreef t0y het volgende:
Haha, gaan jullie cola drinken? Kansloos.
je moet wel mee als we naar einhoven gaan... ik had je wel opgepikt alsk me rijbewijs al hadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:41 schreef anti-virus het volgende:
Als ik kom, kom ik in Amsterdam
Of iemand moet me komen halen met een hele dikke auto. dan wil ik misschien wel naar Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |