quote:Op maandag 2 januari 2006 12:26 schreef WAT het volgende:
Je moet uit de 4 antwoorden kiezen ... allebei niet of allebei wel is uitgesloten ...
........................
Ik onthoud me van stemming, omdat ik niet kan kiezen.
eeh?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:26 schreef WAT het volgende:
....hij/zij wordt boos als je hem/haar verbetert en zegt: "Het is 'Piet is groter dan ik' in plaats van 'Piet is groter als mij'....
Jij gaat liever elke dag op je fiets naar je lopendeband baantje ?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:56 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou echt niet kunnen wennen aan zoveel domheid en geld daar geef ik niet zo heel veel om.
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:55 schreef Lucille het volgende:
Tevens is het mogelijk om de volgende vragen te beantwoorden:
1) Wat is de hoofdstad van de VS? 12
2) Hoeveel uiers heeft een koe? het is de koe is groter als mij
3) Wat is er fout aan 'Piet is groter als mij'? las vegas
Ehm, ik heb een prima baan, een WO opleiding en win meestal met Triviant, dus je commentaar is niet echt op zijn plaats.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:59 schreef method21 het volgende:
[..]
Jij gaat liever elke dag op je fiets naar je lopendeband baantje ?
Ik moet wel zeggen als de andere een superslimme is, dat het rijke dan vanzelf wel komt.
Maar die kan jou de deur uit trappen omdat je niet slim bent.
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:55 schreef thefunny het volgende:
Arme slimme natuurlijk, die wordt later toch rijk met haar baan!
quote:Voor de rest zijn de kwaliteiten van A en B gelijk. Even knap, even aardig, even sociaal etc. etc.
Ik dacht inderdaad precies hetzelfde toen ik dit las.quote:
En hier wil ik nou ook wel eens van weten hoe het nou zit. Is dit bij de nieuwe spelling veranderd dan? En als dat zo is: is de definitie van 'spelling' dan laatst veranderd?quote:hij/zij wordt boos als je hem/haar verbetert en zegt: "Het is 'Piet is groter dan ik' in plaats van 'Piet is groter als mij'.
Ze zegt toch nergens dat zij niet slim is? Het gaat nu om de partnerquote:Op maandag 2 januari 2006 12:59 schreef method21 het volgende:
[..]
Jij gaat liever elke dag op je fiets naar je lopendeband baantje ?
Ik moet wel zeggen als de andere een superslimme is, dat het rijke dan vanzelf wel komt.
Maar die kan jou de deur uit trappen omdat je niet slim bent.
Piet is groter dan ik ben, die weet ik zekerquote:Op maandag 2 januari 2006 13:14 schreef RetepV het volgende:
[..]
En hier wil ik nou ook wel eens van weten hoe het nou zit. Is dit bij de nieuwe spelling veranderd dan? En als dat zo is: is de definitie van 'spelling' dan laatst veranderd?
Het is geen spelling maar grammatica en het is al jaren hetzelfde. Alleen doen steeds meer mensen het fout. Bij gelijkstelling is het "als", bij ongelijke dingen (groter, kleiner, korter, etc.) is het "dan".quote:Op maandag 2 januari 2006 13:14 schreef RetepV het volgende:
[..]
En hier wil ik nou ook wel eens van weten hoe het nou zit. Is dit bij de nieuwe spelling veranderd dan? En als dat zo is: is de definitie van 'spelling' dan laatst veranderd?
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:23 schreef Lienekien het volgende:
Een arme kunstenaar. Dat lijkt me nou wel wat.
Washington D.C.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:55 schreef Lucille het volgende:
Tevens is het mogelijk om de volgende vragen te beantwoorden:
1) Wat is de hoofdstad van de VS?
Eén.quote:2) Hoeveel uiers heeft een koe?
"Mij" dat moet "ik" zijn, dus "Piet is groter als ik".quote:3) Wat is er fout aan 'Piet is groter als mij'?
Ik ben met stomheid geslagen.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als ik jou daar een plezier mee doe...
Ja, laatst een boek van Douglas Adams gelezenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:55 schreef Lucille het volgende:
1) Wat is de hoofdstad van de VS? 42
2) Hoeveel uiers heeft een koe? 42
3) Wat is er fout aan 'Piet is groter als mij'? 42
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Figuurlijk gesproken, mag ik hopen...
Wat goed van je dat je het antwoord op die vragen zomaar weet zeg.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:05 schreef Logical het volgende:
Ik neig naar de slimme. Zolang diegene het maar niet altijd beter weet of denkt te weten... Termen als hooghartig en denigrerend schieten me nl. te binnen, maar ik zou iig sowieso niets voor die domme voelen.
1) Wat is de hoofdstad van de VS?
Washington D.C.
2) Hoeveel uiers heeft een koe?
1 uier met 4 spenen
3) Wat is er fout aan 'Piet is groter als mij'?
Piet is groter dan ik (dat ben).
Maar Piet is even oud als ik.
Een slechte baan is een baan waar je weinig verdient?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:08 schreef Avani het volgende:
Ik hoef ze allebei niet.Hyper intelligente mensen kunnen ook uitermate storen en als je dan nog een slechte baan hebt, doe je toch echt iets fout naar mijn mening.
Dat is heel nobel, maar ...quote:Plus, dat ik niet de onderhouder wil zijn van m'n partner.
.... als hij JOU onderhoudt vind je het opeens best!quote:Rijk heeft dan toch weer eerder m'n voorkeur want je kan gewoon veel toffe dingen gaan doen met z'n tweeën,
Nee, dat hoeft niet per se. Iedereen natuurlijk z'n eigen ambities, maar als persoon B dus geen ambities heeft om rijk te worden en filosoof, antropoloog wil worden (niks op tegen) dan ben ik toch anders en kies ik liever voor een ander. Kortom, voor mij is een goede baan er wel één waarmee je goed kan verdienen.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:14 schreef WAT het volgende:
[..]
Een slechte baan is een baan waar je weinig verdient?
Ja.quote:[..]
Dat is heel nobel, maar ...
[..]
.... als hij JOU onderhoudt vind je het opeens best!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |