quote:Op donderdag 29 december 2005 18:25 schreef Cee het volgende:
Ze mogen van me alles bedenken, van Grunt tot Folkloristisch, zolang ze BIG BAND maar terug brengen. En dan net als in Idols 2 een echt big band nummer en een swing-versie van een niet-big band nummer.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:25 schreef BVO het volgende:
Komende zaterdag wordt een "gala-uitzending", thema zal daar wel bij aansluiten.
Ik hoop weer op Motown!
In Amerika werkt dat..hier niet..quote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
MUSICAL!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is... [tromeroffel]Geboortejaren
![]()
Jaaaquote:
Dat kwam door de kandidatenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:38 schreef sbientje het volgende:
heh gedver nee CDP
dat was bij popstars ook zon drama!
er zijn echt wel veel bekende engelse musicalnummers! die veel mensen kennenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In Amerika werkt dat..hier niet..
De helft v/d nummers kent niemand of gaan ze de nederlandse vertalingen doen
Nee die ronde mag overgeslagen worden hier![]()
Jaa, rock!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ik hoop op een rockronde, maar dat zit er toch niet in vrees ik..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Dan Copy-paste ik mijn suggestie hier wel even:
ik hoop op carnavalskrakers als thema binnenkort.
Serge met Sjeng aan de Geng
Harm met Boer Harms
Raffaela met Toeter op mijn Waterscooter
Ellen met Worstjes op mijn borstjes
Echt nummers waarvoor je zangkwaliteiten moet bezitten inderdaadquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Dan Copy-paste ik mijn suggestie hier wel even:
ik hoop op carnavalskrakers als thema binnenkort.
Serge met Sjeng aan de Geng
Harm met Boer Harms
Raffaela met Toeter op mijn Waterscooter
Ellen met Worstjes op mijn borstjes
Ik denk dat het toch nog vies tegen valt om een carnavalskraker goed neer te zetten hoor... maar ik denk niet dat we het gaan zienquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt nummers waarvoor je zangkwaliteiten moet bezitten inderdaad
hadden ze beter die ski-hut zanger door moeten laten gaan... die had er wel een feestje van gemaaktquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt nummers waarvoor je zangkwaliteiten moet bezitten inderdaad
geen idee.... ik hoop wel wat leuks, aangezien ik er zaterdag heen gaquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef BVO het volgende:
Even het eerste deel van de TT: Weten we al wat voor zaterdag?!
.
duetten vind ik niks....quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat we volgende week duetten krijgen
En dan aan t einde van deze aflevering gelijk de loting
Ja zoiets hoorde ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Thema:
Waarschijnlijk Top 40 of iets in die trant..
de nummers zouden iig bekend voor de Idols doelgroep(tieners)
WIE?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zoiets hoorde ik ook
En er komt iemand optreden![]()
Naja, Henk-Jan komt bijv. ook wel eens in radioprogramma's dan wordt er ook wel het nodig verteld.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe komen jullie aan al die inside-info
tjah als ik dat vertelquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe komen jullie aan al die inside-info
jah daar ben ik dus nog niet achter, in ieder geval een jongen/man ... maar geen Will Young (gelukkig)quote:
*phew*quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah daar ben ik dus nog niet achter, in ieder geval een jongen/man ... maar geen Will Young (gelukkig)
psst: Jim denk ikquote:
Oeh, jah!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:04 schreef Sneeze het volgende:
Vreemde Talen (spaans, arabisch, hebreeuws,)
Dacht ik ook al aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:04 schreef Sneeze het volgende:
Vreemde Talen (spaans, arabisch, hebreeuws, wat dan ook... wie heeft het talent om ook in een andere taal betekenisvol te zingen?)
Top 40 is de laatste tijd vooral van die ranzige rap enzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan.
Iets buiten Engels en Nederlands.... zou ik gaaf vinden.
Top40 deze week hoop ik niet, staat echt helemaal niks in.
skihut is ongeveer gelijk aan carnavalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar is dan de skihut optie?
Chicago, Sounds of Music, Mary Poppins...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:54 schreef Marble het volgende:
Ik hoop dat er eens een musicalronde komt. Phantom of the opera, 42nd Street, Once more with feeling, Fiddler on the roof, West Side story, Meet me in St. Louis en ga zo maar door... Laat maar komen!
Oh God ja, Climb every mountain.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:58 schreef Sneeze het volgende:
De musicalronde bij American Idol was de slechtste ronde van het hele seizoen. Met als dieptepunt Anthony Federov die iets zong uit "The Sound of Music". Brr....
Komt vrijdag wel ok?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:15 schreef Svensational het volgende:
Ja, CDP, je had moeten vragen hoe dat zat met die gastjuryleden!
Tsja, met contractbreuk heb je echt een probleem.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Thema voor volgende week was verrassend maar wel spectaculair volgens Angelique
Meer krijg je echt niet los bij ze..Idols heeft ze goed opgevoed
Doen we niet aan bronvermeldingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:14 schreef Andiyan het volgende:
Uit betrouwbare bron
Thema:
Jukebox Rock&Roll 50s en 60s.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Doen we niet aan bronvermelding?
En toch viel het me 100% mee .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind het ook niet echt super, ik wil gewoon hippe moderne muziek horen![]()
No shit Sherlockquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef RayMania het volgende:
Deze week Jukebox, volgende week Rock.
quote:
Dat er volgende week rock was wist ik niet hoorquote:
Ik ook niet. Zou wel erg leuk zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat er volgende week rock was wist ik niet hoor!
Nee, gewoon lekker snoeiharde 70's rock.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:57 schreef Omega het volgende:
Rock zou goed zijn, maar dan niet van die Europe "it's the final countdown" muziek wat wel eens rock wordt genoemd.![]()
Ik vind ze alle drie geweldig, wat zou dat geweldig zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Poll op Idols nu:
Welk thema zou je graag terugzien in een Liveshow?
Carnaval
41%
Karaoke
47%
Schlagerfestival
12%
Nee afschuwelijk. Ze zoeken een popidool, geen derde-rangs kroegzanger. Anders hadden ze die Dirk-jan ook wel door kunnen laten gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind ze alle drie geweldig, wat zou dat geweldig zijn![]()
![]()
Ik hoop het nietquote:Op maandag 16 januari 2006 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
krijgen we echt rock aanstaande zaterdag? Vind ik nou niet ehct een leuke thema
Ik kan het haast niet gelove eigenlijk. Niet echt een toepassende thema voor de doelgroepquote:Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee idd ik vind rock wel leuke muziek, maar vind het niet echt een thema....
Echt welquote:Op maandag 16 januari 2006 20:31 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik kan het haast niet gelove eigenlijk. Niet echt een toepassende thema voor de doelgroep
Fok --> Rockquote:Op maandag 16 januari 2006 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rock werd door meerdere mensen een beetje bevestigd en Mark (uitvoerend producent) gaf de volgende hint:
Het rijmt op FOK..maar dat kan meerdere dingen betekenen
Rock dus... Het kan toch niet klok of mok zijn...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rock werd door meerdere mensen een beetje bevestigd en Mark (uitvoerend producent) gaf de volgende hint:
Het rijmt op FOK..maar dat kan meerdere dingen betekenen
gok.... kok.... lok.....dok....sok....quote:Op maandag 16 januari 2006 20:37 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Rock dus... Het kan toch niet klok of mok zijn...![]()
Daar zeg je me wat!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:41 schreef WithMe het volgende:
Woodstock?
ik ga het wel navragenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat!
maar dan is t weer een flashback thema...
Dat vind ik ehct geen thema... maar goed tokquote:Op maandag 16 januari 2006 20:45 schreef superhero87 het volgende:
Minirok
Skistok
Eierstok![]()
Kippenhok
Nee het is echt rock
NIET slim dat je dat hier niet zetquote:
dingentje komt hier niet toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NIET slim dat je dat hier niet zet
verander je tekst evenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NIET slim dat je dat hier niet zet
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee maar mark wel..en die gaat nu dus wel even instructies geven aan bepaalde mensen dat het thema niet uitlekt als hij dat niet wil (wat ik wel betwijfel hoor)
Ja, nu maak je me nieuwsgierigquote:Op maandag 16 januari 2006 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahaha laat maar.... kotm goed
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, nu maak je me nieuwsgierig![]()
Hij leest zelfs tijdens Backstage mee wat jullie v/d optredens vondenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:07 schreef Timmai het volgende:
Mark (die kale, toch?) komt hier op Fok
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij leest zelfs tijdens Backstage mee wat jullie v/d optredens vonden
in dat geval:quote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij leest zelfs tijdens Backstage mee wat jullie v/d optredens vonden
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
in dat geval:
Hoi Mark, ken je me nog?
Super experts!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaaf zeg, we zijn dan ook experts natuurlijk.
MARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN IK WIL MUSICALS!!!!!!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil duetten!
En dat kan best:
Gewoon de uitslag iets inkorten en dan een loting doen welke kandidaten met elkaar duetten moeten zingen
Misschien volgende week, want nu zijn ze toch met z´n 9-en???quote:Op maandag 16 januari 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil duetten!
En dat kan best:
Gewoon de uitslag iets inkorten en dan een loting doen welke kandidaten met elkaar duetten moeten zingen
Dat is wel een cool idee, dan gaan Christon en Ellen vast samenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil duetten!
En dat kan best:
Ja dat lijkt me wel zo slim jaquote:Op maandag 16 januari 2006 22:47 schreef Omega het volgende:
[..]
Misschien volgende week, want nu zijn ze toch met z´n 9-en???
We gaan wel loten he?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat is wel een cool idee, dan gaan Christon en Ellen vast samen
vind het toch anders als ze een vrije keuze ronde tijdens de liveshows hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:30 schreef Svensational het volgende:
Vrije keuze hadden ze toch al bij de workshops?
Normaa was het liveshow 1..maar ben blij dat ze het hebben afgeschaft aangezien sommige mensen toen toch best lelijk op hun giecheltje gingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
vind het toch anders als ze een vrije keuze ronde tijdens de liveshows hebben
Nee dat was liveshow #1quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
bedenk me net iets...hadden ze niet altijd een show mat als thema keuze van de kandidaat? (was wel een van de laatste shows, maar toch, valt toch wel onder vrije keuze, of niet?
Gedurft dat je Aäron als afvaller van komende zaterdag hebt, bij deze duetten.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We gaan wel loten he?
Dus wie weet worden het
Marescha en Harm
Raffaela en Ellen
Christon en Angelique
Serge en Floortje
Oh t was maar een gokje hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:43 schreef Omega het volgende:
[..]
Gedurft dat je Aäron als afvaller van komende zaterdag hebt, bij deze duetten.
HAKKUH!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Zeker, en dan gewoon een van een minuut of 4,5. Ze lezen hier toch mee?quote:
Naja wel toffe nummer in ieder geval.. het thema spreekt me niet zo aan verder..quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
RTL FM Maakte net bekend welke nummers er zaterdag worden gezongen:
Alannah Myles - Black Velvet
Wonderwall (Oasis)
Knockin on Heavens door (Guns n Roses)
Born to be wild (Bruce Springsteen)
I don't wanna miss a thing (Aerosmith)
Let Love Rule (Lenny Kravitz)
Jon Bon Jovi - Always
Iets van Toto
en nog 1tje..
Die is niet van Springsteen toch? Born in the USA is het dan zeker?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Born to be wild (Bruce Springsteen)
Nee het was Born to Be wild..quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Die is niet van Springsteen toch? Born in the USA is het dan zeker?
Steppenwolf.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee het was Born to Be wild..Dus dan isst van een ander
quote:
Rockquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:23 schreef Woelli het volgende:
Maar wat is nou precies het thema dan?
quote:Re: Nummers voor zaterdag! Dit zingen ze:
floortje: always
christon: wonderwall
marescha: i don't wanna miss a thing
serge: born to be wild
deze weet ik zeker de rest niet....
Wo 18-01-2006 14:52 bart77
Behalve Vanessa uit DSDSquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Black Velvet brengt ongeluk..er zijn meerdere kandidaten over de wereld eruit gevlogen met dat nummer..
Ik hoop echt dat hij zoiets flikt als de rockversie van Britney's Hit Me One More Time..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Harm beloofde iets te doen wat je niet zou verwachten, zou dat een nummer van Toto zijn?
haha.. Zou precies bij hem passenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij zoiets flikt als de rockversie van Britney's Hit Me One More Time..
Van Solid HarmoniE?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil dat Floortje "I Want you to Want me' deed .. was erg benieuwd hoe zij dat zou brengen.
OMG, doet me denken aan de versie van Canadian Idol'squote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zou geweldig gaaf zijn ja. Op de the Darkness toer.
Nee Cheap Trick!quote:
Leuk nummer hoor! Als je 't hoort herken je 't wel. Doe 't maar even downen dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Cheap Trick zegt me zo niks, trouwens. Mis ik dan iets?
quote:Rocken in Studio 22!
Kom jij zaterdag naar de vierde Liveshow? Verkleed je dan als rocker!
Ja, dat lees je goed! We verklappen hierbij namelijk het thema voor Liveshow 4: Rock! De negen overgebleven Idols zingen zaterdagavond allemaal een rocknummer en betreden natuurlijk, zoals je gewend bent, in speciale outfits als rockgoden het podium. Dat de vierde show een spektakel wordt, kunnen we nu al beloven. Maar om de sfeer in de uitverkochte studio naar het kookpunt te brengen, vragen we jullie dan ook om helemaal in stijl naar het Mediapark in Hilversum af te reizen.
Zoals jullie weten kijken er wekelijks 2 miljoen mensen naar Idols en zijn onze cameramannen altijd op zoek naar mooie plaatjes, dus haal die leren broeken, jasjes, hoofddoeken, pruiken en laarzen uit de kast en dof je op! Succes!
Leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Hit's deze eeuw volgende thema!
Die zou Irma vorig jaar hebben gedaan in de bigband ronde.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:07 schreef BVO het volgende:
Dan gaat Raf Beyonce doen ofzo.
Ik vind het allemaal wel tof tot nu toe eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
Eindelijk een leuk thema lijkt me zo.....
dit was zo sssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai themaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel tof tot nu toe eigenlijk.![]()
Dat lag helemaal aan de nummerkeuzes van de kandidaten, ze hadden ook wat meer gedurfde keuzes kunnen maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit was zo sssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai thema![]()
Vonmd het echt een suffe uitzending
ik weet zeker dat de producers ervoor gezorgd hebben dat er vooral mainstream nummers gezongen werden..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat lag helemaal aan de nummerkeuzes van de kandidaten, ze hadden ook wat meer gedurfde keuzes kunnen maken.
Ja dat vraag ik me ook af!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me een beetje af waar de rock was deze week.
Hits van deze eeuwquote:Op zondag 22 januari 2006 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Welk thema wordt het volgende week? Ik dacht te horen dat het werd gezegd, maar ik ben het vergeten.![]()
Dat kan nog interessant worden.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hits van deze eeuw
Dus van 2000 tot nu
Vast welquote:Op zondag 22 januari 2006 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En in die periode zit er altijd wel iets tussen wat je goed ligt en wat bij je past.
Der word vast wel weer iets gezongen van Alicia Keysquote:Op zondag 22 januari 2006 11:41 schreef Ayaxola het volgende:
Ik dacht eerst van 1900 tot 2000Vond het al zo gek, wel een beetje heel algemeen
Maar dit is wel leuk, nu krijg je denk ik ook meer nummers die beter bij de kandidaten passen. Denk voornamelijk de vrouwen veel meer van de pop zijn.
Zolang het goed gezongen wordt is er geen probleem.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Der word vast wel weer iets gezongen van Alicia Keys![]()
Ja, dat krijg je dan misschien wel, dat zou wel jammer zijn. Hopelijk blijft de liedjeskeuze toch nog wel leuk. Niet zo afgezaagd.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Der word vast wel weer iets gezongen van Alicia Keys![]()
ik ga alvast nieuwe oordopjes kopenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:58 schreef Ayaxola het volgende:
Op dat nummer kan je aardig schreeuwen aan het eind anders![]()
Ik vind het niet echt beroerd om aan te horen hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga alvast nieuwe oordopjes kopen
Er zit een verschil tussen goed uithalen en schreeuwen.. ik denk dat Mares ondertussen wel doorheeft waar de grens ligt.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:24 schreef Californian_dreamer het volgende:
nou, spijt me toch hel erg, maar als ze gaat schreeuwen vind ik het toch niet om aan te horen.
nou ja, niet echt om aan te horen in ieder geval.
Precies, helemaal mee eens, ik vind haar helemaal niet schreeuwen, dat zijn gewoon goede mooie uithalen, ik vind het zeker niet storend!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen goed uithalen en schreeuwen.. ik denk dat Mares ondertussen wel doorheeft waar de grens ligt.
Ik denk het ook, dat is wel het nummer waar zij het steeds over heeft, net zoals Christon over Chariot dat hij volgende week zou zingen.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:56 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik verwacht dat Marescha because of you gaat doen van Kelly Clarkson, dat nummer wilde ze al graag zingen, dus lijkt me redelijk voor de hand liggend...
Ze is de eerste 2 liveshows een beetje te ver gegaan...daarom heeft ze bij sommige mensen een verkeerde indruk achtergelaten/quote:Op maandag 23 januari 2006 15:33 schreef inasras het volgende:
Ik snap niet wat zoveel mensen slecht vonden aan marescha afgelopen uitzending.. dat meisje kan zingen, das echt niet normaal. er zijn maar weinig mensen die zulke goede uithalen kunnen
ja precies, ik zei ook, ze is op de gode weg, ik vond haar niet slecht vorige week, en was best wel te spreken over haar optreden van afgelopen zaterdagquote:Op maandag 23 januari 2006 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze is de eerste 2 liveshows een beetje te ver gegaan...daarom heeft ze bij sommige mensen een verkeerde indruk achtergelaten/
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef superhero87 het volgende:
Floortje: Katie Melua - Nine million bicycles
quote:Angelique: Mary J Blige - No more drama
Floortje is leuk, maar ik zie haar echt niet Nine Million Bicycles zingen. Het is een geweldig nummer, maar volgens mij ook erg moeilijk om te zingen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef superhero87 het volgende:
Dit is mijn voorspelling:
Marescha: Kelly Clarkson of Celine Dion
Rafaella: Macy Gray - I try
Aaron: Usher - Caught up (inclusief dans)
Serge: Jamie Cullum - Everlasting Love
Ellen: Anouk - Michel
Harm: Nickelback - een van hun lame nummers
Angelique: Mary J Blige - No more drama
Of misschien Angelique welquote:Op maandag 23 januari 2006 19:53 schreef BVO het volgende:
Raffaëla doet denk ik Crazy in Love van Beyonce.
Ik niet!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef Woelli het volgende:
Ik denk iedereen wel.
Maar zijn dit de liedje inderdaad? Of denk je maar dat ze die kiezen?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef superhero87 het volgende:
Er staat toch voorspelling!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef caradoc het volgende:
[..]
Maar zijn dit de liedje inderdaad? Of denk je maar dat ze die kiezen?
Laat ik het niet hopen...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef superhero87 het volgende:
En nummers van Gavin Degraw of James blunt zijn niet afgezaagd?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:03 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Er staat toch voorspelling!
Serge gaat trouwens écht geen Everlasting Love zingen hoor, zo afgezaagd is ie niet.
Misschien dat hij ook wel iets van een Gavin DeGraw doet, of misschien James Blunt.
In ieder geval minder, het is ook niet heel origineel nee. Maar everlasting love is wel het afgezaagdste nummer wat je kunt zingen, imho.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 04:55 schreef superhero87 het volgende:
[..]
En nummers van Gavin Degraw of James blunt zijn niet afgezaagd?
![]()
Heb je het thema wel begrepen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:16 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
Harm - Metallica
Floortje - ehm.. denk burgerlijk, denk burgerlijk..... ehmm Celine Dion. Think twice ofzo
Marescha - ze heeft de stem. Nu nog knallen á la anouk 'lost' mag Ze zeker niet nog een x doen(A)
Angelique - Lekkere soul. Erykah Badu - Tyrone offe.... Op een perfecte manier iets van Alicia.
Aaaaaaron - Zal wel weer stevie wonder doen
volgens mij nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Heb je het thema wel begrepen?
Naar mijn weten hebben alleen superhero87 en Machteld een voorspelling gedaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:44 schreef Omega het volgende:
De dingen die shiNinG_staR opschreef zijn allemaal van voor 2000, dus vallen niet binnen het thema.
Ja ik bedoelde ook de dingen van Machteld die zij quote, inmiddels mijn post aangepast.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:45 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben alleen superhero87 en Machteld een voorspelling gedaan.![]()
Beste meneer Frank,quote:
Vorige week dinsdag maakte RTL FM ook de nummers bekend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
hier moet ik ff op reageren.
het lijkt me sterk dat het zo snel al bekend gemakt zou worden. en daarbij was het bij sommige kandidaten wel erg vaag, gewoon iets van ... of ... ofzo.
was dus overduidelijk....voor mij althans
HIJ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:48 schreef Omega het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook de dingen van Machteld die hij quote, inmiddels mijn post aangepast.
Sorryquote:
geeft niet johquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:01 schreef Omega het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik had gewoon naar je profiel moeten kijken.
Raffaela moet dan dat ene nummer uit Chicago doen, "when you're good to mama' ofzo. Die in de film gezongen werd door Queen Latifahquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
verder hoop ik trouwens nog steeds op een musical thema, lijkt me erg leuk.
Ja, dat had gekund. Maar het lijkt me dan logischer wanneer diegene dan eerst de liedjes post die er worden gezongen, vóórdat diegene een voorspelling van wie welk liedje kiest doet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:52 schreef caradoc het volgende:
[..]
Beste meneer,
het kon ook zo zijn dat de liedjes al bekend waren en dat hij voorspelde wie welk liedje zou kiezen. Dit is al eerder gebeurd, namelijk vorige week.
Word denk ik te moeilijk, maar het zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
verder hoop ik trouwens nog steeds op een musical thema, lijkt me erg leuk.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Musical wens:
Alle dames die samen Chicago - Cell Block Tango doen
Jaaaquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Of ook een leuke musical wens: alle kandidaten die Seasons of Love van Rent zingen.![]()
Vind ik ook. DEze heb ik ook wel eens in me hoofd gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jaaa
trouwens:
Leuk thema kan ook zijn liedjes van Idols kandidaten.
Er is ondertussen genoeg om uit te kiezen!
Gareth, Kelly, Guy, Will, Carrie zelfs Boris
Favo'squote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vind ik ook. DEze heb ik ook wel eens in me hoofd gehad![]()
Ik ga Jessie zingen, van Jim.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leuk thema kan ook zijn liedjes van Idols kandidaten.
Er is ondertussen genoeg om uit te kiezen!
JAaaaaaaaaaaaaaaaaah daar ben ik helemaal voor!quote:
Ja, want zo'n soort nummer hebben we bij haar nog niet gehoordquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaaaaaaaaaah daar ben ik helemaal voor!![]()
en dan floortje die DingaDong zingt![]()
Wel Bigband!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Please geen bigband, dat vind ik niks.
Marescha met The Silence That Remains van Shiri Maymon. Kan ze héérlijk uithalen keer op keer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaaaaaaaaaah daar ben ik helemaal voor!![]()
en dan floortje die DingaDong zingt![]()
Kelly Clarkson - Addictedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Favo's
Guy Sebastian - Out With my Baby
Kelly Clarkson - Gone
Gareth - Too Serious Too Soon
Will - Switch It On
Boris - Places To Kiss
Jim - Stop
etc
Hehehe.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:17 schreef oYo het volgende:
OT: hey Tom_Tom- die Bob Ross lijkt wel erg op Aaron.
Ze moeten de muziek nartuurlijk wel hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:24 schreef Rnnz het volgende:
Ben benieuwd wat ze volgende week zingen..
Trouwens, waarom moeten ze van een lijst kiezen welk liedje ze willen zingen? Kwam ik vanavond pas achter..![]()
Zonder die kwaliteitsbandjes was het natuurlijk ook niks geweest, dat Idolsgebeuren.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze moeten de muziek nartuurlijk wel hebben![]()
Jaaaaaaaah leuk! Vind het wel een leuk thema, maar kan me herinneren dat dat vorige keer ook geen succes was?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:06 schreef WithMe het volgende:
Volgende week: disco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |