Wil je liever persoon A of persoon B als partner? Je moet uit de 4 antwoorden kiezen ... allebei niet of allebei wel is uitgesloten ...
A: De rijke dommeZijn/haar pappie is een verschrikkelijk rijke zakenman. Ook door werk in de showbizz heeft hij/zij een aardig vetgemest bankrekeningetje. Helaas heeft ze het IQ van een zeekomkommer. Hij/Zij denkt dat New York de hoofdstad van de VS is, hij/zij is er heilig van overtuigd dat een koe 4 uiers heeft en hij/zij wordt boos als je hem/haar verbetert en zegt: "Het is 'Piet is groter dan ik' in plaats van 'Piet is groter als mij'. Ze is dus absoluut niet van plan om zich te interesseren voor intellectuele zaken en blijft graag oppervlakkig.
B: De slimme armeHij/zij is superintelligent. Doet verschillende studies naast elkaar en hij/zij wint altijd met Triviant. Vrienden en kennissen weet hij/zij te imponeren met zijn/haar eindeloze wijsheid. Hij/zij leert jou van alles over de wereld en inspireert je keer op keer. Op zijn/haar werk is hij/zij een onmisbare goeroe die alles weet. Helaas zit hij/zij in een sector waar men niet veel verdiend ... Ook heeft hij/zij een enorme studieschuld en van zijn/haar ouders, die van een minimumloon rond kwamen, moest hij/zij het ook niet hebben, aangezien de uitgaven van zijn/haar ouders ook nog eens astronomisch hoog was. Daarnaast heeft B ook nog eens een hekel aan materialisme, kortom: geen enkele ambitie om rijk te worden.
Voor de rest zijn de kwaliteiten van A en B gelijk. Even knap, even aardig, even sociaal etc. etc.
Poll: Een domme rijke of een arme slimme?Absoluut de rijke!
Ik neig naar de rijke ..
Ik neig naar de slimme ...
Absoluut de slimme!
Tussenstand:
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
Ik onthoud me van stemming, omdat ik niet kan kiezen.