abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33680071
sure, zou me niet druk maken .
pi_33680151
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:42 schreef kastanova het volgende:
Heb er 2 gehad en op zich is het leuk voor je weekenden; er met je kameraden langsgaan en de hele middag avond bier en eten voorgeschoteld krijgen, hun auto in de prak rijden op je 17e zonder dat ze er ook maar een klein beetje over zeuren, indien er behoefte aan is kun je smiddags gaan paardrijden en je wordt iedere winter gevraagd om mee te gaan op een geheel betaalde skivakantie...

Er zijn echter ook nadelen .

- Rijkeluismoeders komen vaak chronisch sekstekort in verband met hun man die nooit thuis is en worden dus regelmatig handtastelijk
- Op seksueel gebied (met de dochter dan hé . ) is het ook vaak rampzalig; rijkeluiskinderen zijn gewend dat alles voor ze gedaan wordt en bovendien missen ze 'dankzij' hun beschermde omgeving vaak de essentiele ervaring...
- Familiefeestjes zijn goed geregeld, maar qua sfeer vrij kut... Voornamelijk gelul over alles waar veel geld aan uitgegeven kan worden (vakantiehuisjes, vliegvakanties, aandelen, achterlijke verzamelobjecten) en echt ontzettend flauwe seksgrappen
- And lost but not least; de verschrikkelijke kleding . Ruikeluisdochter hebben kennelijk een beertjesfetisjisme; pyjama en wollen truien vol Paddington beertjes .
OMFG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_33681116
ja, zolang de arogantie blijft bij een vorm van zelfvertouwen. Als je zelf met haar op een lijn ligt prima. Dan bied een rijke schoonpapa alleen maar voordelen
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_33681187
Arrogante rijke mensen .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_33681421
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:05 schreef dwerg het volgende:
Gestemd!
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:42:58 #56
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33681828
Het lijkt me best kunnen, er zijn wel relaties met grotere tegenstellingen die ook werken.
Vampire Romance O+
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:48:47 #57
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33681953
Ik zou wel een avondje stappen met Suze Mens hoor.
  woensdag 4 januari 2006 @ 02:13:50 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33682444
ligt aan de opvoeding van de kinderen en hoe de ouders zelf zijn.
Ik ken er een paar waar het prima mee vol te houden is.

Mooi voorbeeld is BV die dochter van heineken. Want zij leeft ook vrij normaal. Dus een relatie is niet veel anders dan die van een gemiddelde niet kapitaal krachtige burger
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_33683300
Als ze dure dingen voor me koopt wel. En niet door heeft dat ik andere wijven neuq.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33683316
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:42 schreef kastanova het volgende:
Heb er 2 gehad en op zich is het leuk voor je weekenden; er met je kameraden langsgaan en de hele middag avond bier en eten voorgeschoteld krijgen, hun auto in de prak rijden op je 17e zonder dat ze er ook maar een klein beetje over zeuren, indien er behoefte aan is kun je smiddags gaan paardrijden en je wordt iedere winter gevraagd om mee te gaan op een geheel betaalde skivakantie...

Er zijn echter ook nadelen .

- Rijkeluismoeders komen vaak chronisch sekstekort in verband met hun man die nooit thuis is en worden dus regelmatig handtastelijk
- Op seksueel gebied (met de dochter dan hé . ) is het ook vaak rampzalig; rijkeluiskinderen zijn gewend dat alles voor ze gedaan wordt en bovendien missen ze 'dankzij' hun beschermde omgeving vaak de essentiele ervaring...
- Familiefeestjes zijn goed geregeld, maar qua sfeer vrij kut... Voornamelijk gelul over alles waar veel geld aan uitgegeven kan worden (vakantiehuisjes, vliegvakanties, aandelen, achterlijke verzamelobjecten) en echt ontzettend flauwe seksgrappen
- And lost but not least; de verschrikkelijke kleding . Ruikeluisdochter hebben kennelijk een beertjesfetisjisme; pyjama en wollen truien vol Paddington beertjes .
Hahaha
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33683460
Ja, leuk. Alleen moet ik wel intellectueel overwicht hebben. En een dikke Audi. Suze Mens is overigens wel leuk.
pi_33683531
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef ma_jojo het volgende:
Arrogante rijke mensen .
Met jou kan ik praten.
pi_33683622
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef Christine het volgende:
Ik heb ooit een vakantievriendje gehad, wiens vader miljonair was.
Wat was die gozer arrogant zeg
Na een paar dagen kwamen de disucssies ineens los. Mensen met een uitkering waren lui, zieke mensen waren zwak... er kwam geen zinnig woord uit.
Zo praat ik al zonder een pa die miljonair is.
pi_33683816
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ligt het er denk ik nog aan of die man nu ineens zn kinderen alles gaat geven wat hij eerst niet kon. Dan krijg je echt van die standaard oud-geld kinderen. Paar bekende hier uit de regio zijn oa. Van Heugten (tapijt tegeltjes) en PON (Pon auto's / Porsche nederland). Die laatste daar gaven de 'harde werkers' van de familie ook veel geld anoniem weg aan goede doelen, maar de zoons die de boel overnamen, waren wat minder fijn. Toen mn ma bij de bank werkte mocht ze niet alleen met die jongens de kluis in Dachten gewoon dat ze boven de wet en andere mensen stonden ofzo
En hoe heeft 'ie dat geflikt? .
pi_33683867
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Paar bekende hier uit de regio zijn oa. Van Heugten (tapijt tegeltjes) en PON (Pon auto's / Porsche nederland).
De buurman van ons is familie van PON en die voert inderdaad geen flikker uit. Een kast van een huis maar werken, ho maar. En natuurlijk een Porsche voor de deur.
pi_33684007
ik zou t volhouden, geld is leuk

zou zij t volhouden, dat is een tweede
  woensdag 4 januari 2006 @ 05:16:59 #67
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_33684011
arogante mensen die alleen maar materialistisch kunnen denken en dat alles om geld draait in deze wereld zijn sneue types onder het motto "geld=alles" weten ze hele discussies naar eigen hand te brengen ookal gooi je er telkens maar weer argumenten boven op die van alle kanten kloppen, hij blijft gelijk hebben.

Ik heb eens een stukje gehoord op de radio dat wel interesant was.

iets van:

Met geld kan je macht kopen, geen respect
Met geld kan je sex kopen, geen liefde
Met geld kan je spullen kopen, geen geluk.

Wie vult me aan?
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_33684062
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 05:16 schreef MOD het volgende:
arogante mensen die alleen maar materialistisch kunnen denken en dat alles om geld draait in deze wereld zijn sneue types onder het motto "geld=alles" weten ze hele discussies naar eigen hand te brengen ookal gooi je er telkens maar weer argumenten boven op die van alle kanten kloppen, hij blijft gelijk hebben.

Ik heb eens een stukje gehoord op de radio dat wel interesant was.

iets van:

Met geld kan je macht kopen, geen respect
Met geld kan je sex kopen, geen liefde
Met geld kan je spullen kopen, geen geluk.

Wie vult me aan?
Met geld

Kan je een huis kopen
Maar geen thuis

Kan je een bed kopen
Maar geen slaap

Kan je een horloge kopen
Maar geen tijd

Kan je een boek kopen
Maar geen kennis

Kan je macht kopen
Maar geen respect

Kan je medicijnen kopen
Maar geen gezondheid

Kan je bloed kopen
Maar niet het leven

Kan je sex kopen
Maar geen liefde
  woensdag 4 januari 2006 @ 05:31:26 #69
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_33684070
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 02:13 schreef ook_gek het volgende:
ligt aan de opvoeding van de kinderen en hoe de ouders zelf zijn.
Ik ken er een paar waar het prima mee vol te houden is.

Mooi voorbeeld is BV die dochter van heineken. Want zij leeft ook vrij normaal. Dus een relatie is niet veel anders dan die van een gemiddelde niet kapitaal krachtige burger
Klopt, het kan enorm verschillen, maar helaas klopt het wel dat de meeste toch behoorlijk verwend en afhankelijk zijn. Dat maakt ze ook zeer veeleisend. Niet zozeer alleen geld, maar vooral ook hun zin krijgen. Het zijn soms enorme drammerds die geen concessies willen doen, waardoor ze juist heel arm kunnen zijn aan vrienden.

Mijn neef is getrouwd met een rijkeluisdochter, maar die voldoet helemaal niet aan het stereotype, want ook zij was het spuugzat dat alles zo strak georganiseerd, maar toch saai is, zoals Kastanova het mooi verwoorde. Het maakt mij niet uit of iemand een dochter is van een rijk iemand, karakter vind ik belangrijker.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 4 januari 2006 @ 05:40:38 #70
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_33684109
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 05:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Met geld

Kan je een huis kopen
Maar geen thuis

etc etc.
Ja inderdaad. Toch iets wat je aan het denken zet misschien.

Heb ik al es tegen zon kereltje gezegd die ook dacht dat alles om geld draaide.
Maar toen ik dat zei begon ie toch een partij tegenstrijdig te doen.
"Met geld kan je ALLES kopen! vrouwen vallen op geld! heb je veel geld, dan heb je vrouwen! "

Vrouwen die op geld vallen, vallen niet op je persoonlijkheid dus.
Enfin, het kereltje heeft altijd de nieuwste gadgets en de vetste spullen, maar nooit een vriendin gehad

Maar ze zullen nooit toegeven, iets dat soms zwaar irritant is
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_33684133
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 05:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Met geld

Kan je een huis kopen
Maar geen thuis
Heus wel.

Kan je een bed kopen
Maar geen slaap
Slaappillen.

Kan je een horloge kopen
Maar geen tijd
Je hebt zeeen van tijd als je rijk bent.

Kan je een boek kopen
Maar geen kennis
Heb je niet nodig als je genoeg geld hebt.

Kan je macht kopen
Maar geen respect
Als je ze genoeg betaalt, raken ze gebrainwashed en respecteren ze je wel.

Kan je medicijnen kopen
Maar geen gezondheid
Heus wel.

Kan je bloed kopen
Maar niet het leven
Ja d'oh, we gaan allemaal een keertje dood.

Kan je sex kopen
Maar geen liefde

Ach, dan houden ze maar van je geld. Je voelt er niks van. Slijmen doen ze toch wel.
Gezeik.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_33686890
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 05:44 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Gezeik.
Lees de post boven je. Geld is een verlengstuk. Als het geld weg is, blijft er een zielig mannetje over.
pi_33688267
oud geld is vaak beter te behappen dan die omhoog gevallen nieuwe rijken, is mijn ervaring.

die kinderen zijn dan misschien verwend en niet van deze wereld, omdat ze het altijd al gehad hebben zijn ze vaak wel relaxter (stappen met strontlaarzen in hun porsche) terwijl het nieuwe geld ook echt geroken en beleefd moet worden; daar mag je niet eens in de Lotus gaan zitten zonder de eigenaar een hartaanval te bezorgen.
pi_33691766
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:30 schreef missC het volgende:
oud geld is vaak beter te behappen dan die omhoog gevallen nieuwe rijken, is mijn ervaring.

die kinderen zijn dan misschien verwend en niet van deze wereld, omdat ze het altijd al gehad hebben zijn ze vaak wel relaxter (stappen met strontlaarzen in hun porsche) terwijl het nieuwe geld ook echt geroken en beleefd moet worden; daar mag je niet eens in de Lotus gaan zitten zonder de eigenaar een hartaanval te bezorgen.
Het is meer iets andersom, naar mijn ervaring...
Het nieuwe geld heeft er nog keihard voor moeten werken om aan dat geld te komen, zij zijn ook maar begonnen bij nought en weten hoe dat is. Ze patsen misschien wel meer, maar dat is ook wel een soort van terecht lijkt me.
Bij het oude geld is t meer hierarchisch enzo
Ik steek je moeder in de fik!
  woensdag 4 januari 2006 @ 13:22:20 #75
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33691878
lijken me altijd van die neurotische perfectionistische wijven. terwijl het enige waar ze vertrouwen uit putten is het kapitaal van hun pappie en de daarbij behorende levensstijl.

er zullen ook wel gewoon normale rijkeluismeisjes zijn..maar die zijn op 1 hand te tellen lijkt me. Daar zou een relatie wel goed mee vol te houden zijn
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')