Iets met HBO en dan je OV krijgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:15 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Hoe kan dat? aangezien je 20 bent
Dat ze hebben geketstquote:
kom je naar de meet??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo even weer een kleine update gegeven op mijn website. Ik deed altijd een klein weerberichtje maar daar ben ik dus mee gestopt. Zoals ik al zei: De weerberichten zal binnenkort op mijn website verschijnen en dat is nu gebeurt! Via een script en FTP TXT worden die berichten automatisch ververst. Deze kun je vinden onder het menu KNMI. Ik heb tevens ook even de vooruitzichten erbij geplaast + de kaarten bespreking al hoewel jullie die niet hoeven te lezen, daar ga je toch niks van snappen
Ongeacht je leeftijd?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Iets met HBO en dan je OV krijgen
quote:
Je bent gewoon enorm gestrengeld... dohquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:18 schreef spenky het volgende:
neee dat we hand in hand door amsterdam hebben gelopen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:18 schreef spenky het volgende:
neee dat we hand in hand door amsterdam hebben gelopen![]()
![]()
Ehm paar uurtjes? Meer dan genoeg toch?quote:
Geen id, ik moet dat nog even bekijken. Laat het nog wel even weten.quote:
Luie donder!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo even weer een kleine update gegeven op mijn website. Ik deed altijd een klein weerberichtje maar daar ben ik dus mee gestopt. Zoals ik al zei: De weerberichten zal binnenkort op mijn website verschijnen en dat is nu gebeurt! Via een script en FTP TXT worden die berichten automatisch ververst. Deze kun je vinden onder het menu KNMI. Ik heb tevens ook even de vooruitzichten erbij geplaast + de kaarten bespreking al hoewel jullie die niet hoeven te lezen, daar ga je toch niks van snappen
eennachtstendin.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ehm paar uurtjes? Meer dan genoeg toch?
Gewoon een sletje in de volksmondquote:
Heul lang! Sinds ik Gepost door Talena - maandag 22 augustus 2005 @ 09:58quote:
precies!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:20 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Heul lang! Sinds ik Gepost door Talena - maandag 22 augustus 2005 @ 09:58
Haay
zei
Ik ben geen sletquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon een sletje in de volksmond
Maar dat zeg ik niet..quote:
Zeg ik heb ook meer dingen te doenquote:
ochquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon een sletje in de volksmond
Emoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:20 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Heul lang! Sinds ik Gepost door Talena - maandag 22 augustus 2005 @ 09:58
Haay
zei
Is pa nog niet langsgelopen om te zeuren dat je je aan moet kleden dan?quote:
Niet eens, misschien omdat ik een redelijk normale trui aanheb en m'n grijze joggingsbroekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is pa nog niet langsgelopen om te zeuren dat je je aan moet kleden dan?
och ja, het is nog niet zo erg als bij yvonne, brechtje en de hele zootquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef B_BOY het volgende:
wel leuk tuurlijk broer die tegen zus op een forum zegt dat ze gaan eten...
mên die jeugd van tegenwoordig.
We kunnen ook elkaar bellenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef B_BOY het volgende:
wel leuk tuurlijk broer die tegen zus op een forum zegt dat ze gaan eten...
mên die jeugd van tegenwoordig.
Douche?quote:
Moet het hele forum dat nu weer weten?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Niet eens, misschien omdat ik een redelijk normale trui aanheb en m'n grijze joggingsbroek![]()
fotoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Niet eens, misschien omdat ik een redelijk normale trui aanheb en m'n grijze joggingsbroek![]()
idd dat nog niet neej. maarre ik vind het niet erg hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
och ja, het is nog niet zo erg als bij yvonne, brechtje en de hele zoot
Zal wel schikken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet het hele forum dat nu weer weten?Kijk maar uit, straks komt fwnk je weer lastig vallen op msn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |