abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2005 @ 16:53:20 #31
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_33545537
Ja, snel trouwen, goed contract voor jezelf opstellen, je vrouwtje vermoorden en je bent binnen.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  vrijdag 30 december 2005 @ 16:56:09 #32
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_33545662
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:53 schreef Intergalactrick het volgende:
Ja, snel trouwen, goed contract voor jezelf opstellen, je vrouwtje vermoorden en je bent binnen.
pi_33546060
Mijn vriendin is ook een stukje veel rijker als wij hier zijn. Maar gaat gewoon goed samen hoor. Ze hebt geen kapsones, gedraagd zich niet verwend, en als ze dat wel zou doen zou ze het te horen krijgen. Zou er geen verandering komen dan was het natuurlijk snel bekeken. Je hoort maar respect voor het een en ander te hebben en bescheidenheid hoort daar ook bij. Of je nu 10 miljoen op je rekening hebt of 10.000.

Gelukkig is dat niet het geval bij mij. Schat van een vriendin.
JOHNNY HEITINGA
pi_33546266
als ze niet zo ongelooflijk lelijk was misschien

maar over het algemeen zou het me weinig uitmaken, ben nog nooit op een meisje gevallen om haar bankrekening eigenlijk
pi_33546335
Bleeergh, ik zou er niet eens aan beginnen.. dit is beyond IKEA
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  maandag 2 januari 2006 @ 11:46:29 #36
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33620625
Ik heb ooit een vakantievriendje gehad, wiens vader miljonair was.
Wat was die gozer arrogant zeg
Na een paar dagen kwamen de disucssies ineens los. Mensen met een uitkering waren lui, zieke mensen waren zwak... er kwam geen zinnig woord uit. Dat was toen ook heeeel snel over
Verder komen al mijn middelbareschool vrienden uit een redelijk vermogend milieu, maar ik zie dat iedereen verschillend terecht is gekomen. Eén jongen heeft zes jaar na het begin van zijn studie nog niet eens zijn P gehaald, omdat hij te veel bezig was met interessant doen bij de Rotary enzo. Een andere jongen heeft zijn studie nu wel bijna klaar, maar voelt zich te goed voor vanalles en nog wat, en weer een andere jongen is gewoon netjes met beide benen op de grond beland, en werkt hard voor wat hij wil bereiken.
Je kunt het gewoon nooit weten hoe een rijkeluiskindje ermee om gaat...
pi_33621645
nwee
pi_33621853
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef Christine het volgende:
Ik heb ooit een vakantievriendje gehad, wiens vader miljonair was.
Wat was die gozer arrogant zeg
Na een paar dagen kwamen de disucssies ineens los. Mensen met een uitkering waren lui, zieke mensen waren zwak... er kwam geen zinnig woord uit. Dat was toen ook heeeel snel over
Wat doe je dan ook met zulke jongens?

Zo wordt hun ego nog veel groter. Vrouwen vallen altijd op de ellebogentypes.

Wij, mannen, ook ... maar dat terzijde
pi_33621988
Geen problemen mee. Ik heb zelf ook een dure levensstandaard.
pi_33625242
tot nu toe, gaat het goed.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_33625333
Ja, gewoon strak houden die dames. En natuurlijk flink mee proviteren van rijke papa
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_33625370
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik zou zelfmoord plegen ws
Zeker niet bij hem op de koffie gaan iig, dan weet je zeker dat je vermoord wordt...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33625727
Lang niet alle welvarende mensen zijn zo arrogant. In het circuit waar mijn vader werkzaam was hadden we veel te maken met exclusieve feestjes, vip-bandjes voor allerlei evenementen etc. Op die momenten leer je de mensen best kennen, veel van hen dronken net zo lief een biertje met een cameraman of geluidstechneut, als met de producers die dik geld verdienen. Er zitten rotte appels tussen, maar veel van hen zijn uiterst sociaal.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  maandag 2 januari 2006 @ 14:50:13 #45
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_33625898
Nee. Die meisjes zijn toch zo verwend. Ik ben straat arm, bekijk het maar
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
  maandag 2 januari 2006 @ 14:52:09 #46
100165 GeneralWong
Vietnamese Tijger
pi_33625961
Niet Suze, maar een meisje dat 'rijke' ouders heeft; waarom niet? Zie het probleem niet zo. Wordt hier overigens ook wel gelijk weer iedereen over 1 kam gescheerd....
Wie de tranen van een vrouw wegkust, wordt eraan herinnerd dat hij haar verdriet met een korreltje zout moet opvatten.
  maandag 2 januari 2006 @ 16:06:51 #47
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33628517
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:37 schreef WAT het volgende:

[..]

Wat doe je dan ook met zulke jongens?

Zo wordt hun ego nog veel groter. Vrouwen vallen altijd op de ellebogentypes.

Wij, mannen, ook ... maar dat terzijde
Toen ik hem net ontmoette, wist ik het niet. Hoewel zijn kaknaam en woonplaats (Hilversum) samen met zijn rollende rrrrr toch wel wat had moeten verraden
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:00:36 #48
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_33678716
Nee, ik zou als ik een man was echt helemaal gek worden.
Het gaat me dan niet eens om de hoeveelheid geld oid, maar om het verwend zijn, kapsones hebben, en het zeuren om kleine dingetjes als een korreltje peper te weinig op de kreeft.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:17:12 #49
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33679302
Ik hou 't nu al bijna 3,5 jaar vol,dus......
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:31:17 #50
62913 Blik
The one and Only!
pi_33679810
lijkt mij best moeilijk, maar dat ligt vooral aan de opvoeding van het rijkeluiskindje denk ik
pi_33680071
sure, zou me niet druk maken .
pi_33680151
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:42 schreef kastanova het volgende:
Heb er 2 gehad en op zich is het leuk voor je weekenden; er met je kameraden langsgaan en de hele middag avond bier en eten voorgeschoteld krijgen, hun auto in de prak rijden op je 17e zonder dat ze er ook maar een klein beetje over zeuren, indien er behoefte aan is kun je smiddags gaan paardrijden en je wordt iedere winter gevraagd om mee te gaan op een geheel betaalde skivakantie...

Er zijn echter ook nadelen .

- Rijkeluismoeders komen vaak chronisch sekstekort in verband met hun man die nooit thuis is en worden dus regelmatig handtastelijk
- Op seksueel gebied (met de dochter dan hé . ) is het ook vaak rampzalig; rijkeluiskinderen zijn gewend dat alles voor ze gedaan wordt en bovendien missen ze 'dankzij' hun beschermde omgeving vaak de essentiele ervaring...
- Familiefeestjes zijn goed geregeld, maar qua sfeer vrij kut... Voornamelijk gelul over alles waar veel geld aan uitgegeven kan worden (vakantiehuisjes, vliegvakanties, aandelen, achterlijke verzamelobjecten) en echt ontzettend flauwe seksgrappen
- And lost but not least; de verschrikkelijke kleding . Ruikeluisdochter hebben kennelijk een beertjesfetisjisme; pyjama en wollen truien vol Paddington beertjes .
OMFG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_33681116
ja, zolang de arogantie blijft bij een vorm van zelfvertouwen. Als je zelf met haar op een lijn ligt prima. Dan bied een rijke schoonpapa alleen maar voordelen
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_33681187
Arrogante rijke mensen .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_33681421
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:05 schreef dwerg het volgende:
Gestemd!
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:42:58 #56
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33681828
Het lijkt me best kunnen, er zijn wel relaties met grotere tegenstellingen die ook werken.
Vampire Romance O+
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:48:47 #57
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33681953
Ik zou wel een avondje stappen met Suze Mens hoor.
  woensdag 4 januari 2006 @ 02:13:50 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33682444
ligt aan de opvoeding van de kinderen en hoe de ouders zelf zijn.
Ik ken er een paar waar het prima mee vol te houden is.

Mooi voorbeeld is BV die dochter van heineken. Want zij leeft ook vrij normaal. Dus een relatie is niet veel anders dan die van een gemiddelde niet kapitaal krachtige burger
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_33683300
Als ze dure dingen voor me koopt wel. En niet door heeft dat ik andere wijven neuq.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33683316
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:42 schreef kastanova het volgende:
Heb er 2 gehad en op zich is het leuk voor je weekenden; er met je kameraden langsgaan en de hele middag avond bier en eten voorgeschoteld krijgen, hun auto in de prak rijden op je 17e zonder dat ze er ook maar een klein beetje over zeuren, indien er behoefte aan is kun je smiddags gaan paardrijden en je wordt iedere winter gevraagd om mee te gaan op een geheel betaalde skivakantie...

Er zijn echter ook nadelen .

- Rijkeluismoeders komen vaak chronisch sekstekort in verband met hun man die nooit thuis is en worden dus regelmatig handtastelijk
- Op seksueel gebied (met de dochter dan hé . ) is het ook vaak rampzalig; rijkeluiskinderen zijn gewend dat alles voor ze gedaan wordt en bovendien missen ze 'dankzij' hun beschermde omgeving vaak de essentiele ervaring...
- Familiefeestjes zijn goed geregeld, maar qua sfeer vrij kut... Voornamelijk gelul over alles waar veel geld aan uitgegeven kan worden (vakantiehuisjes, vliegvakanties, aandelen, achterlijke verzamelobjecten) en echt ontzettend flauwe seksgrappen
- And lost but not least; de verschrikkelijke kleding . Ruikeluisdochter hebben kennelijk een beertjesfetisjisme; pyjama en wollen truien vol Paddington beertjes .
Hahaha
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')