Maar ik niet, dus dat heft elkaar opquote:
stratumseind veel goede kroegen ensow.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:48 schreef anti-virus het volgende:
Maar even, wat is er zo leuk in Eindhoven?
Ik ben er nog nooit geweest, vandaar
Je kan er heel goed kebab etenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:48 schreef anti-virus het volgende:
Maar even, wat is er zo leuk in Eindhoven?
Ik ben er nog nooit geweest, vandaar
Mocht ik een dagje vrij krijgen kom ik uiteraard, boeiend waar ik naar toe moetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:48 schreef B_BOY het volgende:
kom je D_A zoja waar? of overal?
nee ik ben geen organisator ofzo maar ik wil graag komen en wil graag iets gezelligs hebben, dus dan ist wel leuk als het enigszins goed geregeld is. Ik wil trouwens event-management gaan studeren dus dan is dit vast oefenen hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:19 schreef B_BOY het volgende:
vrijdag 27 januari de tweede meet.. smiddags rond 14.00?? (correct me if wrong)
Misschien ook tactisch een lijstje maken wie komt in eindhoven en wie in amsterdam. er zijn miss mensen die stemmen op amsterdam omdat ze dat liever hebben maar ook in eindhoven komen en er zijn er misschien die amsterdam stemmen omdat ze anders niet komen. Dit kan ook voor eindhoven gelden natuurlijk..
als julli ehet mij laten weten dan zet ik het wel in dit lijstje (het liefste mij mailen das het makkelijkste bij te houden) .
Eindhoven
B_BOY
Snopprinses
Eix
gtsmrt
Xbox_master
Knoekie
spenky
Amsterdam
Xbox_master
Knoekie
spenky
anti-virus
Dit is de meest up-to-date lijstje.
Ja, maar...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K wil eigenlijk samen met jou cola drinken
quote:geslacht: Man
Heb ik liever jouquote:
Die is hardquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:58 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb toch liever een geil wijf dan jou
Maar rechtvaardigquote:
Niet goed voor mijn ego overigens...quote:
Werken is geld uitgeven dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:00 schreef Renesite het volgende:
40 euri voor een retourtje.
Lol...
Euh
niet dus.
Daarvoor ben je man.quote:
dat lenen is geen probleem alleen hoe snel krijg ik het trug?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:02 schreef anti-virus het volgende:
Sorry t0y
Als iemand langs Amsterdam komt met een Kortingskaart of een OV kost het voor mij 17.20 om naar Eindhoven te komen.
Van wie kan ik 17.20 lenen?
Ik kom sowieso langs a'dam dus mee kan je altijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:02 schreef anti-virus het volgende:
Sorry t0y
Als iemand langs Amsterdam komt met een Kortingskaart of een OV kost het voor mij 17.20 om naar Eindhoven te komen.
Van wie kan ik 17.20 lenen?
Afhankelijk of er in natura betaald wordtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat lenen is geen probleem alleen hoe snel krijg ik het trug?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:03 schreef t0y het volgende:
[..]
Afhankelijk of er in natura betaald wordt![]()
viertieg eurö!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Werken is geld uitgeven dus
Je komt gewoon.
Voor mij ook veelquote:
retour is 26 toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:43 schreef spenky het volgende:
Amsterdam is voor mij goedkoper13 euro vs 16 euro
reductiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
retour is 26 toch?
wat voor dag is 27 jan. ?
Voor mij maakt dat niet uit, maar Eindhoven is wel 5 kwartier verder en ik heb t niet zo op in de trein zitten eigenlijk. Komt nog bij dat ik dan óf vrij vroeg weg moet óf dan heel lang moet wachten op mn aansluiting.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:43 schreef spenky het volgende:
Amsterdam is voor mij goedkoper13 euro vs 16 euro
vermaak me altijd wel in de treinquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Voor mij maakt dat niet uit, maar Eindhoven is wel 5 kwartier verder en ik heb t niet zo op in de trein zitten eigenlijk. Komt nog bij dat ik dan óf vrij vroeg weg moet óf dan heel lang moet wachten op mn aansluiting.![]()
vrijdag.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
retour is 26 toch?
wat voor dag is 27 jan. ?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:19 schreef B_BOY het volgende:
Misschien ook tactisch een lijstje maken wie komt in eindhoven en wie in amsterdam. er zijn miss mensen die stemmen op amsterdam omdat ze dat liever hebben maar ook in eindhoven komen en er zijn er misschien die amsterdam stemmen omdat ze anders niet komen. Dit kan ook voor eindhoven gelden natuurlijk..
als julli ehet mij laten weten dan zet ik het wel in dit lijstje (het liefste mij mailen das het makkelijkste bij te houden) .
Eindhoven
B_BOY
Snopprinses
Eix
gtsmrt
Xbox_master
Knoekie
spenky
Amsterdam
Xbox_master
spenky
astrid
ik kom als 't in Rdam is denk ik welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:48 schreef Casparovvv het volgende:
hoiwaarom komt de meet niet in Rdam? waren toch wel een stuk of 6-8 mensen die dat ok vonden?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:35 schreef B_BOY het volgende:
Eindhoven
B_BOY
Snopprinses
Eix
gtsmrt
Xbox_master
Knoekie
spenky
Dark_angelus
Amsterdam
Xbox_master
spenky
astrid
anti-virus
Dark_angelus
!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:37 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Astrid eraf kan halen ik kan die dag niet sorry
Je vergeet Rdam neer te zetten!! is dat omdat je zelf niet naar Rdam wil??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:32 schreef B_BOY het volgende:
Eindhoven
B_BOY
Snopprinses
Eix
gtsmrt
Xbox_master
Knoekie
spenky
Dark_angelus
Amsterdam
Xbox_master
spenky