mazzelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:26 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Zal wel schikken.
Meestal zegt ie alleen 'K-Rin!'
En dan valt het gesprek dood.
Giz en ik gaan eten
Gezelligquote:
ja euh eh weet ik niet.. post dat ook ff in meet topiquequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:48 schreef Casparovvv het volgende:
hoiwaarom komt de meet niet in Rdam? waren toch wel een stuk of 6 mensen die dat ok vonden?
Oke dat kan ook nogquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Liggen dr nog genoeg van
Lenzenvloeistof.
In zo'n dorpje 5 km van de stad af waarbij ze wel een drogist hebbben maar toevallig vandaag alle lenzenvloeistof op is. ;') en ik heb geen zin om 10 km te fietsenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:27 schreef B_BOY het volgende:
bij kruidvat toch wel, of anders bij de da?
weetniet in wat voor gat jij woont maar erges hebbe ze tog wel.
en je hebt maar 1 drogist?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
In zo'n dorpje 5 km van de stad af waarbij ze wel een drogist hebbben maar toevallig vandaag alle lenzenvloeistof op is. ;') en ik heb geen zin om 10 km te fietsen
maar waarom doe je niet mee?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef the_legend_killer het volgende:
darten gaat beginnen... ik had ook mee moeten doen
ja doen met zout!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:33 schreef B_BOY het volgende:
verkope ze het niet bij een supermarkt?
en anders gewoon water met een beetje zout erin of gewoon met je eigen speeksel.
ehm slimmerik lenzenvloeistof is water met een heel klein beetje zout erin....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ja doen met zout!!!![]()
Resultaat hier posten
Die echte zooi is ook grijnzout hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ja doen met zout!!!![]()
Resultaat hier posten
super. vanavond weerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ehm slimmerik lenzenvloeistof is water met een heel klein beetje zout erin....
in je lichaamsvocht zit altijd zout. dus als je niet teveel doet niets aan de hand....
@ casparovvv wast nog gezellig met C. gister (buite de lastige kinders om)
welke film?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:39 schreef the_legend_killer het volgende:
vanavond ga ik naar de bios.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |