Ik zou zelfmoord plegen wsquote:Op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef Litpho het volgende:
Je zal Harry Mens toch maar als schoonvader hebben.
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:03 schreef George-Butters het volgende:
Het is wel vol te houden. Tot de verliefdheid afneemt of er iets tegenzit. Realisme is dan niet het sterkste punt. Al vraag je je dat bij meer mensen af...
eenschquote:Op donderdag 29 december 2005 21:09 schreef Sjonnjoop het volgende:
Het ligt eraan hoe ze opgevoed zijn, is pappa ooit van stratenmaker tot miljonair geklommen zit het wel goed![]()
Ligt het er denk ik nog aan of die man nu ineens zn kinderen alles gaat geven wat hij eerst niet kon. Dan krijg je echt van die standaard oud-geld kinderen. Paar bekende hier uit de regio zijn oa. Van Heugten (tapijt tegeltjes) en PON (Pon auto's / Porsche nederland). Die laatste daar gaven de 'harde werkers' van de familie ook veel geld anoniem weg aan goede doelen, maar de zoons die de boel overnamen, waren wat minder fijn. Toen mn ma bij de bank werkte mocht ze niet alleen met die jongens de kluis inquote:Op donderdag 29 december 2005 21:24 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
eensch
Een vriendin van mijn, haar vader, was vroeger een simpele boere lul, net zo als ik nu ben. Nu heeft hij zoveel poen dat hij niet meer kan lachen van de kwartjes. Maar hij is nog steeds die simpele boere lul. en die instelling heeft hij ook aan zijn kinderen mee gegeven. dus het hangt helemaal van de situatie af of je met de dochter van een rijke lui wilt.
maar dat is mijn mening
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef vosss het volgende:
Nee; stelletje kapsoneswijven zijn het doorgaans
Precies, jij snapt het. En als ze pijpt kan ze ook niet lullen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:07 schreef Joene het volgende:
Als ze lekker pijpt, waarom neit?
Het is idd maar net hoe de rijke luisdochter is opgevoed!!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:24 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
eensch
Een vriendin van mijn, haar vader, was vroeger een simpele boere lul, net zo als ik nu ben. Nu heeft hij zoveel poen dat hij niet meer kan lachen van de kwartjes. Maar hij is nog steeds die simpele boere lul. en die instelling heeft hij ook aan zijn kinderen mee gegeven. dus het hangt helemaal van de situatie af of je met de dochter van een rijke lui wilt.
maar dat is mijn mening
Wat een nadeel eyquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:42 schreef kastanova het volgende:
- Rijkeluismoeders komen vaak chronisch sekstekort in verband met hun man die nooit thuis is en worden dus regelmatig handtastelijk
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:53 schreef Intergalactrick het volgende:
Ja, snel trouwen, goed contract voor jezelf opstellen, je vrouwtje vermoorden en je bent binnen.
Wat doe je dan ook met zulke jongens?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef Christine het volgende:
Ik heb ooit een vakantievriendje gehad, wiens vader miljonair was.
Wat was die gozer arrogant zeg![]()
Na een paar dagen kwamen de disucssies ineens los. Mensen met een uitkering waren lui, zieke mensen waren zwak... er kwam geen zinnig woord uit. Dat was toen ook heeeel snel over
Zeker niet bij hem op de koffie gaan iig, dan weet je zeker dat je vermoord wordt...quote:
Toen ik hem net ontmoette, wist ik het niet. Hoewel zijn kaknaam en woonplaats (Hilversum) samen met zijn rollende rrrrr toch wel wat had moeten verradenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:37 schreef WAT het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook met zulke jongens?![]()
Zo wordt hun ego nog veel groter. Vrouwen vallen altijd op de ellebogentypes.![]()
Wij, mannen, ook ... maar dat terzijde![]()
OMFGquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:42 schreef kastanova het volgende:
Heb er 2 gehad en op zich is het leuk voor je weekenden; er met je kameraden langsgaan en de hele middag avond bier en eten voorgeschoteld krijgen, hun auto in de prak rijden op je 17e zonder dat ze er ook maar een klein beetje over zeuren, indien er behoefte aan is kun je smiddags gaan paardrijden en je wordt iedere winter gevraagd om mee te gaan op een geheel betaalde skivakantie...
Er zijn echter ook nadelen.
- Rijkeluismoeders komen vaak chronisch sekstekort in verband met hun man die nooit thuis is en worden dus regelmatig handtastelijk
- Op seksueel gebied (met de dochter dan hé. ) is het ook vaak rampzalig; rijkeluiskinderen zijn gewend dat alles voor ze gedaan wordt en bovendien missen ze 'dankzij' hun beschermde omgeving vaak de essentiele ervaring...
- Familiefeestjes zijn goed geregeld, maar qua sfeer vrij kut... Voornamelijk gelul over alles waar veel geld aan uitgegeven kan worden (vakantiehuisjes, vliegvakanties, aandelen, achterlijke verzamelobjecten) en echt ontzettend flauwe seksgrappen
- And lost but not least; de verschrikkelijke kleding. Ruikeluisdochter hebben kennelijk een beertjesfetisjisme; pyjama en wollen truien vol Paddington beertjes
.
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:05 schreef dwerg het volgende:
Gestemd!
Hahahaquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:42 schreef kastanova het volgende:
Heb er 2 gehad en op zich is het leuk voor je weekenden; er met je kameraden langsgaan en de hele middag avond bier en eten voorgeschoteld krijgen, hun auto in de prak rijden op je 17e zonder dat ze er ook maar een klein beetje over zeuren, indien er behoefte aan is kun je smiddags gaan paardrijden en je wordt iedere winter gevraagd om mee te gaan op een geheel betaalde skivakantie...
Er zijn echter ook nadelen.
- Op seksueel gebied (met de dochter dan hé. ) is het ook vaak rampzalig; rijkeluiskinderen zijn gewend dat alles voor ze gedaan wordt en bovendien missen ze 'dankzij' hun beschermde omgeving vaak de essentiele ervaring...
- Familiefeestjes zijn goed geregeld, maar qua sfeer vrij kut... Voornamelijk gelul over alles waar veel geld aan uitgegeven kan worden (vakantiehuisjes, vliegvakanties, aandelen, achterlijke verzamelobjecten) en echt ontzettend flauwe seksgrappen
- And lost but not least; de verschrikkelijke kleding. Ruikeluisdochter hebben kennelijk een beertjesfetisjisme; pyjama en wollen truien vol Paddington beertjes
.
Zo praat ik al zonder een pa die miljonair is.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef Christine het volgende:
Ik heb ooit een vakantievriendje gehad, wiens vader miljonair was.
Wat was die gozer arrogant zeg![]()
Na een paar dagen kwamen de disucssies ineens los. Mensen met een uitkering waren lui, zieke mensen waren zwak... er kwam geen zinnig woord uit.
En hoe heeft 'ie dat geflikt?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ligt het er denk ik nog aan of die man nu ineens zn kinderen alles gaat geven wat hij eerst niet kon. Dan krijg je echt van die standaard oud-geld kinderen. Paar bekende hier uit de regio zijn oa. Van Heugten (tapijt tegeltjes) en PON (Pon auto's / Porsche nederland). Die laatste daar gaven de 'harde werkers' van de familie ook veel geld anoniem weg aan goede doelen, maar de zoons die de boel overnamen, waren wat minder fijn. Toen mn ma bij de bank werkte mocht ze niet alleen met die jongens de kluis inDachten gewoon dat ze boven de wet en andere mensen stonden ofzo
![]()
De buurman van ons is familie van PON en die voert inderdaad geen flikker uit. Een kast van een huis maar werken, ho maar. En natuurlijk een Porsche voor de deur.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Paar bekende hier uit de regio zijn oa. Van Heugten (tapijt tegeltjes) en PON (Pon auto's / Porsche nederland).
Met geldquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:16 schreef MOD het volgende:
arogante mensen die alleen maar materialistisch kunnen denken en dat alles om geld draait in deze wereld zijn sneue types onder het motto "geld=alles" weten ze hele discussies naar eigen hand te brengen ookal gooi je er telkens maar weer argumenten boven op die van alle kanten kloppen, hij blijft gelijk hebben.
Ik heb eens een stukje gehoord op de radio dat wel interesant was.
iets van:
Met geld kan je macht kopen, geen respect
Met geld kan je sex kopen, geen liefde
Met geld kan je spullen kopen, geen geluk.
Wie vult me aan?
Klopt, het kan enorm verschillen, maar helaas klopt het wel dat de meeste toch behoorlijk verwend en afhankelijk zijn. Dat maakt ze ook zeer veeleisend. Niet zozeer alleen geld, maar vooral ook hun zin krijgen. Het zijn soms enorme drammerds die geen concessies willen doen, waardoor ze juist heel arm kunnen zijn aan vrienden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:13 schreef ook_gek het volgende:
ligt aan de opvoeding van de kinderen en hoe de ouders zelf zijn.
Ik ken er een paar waar het prima mee vol te houden is.
Mooi voorbeeld is BV die dochter van heineken. Want zij leeft ook vrij normaal. Dus een relatie is niet veel anders dan die van een gemiddelde niet kapitaal krachtige burger
Ja inderdaad. Toch iets wat je aan het denken zet misschien.quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met geld
Kan je een huis kopen
Maar geen thuis
etc etc.
Gezeik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met geld
Kan je een huis kopen
Maar geen thuis
Heus wel.
Kan je een bed kopen
Maar geen slaap
Slaappillen.
Kan je een horloge kopen
Maar geen tijd
Je hebt zeeen van tijd als je rijk bent.
Kan je een boek kopen
Maar geen kennis
Heb je niet nodig als je genoeg geld hebt.
Kan je macht kopen
Maar geen respect
Als je ze genoeg betaalt, raken ze gebrainwashed en respecteren ze je wel.
Kan je medicijnen kopen
Maar geen gezondheid
Heus wel.
Kan je bloed kopen
Maar niet het leven
Ja d'oh, we gaan allemaal een keertje dood.
Kan je sex kopen
Maar geen liefde
Ach, dan houden ze maar van je geld. Je voelt er niks van. Slijmen doen ze toch wel.
Lees de post boven je. Geld is een verlengstuk. Als het geld weg is, blijft er een zielig mannetje over.quote:
Het is meer iets andersom, naar mijn ervaring...quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:30 schreef missC het volgende:
oud geld is vaak beter te behappen dan die omhoog gevallen nieuwe rijken, is mijn ervaring.
die kinderen zijn dan misschien verwend en niet van deze wereld, omdat ze het altijd al gehad hebben zijn ze vaak wel relaxter (stappen met strontlaarzen in hun porsche) terwijl het nieuwe geld ook echt geroken en beleefd moet worden; daar mag je niet eens in de Lotus gaan zitten zonder de eigenaar een hartaanval te bezorgen.
Valt best meequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:22 schreef BennyNL het volgende:
lijken me altijd van die neurotische perfectionistische wijven. terwijl het enige waar ze vertrouwen uit putten is het kapitaal van hun pappie en de daarbij behorende levensstijl.
er zullen ook wel gewoon normale rijkeluismeisjes zijn..maar die zijn op 1 hand te tellen lijkt me. Daar zou een relatie wel goed mee vol te houden zijn
Dat heel arm aan vrienden zijn is altijd wel een punt bij zeer rijke mensen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klopt, het kan enorm verschillen, maar helaas klopt het wel dat de meeste toch behoorlijk verwend en afhankelijk zijn. Dat maakt ze ook zeer veeleisend. Niet zozeer alleen geld, maar vooral ook hun zin krijgen. Het zijn soms enorme drammerds die geen concessies willen doen, waardoor ze juist heel arm kunnen zijn aan vrienden.
Mijn neef is getrouwd met een rijkeluisdochter, maar die voldoet helemaal niet aan het stereotype, want ook zij was het spuugzat dat alles zo strak georganiseerd, maar toch saai is, zoals Kastanova het mooi verwoorde. Het maakt mij niet uit of iemand een dochter is van een rijk iemand, karakter vind ik belangrijker.
Dat klopt, da's wel de hoofdreden. Maar rijke mensen zien meestal ook wel in wie echte vrienden zijn en wie niet. Meestal komen ze erachter als ze zelf iemand nodig hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:59 schreef ook_gek het volgende:
Dat heel arm aan vrienden zijn is altijd wel een punt bij zeer rijke mensen.
Ze hebben nooit ECHTE vrienden. Ja wel mensen die veel met ze om gaan. Maar puur omdat ze het mega interesant vinden dat zij bevriend zijn met de kinderen van...... Of puur omdat hun vriendin dan zo veel geld hebben.
Vaak zie je ook dat mensen met geld andere mensen met geld zoeken. Is ook niet zo raar, want daar kunnen ze zich zelf zijn en weten ze ook dat het niet om het geld gaat maar puur om de persoon zelf.
Maar goed dat is dan weer een heel ander verhaal.
Inderdaad komen ze er achter wie hun echte vrienden zijn ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat klopt, da's wel de hoofdreden. Maar rijke mensen zien meestal ook wel in wie echte vrienden zijn en wie niet. Meestal komen ze erachter als ze zelf iemand nodig hebben![]()
Ik zie het gebeuren en dat ze ervan balen, juist met kerst zijn ze dan alleen. Ik vind het echt heel sneu voor ze.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:25 schreef ook_gek het volgende:
Inderdaad komen ze er achter wie hun echte vrienden zijn ja.
Maar weet je hoe kut het is om elke keer weer teleur gesteld te worden wanneer je er achter komt dat die "vrienden" met je om gaan wegens het geld.
Of dat iemand je leuk vind en jij er op verliefd word en dan ook blijkt dat het alleen om het geld gaat.
Dat klopt!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:21 schreef Christine het volgende:
Niet alle rijkeluiskindjes zijn snobistisch hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |