Rotterdam al helemaal niet. Als je dan ergens wil gaan zitten moet je al op t stadhuisplein en das niet boeiendquote:
ligt dat naast delftquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hai!
Wil je meereizen vanuit Deventer ?
Voor een meet dan hequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:59 schreef spenky het volgende:
ja amsterdam is eg veel vetter dan rotterdam
en daar woont talenaquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:59 schreef spenky het volgende:
ja amsterdam is eg veel vetter dan rotterdam
jupquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:17 schreef snopprinses het volgende:
kom we doen gewoon amsterdam, dat is leuk ^^
Iekquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:33 schreef spenky het volgende:
die smiley
Want? dan kom je toch iets lateR?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:52 schreef brainster het volgende:
Ik wil best komen hoor, maar dan heb ik om van Den Bosch naar A'dam te komen een dikke 15 minuten. Gaat niet lukken dus
mooiquote:
We kunnen het natuurlijk ook gewoon iets later inplannen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:52 schreef brainster het volgende:
Ik wil best komen hoor, maar dan heb ik om van Den Bosch naar A'dam te komen een dikke 15 minuten. Gaat niet lukken dus
Wie zegt dat talena ook komtquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wanneer: Vrijdag 27 Januari, 14.00 u.
Waar: Amsterdam CS
Wat: Beetje lopen, ergens zitten, Appelsap drinken, vondelparken, ben&jerry's eten, oliebollen eten, chocomel drinken KOEK EN ZOOPIE op de grachten lopen
Tot nu toe:
---------------------------------------------------------------
-_Xbox_Master_
-TLK
-Eix
-Spenky
-Boeman
-Gizmore
-Talena
-BObNL
-snopprinses
-Dark_Angelus
Zoiets dus![]()
Precies, die wil ik er niet bij hebben. Das echt een kutusertquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wat: Beetje lopen, ergens zitten, Appelsap drinken, vondelparken, ben&jerry's eten, oliebollen eten, chocomel drinken KOEK EN ZOOPIE op de grachten lopen
Tot nu toe:
-_Xbox_Master_
-TLK
-Eix
-Spenky
-Boeman
-Gizmore
-anti-virus
-BObNL
-snopprinses
-Dark_Angelus
Zoiets dus![]()
om 14.00 zit ik nog gewoon op school enzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Tot nu toe:
-_Xbox_Master_
-TLK
-Eix
-Spenky
-Boeman
-Gizmore
-anti-virus
-BObNL
-snopprinses
-Dark_Angelus
Zoiets dus![]()
ja zaterdag is slecht.. maar kunnen dan wat later doen..quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:39 schreef Brechtje het volgende:
Vrijdag is me langste dag school.. en het lijkt me jammer als ik wéér niet kan..
Kan het misschien niet zaterdag de 28e?Of komt dat voor jullie slecht uit?
Nee als ik nog spijbel van school word ik geschorst, dus laten we dat maar niet doen..quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:54 schreef spenky het volgende:
[..]
ja zaterdag is slecht.. maar kunnen dan wat later doen..
en je skipt gewoon beetje school
gheh jaa ik zit dan ook nog op school.. kunnen we niet om 6uur afspreken en dan blijven door stappen tot de volgende ochtend.. en pakken de eerste trein... ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee als ik nog spijbel van school word ik geschorst, dus laten we dat maar niet doen..
Dat stappen tot de eerste trein gebeurt zekerquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:56 schreef spenky het volgende:
[..]
gheh jaa ik zit dan ook nog op school.. kunnen we niet om 6uur afspreken en dan blijven door stappen tot de volgende ochtend.. en pakken de eerste trein... ?
Er word nog een meeting gepland, ben de 26e jarig, tentamenweek een week later. 2 dagen werken enzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:59 schreef Brechtje het volgende:
Tot nu toe klinkt zaterdag wel goed dus?
Voor wie komt dat niet goed uit?![]()
Zaterdag zou je niet kunnen?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:18 schreef B_BOY het volgende:
ik wil best komen als het een keer is wanneer ik kan dan tenminste die vrijdag lijkt me wel goed... in principe.
dan kun je het beter in maastricht doenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:28 schreef Eix het volgende:
27 januari kan ik niet, school. Heb les tot 14:25, dus voor ik in a'dam ben is het 5 uur.
En nee, ik ga liever niet spijbelen...
Anders met carnaval meet in Sittard.![]()
Ook goed.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan kun je het beter in maastricht doen![]()
Ja, ik kom dit keer ook!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:21 schreef Fwnk het volgende:
Ik kom wél en ulreazj ook (dat beslis ik nu voor hem)
Kan ook in Rotterdam, dan wil zelfs ik nog wel komenquote:
Knoekiequote:Op maandag 2 januari 2006 15:20 schreef Casparovvv het volgende:
Wie gaan er mee als het in Rotterdam zou zijn? Ik neem aan dat in ieder geval Spenky en BobNL komen dan
Men neme een kroeg, en genoeg PUB'ers. Wat wil je nog meer? Als het lekker weer is een terras, maar meer???quote:Op maandag 2 januari 2006 15:25 schreef snopprinses het volgende:
Maastricht
daar is wel niks te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |