Wie weetquote:Op maandag 2 januari 2006 15:46 schreef Casparovvv het volgende:
Als het in Rdam zou zijn hebben we dus al:
_Xbox_master_
Knoekie
Spenky
BobNL
Casparov
nog meer?
Uhm al is het in Leeuwarden of Maastricht. Maar Amsterdamquote:Op maandag 2 januari 2006 15:54 schreef Casparovvv het volgende:
Als het in Rdam zou zijn hebben we dus al:
_Xbox_master_
Knoekie
Spenky
BobNL
hollander76 (?)
Snopprinses
Casparov
nog meer?
Wat is er mis met Amsterdam?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Uhm al is het in Leeuwarden of Maastricht. Maar Amsterdam![]()
Rdam=Rotterdamquote:Op maandag 2 januari 2006 16:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Uhm al is het in Leeuwarden of Maastricht. Maar Amsterdam![]()
jah, das ook lekker dichtbijquote:Op maandag 2 januari 2006 17:18 schreef Knoekie het volgende:
Over het Stratumseind in Eindhoven heb ik ook veel positive reacties gehoord.
Ook vlakbij Station.
Eindhoven.quote:
lekkkkkkkkkkkker dichtbijquote:Op maandag 2 januari 2006 19:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
iemand in voor een rel-meet in alkmaar ?
Poll: Welke stad?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef B_BOY het volgende:
Als iemand ff een poll maakt (weet ff zo snel niet welke site dat ook alweer was)
keuze tussen steden
ROTTERDAM
AMSTERDAM
EINDHOVEN
Privemeet in je woonplaatsquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:24 schreef MaRySe het volgende:
Rotterdam/Eindhoven kom ik sowieso niet
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:38 schreef MaRySe het volgende:
Nee
idd echt een van de beste uitgaanscentra van brabant, ik kom er bijna elk weekendquote:Op maandag 2 januari 2006 17:18 schreef Knoekie het volgende:
Over het Stratumseind in Eindhoven heb ik ook veel positive reacties gehoord.
Ook vlakbij Station.
Denk jij wat ik denk?quote:
quote:
als het woensdagmiddag om 12uur ofzo niet gelijkstand is, is de stad die bovenaan staat de meetingstad van de volgende meetquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:02 schreef B_BOY het volgende:
ik stel voor dat we tot weonsdag kunnen stemmen op deze poll en dat we dan iets gaan beslissen anders komt het er nooit van...
quote:
yea, maar alleen voor jouquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We would never forget
Maar goed Eindhoven vooruit ik reis het land wel weer door.. Betaal jij dit keer dan moonie?![]()
Yeah!quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yeah!![]()
![]()
Gaat kloon aanmaken om op eindhoven te stemmen![]()
quote:
quote:
doe daar ook maar op stemmenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:26 schreef BObNL het volgende:
eindhoven lijk me wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |